- Yettel topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Mobilarena
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Pontatlanság? Hát nem egy német ágyú, az biztos, de sokkal jobbnak tűnik, mint a papír szerinti 0,38-as adat alapján gondolná az ember. Célzási idő meg pont jó, ha van venti+EGLD+vert stab is rajta, így kb. teljesen beszűkül, mire újratölt táron belül. Megkerülni tényleg nehéz vele a nehéz tankokat, de a látótávja ugyanúgy 400m, mint a nagy vasaké, inkább a relative lomhasága és "nyúlós" gyorsulása miatt nem való spot-olásra, mintsem a látótáv miatt.
Persze T71 után elhiszem, hogy sokaknak nem tetszik, én meg pont azt nem szerettem, a spot-olós játékstílus nem volt nekem való. A T69 tipikusan a "mindenből egy kicsit, de semmiből se túl sokat" elvet követi.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #7160 üzenetére
Én is ezt írtam, a T71 stílusa nem nekem való, a T69 jobban tetszik, már-már "szeretem", de a kezdeti szívatások azért nem felejthetők el olyan könnyen. Eltörném a kezét annak, aki kitalálta, hogy csak ehhez a tankhoz kitalál olyan motorokat, amik később sehová máshová nem használhatók majd, nem kevés XP-be kerülnek és a stock T69 még használhatatlanabb a hiányuk miatt(látszólag minimális az a 90LE különbség, de szerintem érezhető). Fullosan se egy rakéta, de alapon meg aztán egy döglött lajhár is lehagyja, ami egy mednél nem túl nyerő. Az utódba persze belemennek a HT-ág amerikai motorjai...biztos a történelmi hűség indokolja ezt is.
Egyébként most a Indien Panzer-rel hasonló cipőben vagyok, rettenetesen lomha és lassú alapon, de ennek legalább később is felhasználhatók a motorjai.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Patrick76496 #7451 üzenetére
Keress olyan klánt, ahol beférsz a csapatba, a te statoddal akármelyik magyar klánba beférsz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz SgtBradly #7465 üzenetére
Hasonlóképpen vagyok én is, 8.6 óta örülök, ha 50%-ra kijön egy nap. Volt egy ilyen időszakom május elején is, talán majd most is túlesek rajta.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Cucuska2 #7498 üzenetére
A "win rate" görbéd neked is lekonyult, de legjobb értelmezésben is stagnál...a többivel nálam sincs baj.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Patrick76496 #7518 üzenetére
Megértelek, én is szívesen lennék ott, csak kevés vagyok hozzá.
Szóval panaszkodni kell, ok, akkor nem tudom hogy vagytok vele, de én sosem nyerek a lottón, ezentúl ezt minden nap leírom...Az angol tankok szerintem se rosszak, fontolgatom, hogy a med ágat nekiállok húzni, csak a vége kb. ugyanaz, mint az új német med-vonal és még nem vagyok benne biztos, hogy kell-e az nekem. Egyedül a TD-t nem csinálnám meg soha a britektől, túl lassú az nekem.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #7521 üzenetére
Igen, a Tortoise már rendben is lenne, azt már ellenfélként is tisztelem, de a hozzá vezető út...4 darab lassú, nehézkes és ellenfélként nem túl veszélyes TD...ezek nem hiányoznak.
emre: Gondolom akkor viszont kreditben nem túl nagy üzlet vele játszani. Nekem is még a Maus-puska van rajta, de talán sosem lesz meg a nagy, mert nem igazán szeretek vele menni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Dobi 562 #7883 üzenetére
Nem rossz, én nagyon béna voltam vele, ahogy szinte az összes T9-es medium-mal. Talán most a T54 az, amivel nagyjából elégedett vagyok. Már előre tartok tőle, milyen lesz a T54E1, amit az akció alatt biztos megveszek...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Dobi 562 #7889 üzenetére
E50/M46/Lorraine trió nálam elég gyászos volt, pedig az elődeit mindnek kedveltem. Gondolkodom az angol vonalon én is, van is egy megfelelő legénységem most a Matildában, csak az a gondom vele, hogy kvázi ugyanaz a vége, mint az új német medium-ágnak, s az is folyamatban van. Nem tudom, kell-e két ennyire egyforma medium.
T54 szerintem is jó, bár a gun depression hiánya miatt sokszor felidegel...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #7988 üzenetére
Lehet, hogy korábban volt ilyen, de a 8.6 patch-beni MM-piszkálás óta ez szerintem nem létezik, legalábbis nagyon gyakran dobál be most a stock Cromwell-lel T8-as csatákba, 6 csatát mentem vele, ebből 4-ben biztosan a tornasor alján voltam vele. Hozzá kell tenni, más tankkal nem voltam stock állapotban a patch óta, így lehet, hogy csak sima pech. Hamarosan a T54E1-et is üzembe helyezem, majd azzal kíváncsi leszek, bár ha igaz, holnap jön a 8.7 és ígéretük szerint hangolnak az MM-en....reméljük, ezúttal előnyére.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #8003 üzenetére
Ha lehet hinni az FTR-nek, akkor elvileg holnap jön a patch EU-ra...ami most nem lesz nagy eresztés, a legtöbb 8.6 mod működni fog vele, remélhetőleg nem kell sokat molyolni vele.
Runo: lehetséges, nagy lett a nyafogás mostanában a láthatatlan TD-k miatt. Sajnálnám, ha bántanák őket, ez azért nagyon más, mint az arty-dominancia volt. MM-et kéne csak reszelgetni, az szerintem nagyon el lett rontva 8.6-tal.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
IS-7 tényleg trükkös tud lenni, de azért ezt a francia ágyúk bolondozásának is betudhatod. Foch nálam is tud érdekességeket csinálni, bár ez igaz az összes francia tankomra.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Valami miatt keletkezett némi aranyért átváltható XP-m az igen régen eladott KV-1S-en, ami elit volt anno. Másnál nem?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz robogo81 #8119 üzenetére
Elképzelhető, de eddig ilyen esetben nem átválthatót szoktak adni, hanem eleve free-t, vagy rosszul emlékszem?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Valóban ez lesz az, nem is emlékeztem, hogy hagytam a T50-en XP-t.
fsb1000: Emlékeim szerint a gold-lőszer kis nyomot hagy, ezen viszont szép nagy az átütés helye, így szerintem csak szerencséje volt. Ha a random jól jött ki neki, akár 369-es átütése is lehetett sima lőszerrel, az meg elég lehet azon a ponton, hogy átvigye az E100-at.
AMD Power: ez a kérdésed magas labda, de a jó hangulat megőrzése érdekében inkább nem írom le a véleményem, kik azok, akik arty-val nyomják...
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
-
-
Atlantis
veterán
válasz Imilenni #8222 üzenetére
Én próbáltam, régen segített, de mostanában nem. Türelmes lett a szopóág, megvárja, míg visszajössz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #8445 üzenetére
Vigyázni kell az E100-zal is. Amennyire kedveltem az E75-öt, annyira utálom az E100-at, egyszerűen semmi nem sikerül vele, eleve lomhább és mintha könnyebben ellőnék a motort is rajta, mint az E75-ön. Igaz a nagyobb ágyú még nincs meg rá, de a kisebb puskával az E75-ön nem volt semmi bajom, ezen viszont...minden nap eljutok addig, hogy eladom a fenébe ezt az ócskavasat, de még a nagyobb ágyút kifejlesztem és utána meglátom. Katasztrofális a statom az E100-zal, tegnap harmadjára sikerült csak leduplázni, a két vesztes csatában semmit se sebeztem vele, engem meg simán szétlőttek.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #8460 üzenetére
Én nem szoktam HE-t lőni rá, mert azzal lebontani eléggé sokáig tartana. Ha nem tudom gyenge pontján belőni, inkább odébbállok...szégyen a futás, de néha hasznos.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
-
Atlantis
veterán
válasz SgtBradly #8517 üzenetére
Legyen úgy.
Nekem 8.6 előtt beállt a win rate-em 51,3% környékére, azóta örülök, ha ezt tartani tudom, az addigi lassú emelkedés ott véget ért.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #21346560 #8542 üzenetére
Csak az F155 miatt van panasz, amíg csak 1-2 volt belőle, addig még elment, de ha abból 2 egyazon oldalra kerül egy csatában, az döntő erő tud lenni. Valóban elég ütős gép, bár szerintem nerf nem kéne neki, csak az MM-et gatyába rázni. Ha jobban megnézi az ember, az O268 legalább olyan bosszantó, s ha több lenne belőle, akkor az O263 miatt is nyafognának. Jó camo, jól forognak, jó a DPM, trükkös a páncél az orosz TD-en is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #8556 üzenetére
Teljesen egyetértek, leszámítva, hogy a T57 az amerikai.
Kellenek ezek az "OP-szerű" gépek, ez sarkallja a népeket a fejlesztésre. Némi szándékosság azért biztos van a WG részéről ebben, bár talán nem teljesen láthatják előre a következményeket. F155 is már mióta elérhető a játékban? Hónapok óta, de mostanra lett meg annyi embernek, hogy problémákat kezd okozni. Ezt MM-hangolással tudnák orvosolni, ha akarnák (az arty-nerfre se lett volna szükség, ha képesek korlátozni a számukat). Nem így döntöttek, mostanra meg kb. elfogytak a tüzérek, mondjuk ezt különösebben nem bánom.
Én most már csak azt szeretném majd elérni, hogy az éppen aktuális OP-nak tűnő tankokat még azelőtt elérjem, hogy lerontják őket. Elhiszem, hogy a WG-nek sokkal egyszerűbb átírni pár paramétert, mint az MM-et rendbe tenni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Támogatnám, engem is bosszant, ha foglalásra játszanak...nem mondom, engem is segített már győzelemhez nem egyszer, de jobb lenne nélküle.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #8735 üzenetére
8.6-nál emeltek a prémium lőszer árán is. Megéri-e? Nekem nem, én nem vettem egy darabot sem a mostani akcióban. Nem sok arany lőszert használok, most hogy a T69 már nincs meg.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz fsb1000 #8774 üzenetére
Elismerésem, komolyan. Én gyűlölöm azt a tankot, szerintem az enyém gyári hibás, semmit nem pattint, kigyullad, át meg elvétve üti az ellent. Meglett rá a nagyobb puska, de így is katasztrofálisan megy vele, ma 5-öt buktam vele zsinórban, el is mentem kedvem a naptól, pedig még kéne 16 kill a 30-hoz.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #8881 üzenetére
Mármint az amerikai T8-as TD-vel voltál egy csatában a francia T3-as vacakkal? Akkor megértem, hogy mérges lett, mert nem nagyon kéne összekerülniük. De ha az orosz T-28-ról van szó, akkor nem szóltam, akkor csak kifogtál egy baromarcút.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9087 üzenetére
Ma még nem mondtad. Hát igen, stock-állapotban nem nagyon szerettem, de az nagy puska csodát tesz vele. Még mindig nem szeretem, a kezdeti szívatást nehéz feledni.
dfsz34: ne mérgelődj, nem éri meg. Én nem várok javulást az ősztől sem, ez a népszerűség átka, felhígult az állomány rendesen. Tény, hogy szoros csatát nem is tudom, mikor mentem vagy minket vernek el kb.15-3-ra vagy fordítva. Döntetlent meg pláne nagyon régen mentem, az is csak akkor van, ha a két lemming-vonat elkerüli egymást és mindkét csapatnak kvázi veszteség nélkül sikerül egyszerre befoglalni.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz #21346560 #9242 üzenetére
A végén veled voltak a WG istenei, de hogy előtte mennyi mellé ment vagy pattant, azt rossz volt nézni. Azt meg pláne, hogy a T30-as szakasztársad mi a fenének kempelt melletted...az a tank nem arra való, no nem mintha én olyan húdejó lettem volna vele.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9279 üzenetére
T54 pontosabb ágyújának egyetlen baja van: nem az van sorban a T62A felé és emiatt plusz 60k XP kell, ami nem kevés. Ettől függetlenül én is azzal használtam, ahogy írtad, ahol a 200 pen nem megy át, ott jó eséllyel a 220 sem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz robogo81 #9336 üzenetére
Én is az IS-ágyújával használtam, ámbár akkor még nem volt kreditért vehető prémium lőszer, így a többi eleve nem volt alternatíva. Mivel az IS-3 aránylag jól mozog és bírja a gyűrődést is, nem lehetetlen vele az ellent oldalba/hátba kerülni és oda bőven jó az IS-puska is. Meg aztán gyenge pontokon jó az még szemből is.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9363 üzenetére
Még az is lehet... de kap valami új puskát helyette, nem? Nem mintha érdekelne, az orosz tankok fejlesztése hamarosan véget ér és nincs az az Isten, hogy még egy ágnak nekiálljak vagy valamelyik eladott dögöt visszavegyem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Patrick76496 #9500 üzenetére
Nekem az új téli pálya kezd az idegeimre menni, igen szeret oda tenni és ha északi oldalon vagyok, akkor 10-ből 8 bukta....márpedig általában ott vagyok.
Mi bajod Malinovkával? Én bírom azt a pályát, nem a kedvencem, de sokkal rosszabbak is vannak (pl.: South Coast, a már említett Severogorsk vagy éppen Airfield). Mondjuk ezek sem mindig, attól függ, mivel vagyok, medium-mal pl.: Pearl River-en se mindig találom a helyem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz kicsitrash #9504 üzenetére
Nem biztos, hogy nálad is igaz lesz, de nálam az E75 után az E100 igazi ipari hulladék, egy 150 tonnás csalódás. Az igazi T10-es német HT az lenne, ha az E75-re rátennének egy nagyobb puskát (nem az E100-ét, mert az csak kredittemetésre való, inkább a JT-ágyú lenne rá tuti a többihez igazított paraméterekkel) és kész is van, semmi más nem hiányzik belőle a T10-hez...esetleg még egy kevés életpont.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9508 üzenetére
Ez jó, mások meg azt mondják, hogy egy lomha fostaliga lett belőle az 1200 lovas motor nélkül...nekem mondjuk mindegy, már túl vagyok rajta, vissza meg biztos nem veszem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9511 üzenetére
Jó kérdés, mi lesz vele, próbáld ki azt is. Azon is túl vagyok, így az sem érdekel különösebben, jó tank a jelenlegi formájában az is.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9513 üzenetére
Eddig is inkább semi-heavy volt (de szép kifejezés ez is a maga 70 tonnájával. Én nem próbáltam őket, mert nincs olyan tank, ami a jelenlegi teszten érdekelne, így nem foglalkozom vele, így jelzőt inkább keressen rá más.
Arty: ez már a biztos vég jele.... Nekem még sikerült kigyógyulni belőle, de minden percét bánom, hogy arty-val mentem.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Taragas #9515 üzenetére
Hát igen, az engem is érdekelne, ámbár 70s táröltési idő...az alatt néha véget is ér a csata.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Bingisz #9522 üzenetére
De amikor lősz, csak visszafordítod a tornyot és te célzol közel 3s-ig, hogy a csodálatos átütésű lövegeddel gyenge pontot lőhess...és a tornyot arany nélkül is belövik, de E100 ellen sokan alapból töltik az aranyat (nem tagadom, többek közt én is)...meg aztán eléggé méretes az LFP, sokszor nem lehet elrejteni és a beforgatás se nagyon védi meg...nem mondom, hogy nem pattognak róla néha, de nem az az általános (E75-ön az LFP sokkal hajlamosabb volt pattintani). Túl közismertek a gyengéi, ez a legnagyobb baja annak a tanknak. E5-ről többen pattannak, mint az E100-ról, pedig a papíron hol van a két tank páncélja egymástól?
Taragas: orvos látott már?
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Patrick76496 #9555 üzenetére
Igen, arra gondoltam, én meg inkább a déli oldalt (alsó) "szeretem" rajta, ha már muszáj menni azon a szutyok térképen.
Malinovka: ezek igazak, én már el se megyek a hegyre, mert felesleges, a csapat jó része megáll valahol lent (már ha nem a bázison dekkol) és végignézi, ahogy szétszednek. Ha arty is van, akkor pláne nem megyek a hegy környékére sem. Jut eszembe, megint kezdenek szaporodni a tüzérek, már megint általános a 2-3 arty/oldal/csata, de tegnap már volt két 5-5 arty-s csatám is...mindez megspékelve a TD-kel egy nyílt pályán nem túl kellemes.
Tegnap kifelejtettem a Dragon Ridge 2-t, azaz Sacred Valley-t, na az talán most a legrosszabb térkép számomra, még az új orosz is jobb.Taragas: ez így van, tegnap 4 lövésem pattant az O268 aljáról T34-gyel, szépen mutatta a koma, gondosan céloztam, mert töltött és mégis...el volt döntve, hogy márpedig barátom ezt te ma nem ütöd át. Leo PTA lövése pattant a T71 seggéről...ő meg szépen megfordult és kicsipkézett, mert tudta, hogy 10s-ig töltök...irgalmatlan Istenverése az a tank is. Sikerült is tegnap egy kemény 30%-os win rate-et produkálni, ami kb. a WOT-os pályafutásom legrosszabb napja, de mindenképpen dobogós. Hétvégén 60% fölött voltam mindkét napon...én nem változtam, a tankjaim se nagyon, akkor mi????
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Naja, az se semmi..pláne, ha utolsó lövésed volt, ő meg melléd áll és két tárat beléd rak, míg te töltesz...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Tegnap sikerült alulmúlni a megdönthetetlennek hitt hétfői negatív rekordomat: 26,67% win rate, 15 csata kellett, hogy a 4 aktív ágamat leszorzózzam...no comment. Tiszta hullámvasút mostanában, egyik nap 60-70%, a másik napon meg a 30%-nak már ezek szerint örülnöm is kéne...Bárt a tegnapit legalább élveztem, a vesztes csaták is nagyon jók voltak, így a fontosabb paraméterek azért emelkedtek...a win rate meg le van tojva.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen