- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Mobilarena
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dfsz34
őstag
Nem értem én ezt, mi van ma? Mai WR-em 25%, ennyi primitív mongoloid idiótát én még nem láttam, amennyi most hemzseg a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
Úgy látom, hogy vannak időszakok, amikor nem szabad könnyű tankkal csatába menni. Ha véletlen életben maradna a végére, az annyira b..ssza a főleg moron idióták szemét, hogy állandóan inzultálnak. Persze, ha a semmit nem csináló nehéz tank éli túl, az rendben van.
amx1375, spotoltam, lőttem, de pont arra az oldalra nem jött nagyobb erő egyik csapatból sem, hát elindultam volan az artykért, de két nehéz tank bukkant fel előttem, mit lehet csinálni, visszamenni túl sok idő, hát spotoltam a két tankot passzív módon.
Egyébként miért van az, hogy szakaszba úgy látszik csak mongol idióta barmok járnak? A háromfős szakasz iszonyat hp veszteség mellett és valami 4-5 perc "küzdelem" után volt csak képes a végig spotolt, tehát látszódó 2 tankot kiszedni, pedig az egyik ellen kisebb tier volt. Aztán rövid úton utána a csapatom ahogy kell mind elpusztult, hiszen csak 64% nyerési esélyünk volt és arra gondoltam, hogy akkor itt a vége. Az ellen egyszer sem spotolt, fogalmuk sincs hol vagyok, beállok egy félreeső bokorba és várok. Nincs gyors tankjuk, nem fognak megtalálni. Ilyen borzalom csaták végén nekem már nincs kedvem artyt kergetni, legyünk rajta túl minél hamarabb.
Az említett szakasz természetesen ezen rettenetesen felháborodott és elkezdte nyomni a pozíciómat az ellenfélnek meg ugattak a chat-ben, hogy report. Asszem lengyelek voltak, ezzel is igazolva az elő(utó)ítéleteket róluk. Annyit értek el, hogy az artyt, aki nagy bőszen teljes gőzzel támadott, szépen kiszedtem és utána látom jön az ellen szakasz, de a wt kilences nem ölt meg, hanem próbált tolni, rájöttem, hogy ezek négy fraget akarnak. Ez a fajta undorító számítás nekem nem tetszik, úgyhogy kamikáze módon teljes gázzal belevágtam a vg oldalába szép kövéret sebeztem rajta és b...ák meg a 75e kreditjüket.
Egy újabb csata, amikor a wn8 teljesen leszerepelt megint. Zöld játékosok, totál idióta, béna, fos játékot mutatnak. wn7 szerint sárgák lennének. Vajon melyik a jobb?
Ja igen, és top xp-t én szereztem a csapatból, erről ennyit. Ha mégis lesz bármi következmény, akkor elküldöm a lementett csapat eredmény képet a wg-nek.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz gilfoyle #49741 üzenetére
Most olyan akciók vannak, hogy hajaj, szinte semmi nem kell, se prém fiók se tank.
Válassz egy nagy alfás tankot, hetzer troll ágyúval, kv1s, su100 is jó és csinálj vele 4 frag-et és kapsz 75e kreditet. Bár nem erre utaztam elsősorban, de azért ha lehetett nyomultam a negyedik frag-ra és eddig 65-ször jött össze az majdnem 5 misi, pedig az egyik említett tankkal sem mentem. Azokkal szinte röhögve össze jöhet a négy kill. Hetzer, 1 lövés 1 kill
Áprilisban is lesz majd valami akció, akkor is érdemes figyelni és kihasználni.
-
dfsz34
őstag
Nekem a csata után, a legénység frissítése során fagy ki a program.
Találkozott már ilyennel valaki?
-
dfsz34
őstag
Komolyan kérdezem, hogy ennél a szánalmas csapatnál van még lejjebb? 53% nyerési esély mellett, tele zöld wn8-as játékosokkal. Bár megfogadtam, hogy nem használom a wn8-t, de eddig a pontig lusta voltam átállítani. Most megtettem a szerkesztőben. Ezek zöldek? Az egész "csata" tartott kb 3,5-4 percig.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz dfsz34 #49817 üzenetére
Még egy gondolat erről a borzalom csatáról. Ha eltekintünk a medáltól, akkor az ellen cromwell 127 dmg + 570 spot-ra kapott pontosan ugyanannyi xp-t, mint én 3289dmg és 2 frag-re.
A medál miatt persze megkaptam a magasabb xp-t, de anélkül ez nagyon durván aránytalan.
Egy olyan cromwell, aki gyakorlatilag alig csinált valamit, az kap ugyanannyi xp-t, mint az, aki utolsó lehelletig védekezett és súlyos sebzést kiosztott. Ez egy nettó baromság ebben a játékban. Teljesen aránytalan.
Ha a győzelemnek ilyen komoly hatást adtak, akkor fordítsanak már b.sszák meg energiát az mm-re is, hogy ilyen vadbarmokat ne sorsoljanak egy csapatba. Ezt nem lehet annyival elintézni, hogy majd a véletlen megoldja.
Ráadásul nem is lenne bonyolult egy sokkal normálisabb elosztást készíteni, de legfontosabb az lenne szerintem, hogy a valós csatában nyújtott teljesítményre adjon xp-t és a győzelemnek lényegesen kisebb hatása kéne, hogy legyen.
(#49830) mrszitya A wn8-al az a baj, ha más kategóriát mutat, mint a wn7, és persze szinte kizárólag szebb színben mutatja a játékos (eddig egy játékos láttam, akinek a wn8 rosszabb volt, meg is jegyeztem magamnak), szóval ilyen esetekben a játékban mutatott teljesítmény mindig, nem túlzok, mindig a wn7-nek felel meg sokkal jobban.
A wn8-al sikeresen megoldották, hogy a népszerű húzótankokkal, mint pl a hellcat, már sokkal nehezebb a statot húzni, de valami totálisan félrecsúszott és nagyon megbízhatatlan.
Ez a baj vele, hogy a wn7 messze messze megbízhatóbban mutatja a játékos várható erejét. A wn8 még béta, szóval van esély rá, hogy kijavítják, de ahogy most van, én csak azt tudom javasolni, hogy így ne használja senki. Nagyon becsapós és átverős, a wn7 messze megbízhatóbb.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
Arra továbbra sem jöttem rá, hogy melyik mod akad össze. Csata után néha örök ciklusba kerül a program.
Egy biztos, nem a virkir féle wn8 az oka, mert leszedtem és visszaraktam a régi wn7-es napi összesítőt. A wn8-t b.sszák meg, ahol van.
-
dfsz34
őstag
Megbocsátottam a tegnapi cumiztatást a programnak, egy szép kört adott be így reggel. Vajon miért van az, hogy egyik nap feltörli velem a padlót, a másik nap meg hagy játszani?
Ok, azt én sem hiszem, hogy tudatosan programozzák le így, de valamit elcsesznek folyamatosan és annak a hatása ez a borzalom hullámzás amit tapasztal az ember. Leginkább csapat függő, most csak annyival kaptam jobb csapatot, hogy le tudtuk hozni a csatát, bár most is ott hagyott a csapat egyedül 4-5 tank gyűrűjében, de szerencsére a házak takartak, gyenge pontot igyekeztem rejteni és a hp éppen elég volt, hogy túléljem. Tegnap biztosan bukó lett volna ez a csata, mert pont 2-3 hülyével több lett volna nálunk.
Győzelem!
Csata: Siegfried Line 2014.03.26. 8:04:25
Jármű: Tortoise
Szerzett tapasztalat: 4 633 ( x2)
Szerzett kredit: 157 102
Csatában elért Achievement: Acélfal, Nagy kaliber, Spártai, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász" -
dfsz34
őstag
Valakinek ötlete, hogy miért kerül örök ciklusba a játék csata után?
Sajnos véletlenszerű, nagyon nehéz tesztelni.
Már több modot levettem, de még mindig előfordul.
A wg a szokásos okosságot hozza, hogy töröljük le a modot. Köszike az okos tanácsot.
-
dfsz34
őstag
Ez az érthetetlen ebben a játékban. Tegnap feltörölte velem a padlót. Ma meg a második tank ászom, pedig nem én fejlődtem ennyit egy nap alatt.
Ha kicsit kiegyensúlyoznák ezt a valamit, ami lehet a csapat elosztás vagy az rng manipuláció, fene tudja, de jobb lenne a játékélmény is.
Győzelem!
Csata: Sand River 2014.03.26. 11:09:44
Jármű: T-34-2
Szerzett tapasztalat: 4 292 ( x2)
Szerzett kredit: 130 039
Csatában elért Achievement: Harckocsizó-mesterlövész, Nagy kaliber, Kiváló Lövész, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász" -
dfsz34
őstag
válasz TESCO-Zsömle #49919 üzenetére
1) Már az is sokat segítene, ha tegyük fel a mostani mm kiválasztana 30 játékost, eddig gondolom az egyszerűek is tudnak követni, semmi változás.
Utána egy algoritmus, ami figyelembe venne egy csomó szempontot (játékos tudása, tank felszereltsége, akár figyelhetné az adott napi eredményeket, ki van leszálló ágban stb stb), megpróbálná a lehetőségek szerint kiegyensúlyozni a két csapatot.
Hangsúlyozom, ugyanarról a 30 játékosról beszélek, mert különben jönnek a károgók, hogy mennyit köll várni.
Ez egy nagyon könnyen megvalósítható dolog lenne.
2) Az RNG mágiát minimálisra szorítani, mert jelenleg túlságosan beleszól a csatába. Túl gyakran nem engedi kilőni a tankot, ott futkos egy csomó két számjegyű hp-s tank, de lepattanó, kritikál nulla meg totál mellé, ilyeneket lehet rájuk lőni. Ez nagyon gyakori jelenség.
3) Ha mégsem akarnak jobban kiegyensúlyozni, meg RNG hatás csökkenteni, akkor legalább annyit megtehetnének, hogy a győzelem súlyát a kapott xp-re és kredit-re lecsökkentsék. Ez a jelenlegi rendszer teljesen torz, tegnapi példám, hogy a vesztes csapatban brutál sebzés, komoly harc után kapok annyi xp-t, mint a győztes csapatban egy olyan tank, ami elgurult a közeli bokorig és lőtt egy sebzőt.
Ha a győzelem helyett az egyéni teljesítmény lenne a kapott xp és kredit fő tényezője, persze lenne bónusz a győzelemre, csak ne ilyen brutális különbség legyen, mint most.
A medálok valamit segítenek, de nem kapok mindig medált, sokkal bátrabban meg kéne reformálni ezt az xp és kredit számolást.
Amikor ennyi agyhalott van és a győzelem sokszor fizikailag sem lehetséges, hiába szántja fel az ember a pályát, akkor az iszonyú frusztráló. Mert egy olyan tényező, amire ilyenkor egyszerűen nincs hatással az emberi teljesítmény, max ha kilövök 10 tankot és sebzek 10 ezret, akkor nyerne a csapatom, ugyan már. Lényegesen csökkenne a frusztráció.
Az ok, hogy esetleg nem a foglalásra törekednének a csapatok, hanem a harcra, de jelenleg túl sok a bónusz, ami a győzelem után jár és rengeteg lett az idióta, akik miatt nem lehet győzni.
A másik, hogy szerintem még a csata menetére is jótékony hatással lenne.
-
dfsz34
őstag
Kiegyensúlyozott játék. Vicc. Most, hogy már nincs sok hátra az fv-hez, a második ászt is beadja a tortóra, egy nap ráadásul. Még a legelején, az első csatám volt olyan, hogy csináltam 6k sebzést és első osztályt, utána soha nem kaptam értelmes csapatot, erre ma kettőt is.
Nem értem én ezt. Ez nem az első ilyen széria. Általában mindig 2-3 ászt szerzek egy nap, aztán sokáig semmit. Ez már sokszor előfordult.
Az odáig rendben van, ezt elfogadom, hogy nem tudatos akarat és programozás eredménye. De ezek a hullámzások és szériák valamiféle kiegyensúlyozatlanság és anomália terméke, amit a wg szerintem nagyon pontosan ismer.
Én speciel az RNG fluktuációra gyanakszom, mert az idióta állandó állandó tényezők, a tudásom fejlődik ugyan, de nem ilyen gyorsan, tulajdonképpen ha átlagot nézünk minden állandó, csak az RNG-t nem ismerhetjük.
Győzelem!
Csata: Himmelsdorf 2014.03.26. 13:04:20
Jármű: Tortoise
Szerzett tapasztalat: 2 751
Szerzett kredit: 166 419
Csatában elért Achievement: Nagy kaliber, Kiváló sofőr jelvény: "Tank ász"#49928) Simulacrum Már miért ne tudna? Komolyan kérdezem.
hány és hány olyan eset van, hogy pró szakaszok kerülnek egy oldalra. Valóban nehéz lenne felcserélni.
Városi harcban, egyik oldal maus, e100, t95, másik csak med, egyik sem szakaszban.
Ugyan már meséld el nekem, miért ne lehet mondjuk a maust átrakni és helyette az fv4204-t?
gondold végig, szerintem te is belátod(#49927) unravel igen, ha mindent elfogadunk, akkor semmi nem fejlődik
ha értelmesen is akarsz vitatkozni a felvetett témákról, érvekkel, akkor nagyon szívesen, addig meg hanyagolj pls[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Bingisz #49935 üzenetére
Akkor annyit még mindig megtehetnének, hogy a csatában nyújtott tényező legyen a lényeges elem, amikor az xp-t és a kreditet számolja a program.
A győzelemért a jelenleginél lényegesen kevesebb bónusz járna.
A járulékos haszon, hogy a gyors foglalásos győzelem még kevésbé érné meg.
A lényeg viszont az lenne, hogy a vereség egy jó teljesítmény mellett kevésbé lenne idegesítő. A játékélményre csak jó hatással lenne.
-
dfsz34
őstag
Abszolút igazad van.
Én sem akarom túlságosan az anomáliákra terelni a beszélgetést, bár ugye akik tagadják a létüket, azok valószínűleg vakok. A véletlenben az a szép, hogy bármit rá lehet kenni, akármit.
A lényeg sokkal inkább a játékélmény és hogy ne okozzon frusztrációt.
Szerintem pár módosítással máris sokat tudnának javítani (a győzelmi bónusz szerepének csökkentése és az egyéni teljesítmény jobb honorálása, mindegy hogy a vesztes vagy a győztes csapatban követte-e el valaki, az rng-t át kéne gondolni, szerintem a 25% túl sok, ha lehetséges, akkor egy algoritmus kicsit simítana az mm általá kiválasztott 30 játékos elosztásán). Ennyi.
Azt nem tudja valaki, hogy lehet a Wg-nek írni ilyen javaslatokat? Megírnám nekik is.
-
dfsz34
őstag
válasz Bingisz #49953 üzenetére
Értem én, de ez megint egy teljes kisarkítása a gondolatnak.
Egy vesztes csapatban amúgy is kisebb az esély a jó teljesítményre (most ha gonosz akkor lenni, akkor jano obj704 eredményére utalok, amit sokan leugattak, pedig hát tényleg az van, mikor körbeveszik az embert és fókuszálják a tűzerőt rá, akkor nem tud sokat sebezni, mert meghal hamar, minden lövésre jön 2-3 válasz). Ha valakinek mégis sikerül komoly teljesítményt mutatni, azt már miért ne kaphatna a jelenleginél magasabb xp-t és kreditet érte.
Érted, ha megyek és kiszed az arty az elején, akkor én sem vagyok ideges a vereség miatt, mert benne vagyok vastagon. Akkor vagyok ideges, mikor kiharcolom magam de az idióták elhullanak és vereség és semmit nem tudok csinálni ennél többet, ráadásul még a program is keményen megbüntet.
Én azt gondolom szilárdan, hogy az összes frusztráció alapja az, hogy a győzelem szerepe túlzott a játékban. Ez most kezd különösen kritikus lenni, amikor a sok agyhalott vagy fiatal gyerek, aki látszólag agyhalott szinten űzi a tankolást iszonyú mértékben kezdik használni a játékot. Egyfelől jó, ha sok felhasználó van, másfelől itt az ideje elgondolkodni, hogy mit is jelent a teljesítmény és lehet-e egy igazságosabb rendszer.
Nem borítana ez fel a világon semmit, be lehet úgy lőni, hogy a vesztes csapatnál tényleg csak a jobbak kapjanak érezhető xp-t és kreditet, a többi, aki semmit nem csinált az meg annyit, mint most.
A WG is látja ennek a rendszernek a tarthatatlanságát, azért vezették be a medálért a plusz xp-t és kreditet, de szerintem ez kevés, mert medált nem lehet mindig szerezni és attól még lehet egy komoly teljesítményt felmutatni.
-
dfsz34
őstag
válasz Szepi1979 #50023 üzenetére
Nekem is fagy, aljas egy hiba, mert nem mindig és nem látom benne a rendszert.
Ha meghalsz, akkor lépj vissza a garázsba egyből. Úgy nem fagy.
Az a bajom, hogy egy kazal mod van fent és nehéz kísérletezni, mert véletlen a hiba. Volt, hogy több óráig elő sem jött, volt hogy minden csata után.
A vitris féle wn8 mod az okés, én leszedtem a wn8 miatt, de továbbra is fagy, úgyhogy nem az okozta.
Egyelőre ennyit tudok, le kell tesztelni minden modot és valamelyik okozza. Szép kis munka. -
dfsz34
őstag
válasz Mister_X #50047 üzenetére
Hát igen, ez egy fogós kérdés, hogy melyik tank hozza a legjobban a kreditet, ha a vételárhoz képest is nézzük.
Passzolom.
Egy biztos, ha az ár fontos tényező, akkor az E25-t tartom a legjobb vételnek, annyi feltétellel, hogy bejön-e ez a stílus. Ha igen, akkor szerintem ennél jobban semmi se f.ssa a kreditet, ha vételárral arányosan nézem. Az xp-ről nem is beszélve.
Nem vagyok pro, de 1600 vele a sebzés átlagom plusz a spot, amit nem tudok mennyi, de az beszédes, hogy a negyedik legtöbb átlag xp-m vele van. Szóval van ott spot is rendesen, arra is jön a kredit szépen.
A lőszer nevetségesen olcsó, szerintem ha valaki megtanulja legalább felső közép szinten használni, akkor kredit gondja többet nem lesz és mivel agilis tank, ezért nagyon szórakoztató vele csatázni. Megunni nem lehet.
Más:
Úgy tűnik, meg tudom erősíteni, hogy az xwm frissítés segít a fagyáson. 10 csata után még nem fagyott ki, ez mindenképpen bíztató.Pár ember szenved tőle, frissítsétek az xwm-t, link a korábbi hozzászólásban.
-
dfsz34
őstag
Megvettem az fvb 183-t és ez nagyon móka tank lesz.
Első lövésem 1824-t bevert a tortoise papának, szegény nem győzött fedezékbe menekülni. Eltelt kb 30 másodperc a csatából (malinovka), ez a fajta erő tényleg szórakoztató.
Volt már egylövéses is3. Tényleg jó móka ez a tank, minden problémája ellenére.
Egy gond van csak vele, hogy viszi a kreditet keményen. Ha sikerül minimális vagy semmi hp veszteség nélkül megúszni a csatát, akkor még 1 mellé ment lövés belefér és akkor még kicsi pluszban lehet zárni.
Több mellé lövés esetén vagy ha kilőnek vagy komoly hp veszteség van, akkor meg mínuszos lesz a kör.
Az E100 meg ez a tank eddig olyan, hogy fogyasztják a kreditet keményen. A többi tízest ki lehet hozni nulla körülire, de ez a kettő nagyon igényli az arany lőszert és eszi a kreditet.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Djuree #50068 üzenetére
A WTE is jó tank, de amikor egylövéssel kiszedem az f155-t, na azt arty-n kívül más tank nem tudja (most ammo rack bemákolást ne vegyük ide).
Egyébként annyira nem rosszak ezek az at bunker tankok, de a csigalassúság sokat ront a használati értékükön. A másik, hogy nagyon jól ismerik a gyenge pontjait, a páncélban nem szabad túlságosan bízni. Napi duplákkal haladtam leginkább, úgy nem annyira unalmas. Szerintem kb fél év kellett eljutni a tízes szintig.
Eddig ezeket a tankokat lőttem ki full hp-ról vagy közel full hp-ról:
is3 x2
kv4
F155 (ezt nagyon zokon vette a gyerek, ugatott egy sort a chat-ben, gondolom nem sűrűn kapják ki full hp-ról, szembe állt egyébként, de nem rázta az elejét, könnyű célpont)Ez a kettő meg majdnem:
WTE - majdnem kiszedve, pontosan nem emlékszem, de 50-nél kevesebb hp-ja maradt
tortoise papa - maradt 176 hp -ja a csata talán 30. másodpercében, gondolom nem így képzelte a kezdéstIgazából annyi van, hogy szerintem érdemes táras tankokkal játszani az fvb 183 előtt és akkor nem annyira szokatlan a hosszú töltés idő és tudja az ember, hogy mit kezdjen egy adott helyzetben.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz diegho #50168 üzenetére
Én ilyen átlagot nem tudok, de az újonnan vett fvb 283-al ma 21 csatát mentem, 3500 átlagot tudtam csinálni eddig és talán tartani is tudom, mert volt több nullás vagy alacsony sebzéses csatám.
Az érzés viszont felbecsülhetetlen.
Amikor úgy indul a csata, hogy kikapom a T30-t full hp-ról és a T54E1-t majdnem full-ról, és valóban mókás olvasni az ugatásokat utána a chat-ben.
Komoly fear factor lengi körül ezt a tankot.
Volt olyan csatám, hogy egy E100 képes volt magát feláldozni és úgy szedett ki töltés közben, hogy bejött a csapatom sűrűjébe. Nem élte túl, de valamiért úgy érezte ez fontos.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Cray Tyler #50181 üzenetére
A töltés idő, kicsit kevesebb, mint 26 másodperc. Alig több, mint pl a T57-nek. Meg lehet szokni, csak előre kell gondolkodni. Nem olyan veszélyes szerintem, ha mentél már táras tankokkal is.
-
dfsz34
őstag
Mára elég.
Kikaptam az fv-vel egy full hp-s JT-t a csata elején, utána még pár szép kövér sebzés és öt frag összesen. A végén két JPZE állt szemben velem és a gyözelemmel, az egyik 780, másik 470 hp-s, kaptak az arcukba egyet
Akinek még nincs fv 183, nem tudja, hogy mit hagy ki. Ez a tank fenomenális. Amikor brutálisakat odab.sz, az tényleg valami. Eddig obj268 meg f155 volt nekem a legdurvább, ahhoz képest ez nem is egy kategória.
Azt külön szeretem, hogy JPZe100-nak be tud vágni 4-500-t, ha sikerül az alját, akkor sokkal többet is, szemből. Egyik csatát ezért nyertem meg, bár féltem, mert a JPZE-t nagyon nehéz sebezni, de az fv bevág neki ennyit és ha nincs több hp-ja, akkor vége. 3 másodperc volt hátra, foglaltunk (mármint kellett volna, mert a csapat a frag-et vadászta inkább és a jpze elbújt, éppen csak hogy odaértem).
-
dfsz34
őstag
Na kérem szépen, végeztem a kísérlettel, hogy milyen hatása van a teljesítményre a prém kajának. Ugyanabban a napszakban mentem, kb mindig ugyanannyi csatát felváltva prém kajával és nélküle. Random mind.
Az N1 kredit a nettó kredít mínusz a felhasznált fogyóeszközök teljes áron (mindenből van készleten, ezért nekem kellett kiszámolnom, mert a program alapból ugye nem mutatja ilyenkor). N2 kredit esetében meg az akciós árat vettem figyelembe. Nekem mindenből van készleten bőven, mert bevásároltam rendesen az akciókban, úgyhogy igazából az n2 volt a valós bevételem átlagban.
Tanulság annyi, hogy a JT8.8 esetében látszik egyedül komoly hatás és ha sikerül akcióban bevásárolni, akkor még a kredit is hasonlóan marad. A t34 is tulajdonképpen akciósan bevásárolva végül is vállalható, de a tankon magán nem éreztem a javulást, de ez szubjektív persze. A su-val képtelenség kitermelni és javulást sem éreztem.
A JT8.8 tényleg úgy viselkekedik, mintha egy sebész szikéje lenne a 132%-os lövésszel, nem tudom ezt máshogy leírni. Iszonyú pontos lesz, gyenge pontokat sorozatban belövi. Egy gond van csak, hogy a tűzoltó berendezés helyére megy. 21 csata alatt egyszer kellett volna a tűzoltó, tehát elvileg vállalható a kockázat, ha vigyáz az aljára az ember és ez még javítható is tovább a legénységi tulajdonságokkal (megelőző karbantartás, tűzoltó).
A teljes file is megvan, minden csata részletével, de szerintem sokat nem mondana, elég az összesítő. Ha valaki bármi más részletre kíváncsi, akkor kérdezzen.
-
dfsz34
őstag
válasz diegho #50698 üzenetére
Ahogy a pókembernek mondják, nagy erő nagy felelősség
Semelyik kultúrában nem szeretik a nyílt színi teljesítményt, de mondjuk az angolszászok viselik el a legjobban
A magyarok meg kifejezetten rühellik, ez van, nem tudsz tenni ellene
Ha lesz jól sikerült csatád, replay-t dobjál fel. Szoktam csemegézni a wotreplay-ben, néha rákeresek a nevedre.
-
dfsz34
őstag
válasz Diarmand #50750 üzenetére
A legtöbb skill parasztvakítás, semmire sem jó vagy annyira ritkán és/vagy keveset tesznek hozzá a teljesítményhez, hogy szinte mindegy is.
Az önbizalmat erősítik viszont, ez lehet a legfontosabb hatásuk.
Amik szerintem legértelmesebbek: hatodik érzék, javítás, látótáv növelés
Van még sok olyan, aminek van apróbb hatása, ilyen a tűzoltás is. Vannak teljesen hasznavehetetlenek is.
-
dfsz34
őstag
válasz #43783936 #50851 üzenetére
Szerintem a garázshely meg kell maradjon, mert mi van, ha eladod a karl-t és veszel arra a garázshelyre egy másik tankot. Nem tartom valószínűnek, hogy a garázshelyet elveszik. A tankot magát, hát azt lehet, hogy csak átmenetileg adták, bár technikailag ezt sem nagyon látom, hogy tudják megoldani, de tankot még csak el tudnak venni. Garázshelyet már nehezebben, mert közben oda már mást is rakhattál.
-
dfsz34
őstag
válasz eszakas #50854 üzenetére
igen,
mentem egy kört a karl-al és basszuskulcs, ezek a núbok még ezen a vicc pályán is képesek kempelni, arról nem is beszélve, hogy három tank fulladt a vízbe a csata alatt, mert a kék ugye nem egyértelmű, hogy micsoda, jajj jajj
ez komolyan már a szánalom a köbön kategória, mindegy lehoztuk a csatát, 5e kreditet bezsebeltem meg még valami díjat, aztán eladom a csába, kell a garázshely más célra
egyelőre teszek rá egy tier 1 tankot, aztán meglátjuk mi történik vele
Frissítés: basszus, most nézem, hogy nem lehet eladni a karl-t. áááá
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Pete55555 #50979 üzenetére
Az rng hatása túl nagy, valóban.
A másik érdekes, amit most figyeltem meg, hogy ugye van nekem a t28 meg a t28 proto is párhuzamosan, mert a protoval mentem eddig, de az akció miatt megvettem a t28-t.
Nekem az a szisztémám, hogy egy tankkal nem engedek csak kettő vereséget egymás után. Ha ez bekövetkezik, akkor váltok másik tankra. Később újra megpróbálom, de ugyanez a rendszer, maximum két vereség. Egy nap maximum 5 vereséget engedek meg egy tankkal, ha ezt elértem, akkor szépen jegelem a tankot arra a napra.
A mai nap nagyon érdekes volt, a t28 és a proto között váltogattam, össze is szedtem a nyolc vereséget zsinórban, utána a japán nyolcasra váltok és sima győzelem.
Úgy tűnik, mintha bizonyos tankok bizonyos hülye játékos eloszlásnál egyszerűen szopóágra kerülnek. A proto és a t28 elég hasonló karakterű tank, tier, ágyú, lassú dög stb, vannak különbségek, de kb hasonló módon használható, nagyjából hasonló paraméterű tankok. Egyiket sem engedte nyerni összesen 8 csatán keresztül és még a két ráadás kört is buktam velük, azaz 10-et összesen.
Eddig hasonlót soha nem tudtam kipróbálni, mert ritka a két ennyire hasonló tank és az is ritka, hogy nekem mindkettő megvan egyszerre.
Valahogy ez a tank típusa, karakterisztikája és az éppen aktuális hülye barom játékosok rendelkezésre állásának az összhatása.
Ahogy átváltottam más típusú tankra, azonnal engedett nyerni, háromszor egymás után, de a t28/proto párost nem, mert újra megpróbáltam mindkettőt és nem engedi nyerni, annyira agyhalottal kerülök egy csapatba.
Tudom, az okosok erre azt mondják, hogy hát ez véletlen, mi más lenne. Szerintem meg ez több, mint véletlen Nem azt állítom, hogy ez feltétlen tudatos tervezés, de valamit csinál az mm, aminek ilyen sorozatos bukók az eredménye és érdekes az hogy bizonyos tank típusokkal bánik ilyen keményen.
A másik érdekes dolog, hogy ez már a sokadik olyan esetem, amikor egy akcióban levő tankkal sorozatos bukók vannak (a legdurvább a tiger-el volt, amikor akció volt rá, kb 35 egymás utáni, megszakítás nélküli vereségem volt vele) és nem hiszem el, hogy ez csupán a véletlen mesterműve.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz #43783936 #50985 üzenetére
A pálya eloszlás szintén több, mint érdekes. Amikor csináltam az összehasonlító táblázatot a prém kaja hatásáról, akkor felírtam azt is, hogy melyik pálya volt.
A T34-t 8 alkalommal rakta be 40 csatából a Sand River - támadás pályára, ezen belül is kb 2/3 volt a támadás (ami nehezebb ott, ha nem kitámadós az ellenfél, akkor szinte garantált a vereség).
Azaz 20% gyakorisággal ad egy specifikus pályát egy specifikus módban. Mennyi pálya is van? Fejből nem tudom, de van legalább 15, azaz kb háromszor gyakrabban adja be ezt a pályát a T34-nek.
A JT8.8 és a su12244 már lényegesen ritkábban kapja, de még így is a várhatónál sűrűbben adja ezt a pályát.
Engelberg-et is utálom, mert alig van olyan alkalom, amikor meg tudjuk védeni a bázist, a támadók egyértelmű előnyben vannak. A program rengetegszer adja be. Siegfried line is túl sokszor van.
Pontosan a pályák "véletlen" eloszlása az, ahol megbukik a leglátványosabban a program hangzatos véletlen eloszlása.
Mese habbal. Ha a pályák eloszlását ilyen látványosan tudják irányítani, akkor az mm-t miért nem? Illetve ha van más logikus magyarázata a pályák láthatóan nem teljesen véletlen eloszlásának, azt szívesen meghallgatom.
-
dfsz34
őstag
Az fv183 nagggyon jó kis tank. Egy újabb skalp, az eddigi legnagyobb. E75 full hp-ról kikapva, az 1920 dmg, nekem eddig ez a rekordom vele.
-
dfsz34
őstag
Ha én ezt megérteném. Vezet az ellenfél 11:4-re és foglalnak, nem sok van hátra.Ok, ez a csata elment, hagyjuk. Annak nincs értelme, hogy sebzek maximum egyet vagy még azt sem és közben kilő a túlerő. Ilyenkor szerintem a helyes lépés az, hogy hagyni kell őket fejezzék be és jöhet a következő csata. xp és kredit farmolás céljából legalábbis.
Sajnos mindig vannak olyanok, akik a hőst akarják játszani, tőlünk egy tank beáll a foglaló körbe, hogy ne tudják befejezni a foglalást. Nem harcol, semmi, csak beáll oda, hogy ne hagyja az ellent befejezni. Mondjuk az ellenfelet is minősíti, hogy csak állnak és várnak sokáig. A pálya erlenberg, középen a sok ház miatt van takarása, de ennek akkor sincs értelme.
Közben persze minket a másik oldalon szorongat az ellenfél és ki is lőnek mindent tankot úgy, hogy én egyet tudok lőni, ami lepattan ahogy kell és utána kapok azonnal vagy 3 találatot meg a tárasokból azután folyamatosan és esély nincs még sebezni sem többet.
A foglaló tankunkat szintén sec perc alatt kilövik miután velünk végeztek, úgy, hogy semmit nem tud sebezni.
Amit nem értek ilyenkor, hogy mi a bánatnak áll be a baromarcúja ilyenkor a foglaló körbe?
Ha harcolni akarna, akkor megértem, bár nem örülök neki, hogy fizethetem a javítás költségét, de az még rendben lenne. Menjen oda és harcoljon, ha akar de ez egy akkor phaszság, amit csinál. Védő díjat nem kap érte. XP-t nem kap érte. Egy dolgot ér el vele, hogy az ellenfélnek van ideje kényelmesen kilőni minket, akik még harcolnak. Ja igen, és az ellenfélnek tesz segítséget ezzel, mert a sima foglalással kevesebb xp-t kaptak volna, de így jobban jártak, mert minden tankot kilőttek.
-
dfsz34
őstag
Megvettem a JPZE100-t, de úgy látom, hogy nem leszünk haverok ezzel a tankkal.
3-ból 3 vereség. Ebből kétszer valami iszonyat undorító megalázó módon.
Próbálok a támadással haladni és úgy helyezkedni, hogy legyen csapattárs a közelben, aki segít, de úgy látszik teljesen mindegy, hogy mit csinálok, ezek basszus nem segítenek.Szinte soha nem nyomok segítség kérést, próbálom magam megoldani, de most kellett. Kétszer is gyors tank mögém került és ott voltak a csapattársaim kb 50-100m-re és semmi segítség. Vagy észre sem vették (azért nyomtam segítséget, hogy talán észreveszik) vagy ennyire nem érdekli őket.
Ilyen megalázó módon engem td-vel még nem szedtek ki komolyan mondom. Illetve csak nagyon ritkán. Ez valami JPZe100 specialitás? Mondjuk valószínű a sok hp miatt, a scout lőtt engem majdnem egy percig, mire kiszedett és a csapatom simán csak nézte.
Utolsó csatában annyi különbség, hogy elvesztettem a hp-m 3/4-t, mire valaki észrevette, hogy ott a scout és engem lő és kiszedte. Beleb.sztam egy nagyot a tőlem kb 100m-re levő és csak tornyot tekergető e75-be és volt ugatás meg lökdösődés utána, meg elég költséges volt, de legalább megnyugtatott.
Még kicsit ismerkedem vele, de ha ilyen szar lesz ez, akkor megy a legénység vissza a WTE-be, azzal legalább normális csatákat lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Napfénysüti #51261 üzenetére
Ezt elfogadom, de ilyen vereség eddig volt egy nap egy, max kettő, hogy gyors tank megkerül és a kutya sem segít.
Most meg 4 csatából (végül negyedikre sikerült ledupláznom) háromban ez van.
Sőt, a negyedikben is a hátamba került egy 121 a társaim ott voltak nem messze, szóval érdekes, hogyan, na mindegy, belém is lőtt, de el tudtam bújni. A társaimat meg mintha nem is érdekelné, majd megoldom, vagy nem értem mire gondolnak ilyenkor.
Ezért kérdezem, ha ez a helyzet ilyen gyakori a JPZE-vel, akkor nagyon hamar kivágom ezt a tankot a játék listámról. Ilyen borzalom csaták nekem nem kellenek.
Azt is elfogadom, hogy még új nekem, de nem előre rohanok, sőt inkább a második vonalból próbálok operálni, de egyszerűen mintha kiemelt célpont lenne ennyire. Minden med és scout erre megy rá és ezek az elképesztő primitív csapatok semmit nem segítenek ilyenkor.
A kempelés ezzel meg nem opció a számomra.
-
dfsz34
őstag
A francért kell ezeknek a mostani akciókat csapat csatába tenni.
Mióta sorozatos bukóim voltak csapat csatában, azóta rühellem ezt a módot, de túl csábító a jutalom, mégis mennem kell. A türelmem azonban nem végtelen, ha megint 10 csatából 10-et elbukok, akkor hagyom a francba a jutalmat, annyit azért nem ér a 2x5 fogyó cucc meg a három napos prém.
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
válasz Dreadloord #51294 üzenetére
Csapat csatában szerintem több az idióta, mint a normálban, meg a másik, hogy adok nekik pár kör esélyt, bár nem kéne. Több kört menni ugyanazokkal a totál hülyékkel elég gáz. Vagyunk 5-7-en szóval nem kellene olyan sok felé figyelnie, de ez sem működik a szerencsétlennek. Ha sikerül jó csapatot találni, ahol nem feltétlen a tudás a lényeg, csak annyi, hogy ilyen kevés tank esetében legalább valami stratégiát kövessünk, akkor viszont jó ez a mód. Addig viszont keserves, amíg az ember talál egy nem teljesen hülye csapatot.
Egy gondom viszont van, ha belépek csapat csata módba, akkor nem enged semmilyen más tankot kiválasztani.
Az amx50100-al megy, mert az volt korábban kiválasztva, de annak a legénysége már a nagy testvérben van, azt inkább most nem használnám, de másik tankot nem enged kiválasztani, teljesen üres a lista, ha rányomok a járművek kiválasztása gombra.
Más is belefutott már ilyen hibába?
-
dfsz34
őstag
válasz Ry0K3N #51319 üzenetére
Ma reggel szopóágra tette a T28-t az mm. Kettő bukó után én tankot váltok, de most kíváncsi voltam, hogy mennyi csatáig tart, hát a kilencedikre sikerült csak ledupláznom. Ott is bukóra állt egyébként, de két idióta ellenfél tornyot forgatott és mozdulatlanul állt nyílt terepen három arty mellett. Ha ez a két idióta tovább megy fedezékbe vagy csak kicsit mozog, akkor nem valószínű, hogy meg tudtuk volna őket állítani, mert a két megmaradt tank alacsony hp-n volt már és az artyk ugye csak szerencsével tudnak közelharcban győzni, ráadásul az ellennek is volt még két artyja.
Nagyon érezhető a kontraszt. Előtte protoval mentem és annak normállis volt a csapat elosztása. Ilyen hosszú bukók nem voltak vele.
Most, hogy akcióban van a t28 meg a sorozatos bukók szinte természetesek.
Nem állítom, hogy tudatos tervezés, de valami mm phaszság miatt van ez, azt én biztosra veszem. Ha egy tankkal többen játszanak hirtelen, akkor szinte biztosan szopóágra kerül az elviselhetőnél sokkal gyakrabban.
-
dfsz34
őstag
válasz Napfénysüti #51643 üzenetére
Az E5-el 800-al több az átlagsebzésem, mint az IS7-el. Az élmény faktorról nem is beszélve. Az E5 ágyúja egy csoda az IS7-hez képest.
Némileg jobb az IS7 páncélja, de ebben kb ki is merül minden előnyös tulajdonsága. Amikor viszont a levegő aranytartalma magas, akkor a páncél amúgy sem sokat számít.
Az E5-el nincs az az érzés, amikor szinte kötelességből ledupláztam az IS7-t, de már nagyon nem akartam menni vele, mert nem volt jó érzés, túl pontatlan az ágyú és a páncél meg annyira nem jó, hogy megmentsen. Most húzom az IS4 ágat, oda ment át a legénység és remélem, hogy az jobb lesz.
Az E5-t nem fogod megbánni, naggyon jó tank, szvsz.
-
dfsz34
őstag
Mindjárt játszik a navi, érdemes nézni. Straik, Kirilloid, brutálisan jó játékosok.
-
dfsz34
őstag
A navi nem tud Himmelsdorfon játszani, de legalább a döntetlent mindig ki tudták valahogy ügyeskedni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen