Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz MPowerPH #24864 üzenetére

    Még az az érdekes, hogy össz-vissz 4 imbuszos csavar volt a backplate mellé és ezeket a mellékelt kis kulccsal tekergettem (ilyen fejek is vannak a motoroshoz valahol itthon, csak lusta voltam négy csavarért elővenni a több darabos fejkészletet). A többi philisp fejes csavart, amik a blokk mellé jártak, azokat első körben motoros csavarozóval tekertem be (míg lazán fogva megfordult a kezemben a markolata), második körben pedig motorossal kapattam be, aztán egy szép nagy markolatú hagyományos csillagcsavarhúzóval húztam meg erősebben (nem szaggatósan, de jobban, mint előtte motorossal, vagy mint kézzel az imbuszosakat). Ezekkel a philisp-esekkel mégsem volt semmi gond, csak az imbuszosakkal, de ott 4-ből 2-vel is. Ezért gondolom, hogy talán az imbuszos csavarok lehetnek a bűnösök. Talán túl hosszúak voltak, így nagyon beleszorultak a menetbe, mikor koppig mentek a távtartóban. Bár a nemetekből nem nézném ki, hogy nem tudnak akár tized milliméterre pontosan tervezni és gyártani ilyen csavarmeneteket.

    Vagy a NYÁK volt görbe és ferdén terelte be a csavart, aztán nyírta folyamatosan a tengelyére merőlegesen, mikor még jobban feszülni kezdett forgatáskor, ezért még jobban szorult.

    --

    Az EK-nak lehetne értelme visszaküldeni a blokkot?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák