Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    Ti hogy oldjátok meg egy üzletnél a "pár napos, hetes" garanciát?

    Előbb egy Veér István kérdezett rá az LC Power tápomra, persze csupa kisbetű, sok mondatvégi jel, stb. (Az ilyentől alapból elmegy a kedvem kicsit.)
    Doboz, papír, garancia kell neki természetesen, meg utolsó ár. Mindig elrakom az alkatrészek dobozát, itthon ki is készítem a többieket a sok dobozzal :)
    Számlát már nem lelem, szerintem csak blokkom lenne egy helyi kiskerhez, mert ezt a tápot sürgősen vettem, ha jól emlékszem a szerverbe, no mindegy, nem is ez a lényeg.

    Ezt írtam neki (bár ilyenkor mindig gondolkodok rajta, hogy ugyanolyan stílusban kéne válaszolnom, dehát... ;] )

    Szia

    A tápnak csak a doboza van meg. Bele van rakva szépen és úgy tárolom.
    Garanciát nem vállalok, nem vagyok HW szakember, nincs tesztelő berendezésem tápokhoz és nem is akarok azzal foglalkozni, hogy ami nálam tökéletesen működött a kikapcsolás pillanatáig, az az új gazdájánál számomra ismeretlen felhasználási körülmények között tönkremegy. Ezért is írom le, milyen alkatrészem mennyi ideig és hol volt szolgálatban.
    Ára 5.000 HUF.
    Átvehető hétköznap 8:15-16:00-ig a Piroskai út 8. szám alatt, a munkahelyemen.
    Amennyiben érdekel a termék előző nap küldj egy üzenetet, hogy magammal vigyem a munkahelyre.

    üdv

    Miután kiadok egy alkatrészt a kezemből, hogy a fenébe tudom én azt, hogy hogyan kezdte el használni?
    Túlbuzgó moderátoroknak üzenem, hogy ezt a becopyzott üzenetet nem feltétlenül kell privátnak tekinteni, ki tudja, lehet, most találtam ki és véleményeztetem elküldés előtt :)

    [ Szerkesztve ]

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák