- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Vége a Swype billentyűzet támogatásának
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdezel:
1. Olvasd el ezt az összefoglalót!
2. Vedd figyelembe, hogy a fülhallgató higiéniai termék (így nem küldhető vissza webshop vásárlás esetén sem! - akadnak kivételek), így nehéz javaslatokat adni, mert nem rendelkezünk annyi releváns tapasztalattal!
3. Rengeteg a szubjektív dolog, például: egyéni a hallás, egyéni a fül kialakítása, egyéniek az igények stb.
4. Találd ki, hogy milyen kialakításút szeretnél!
5. Határozd meg, hogy milyen célra kell! (Sport, hívás, zene stb., ezekben érdemes prioritást állítani)
6. Fontos szempont, hogy milyen eszközzel fogod használni! (pl iPhone nem támogat LDAC-ot)
7. Mennyit szánnál rá?
8. Olvass tesztoldalakat, nézz teszt videókat, próbáld szűkíteni konkrét típusokra!
9. Érdemes prioritást állítani a különböző extra funkciók terén is, pl Multipoint, ANC, akku kapacitás, hangkarakter stb (ez nagyban összefügghet, hogy milyen célra használod (6. pont)).
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
válasz Janaboy #14131 üzenetére
3 napos elállás nem is.De 3 napos azonnali csere vagy visszafizetési garancia igen. Teljesen logikus is, mert ez ugye hibás szerződéses teljesítés, te jóért fizettél, de ő gyári hibasat adott.
"Mi a három munkanapos cseregarancia?
A jogszabályok előírják azt is, ha a megvásárolt termékről lényegében azonnal kiderül, hogy hibás, akkor a három munkanapos cseregarancia szerint a kereskedő 3 munkanapon belül köteles azt kicserélni, vagyis nem hivatkozhat például aránytalan többletköltségre vagy más okokra. Fontos, hogy ez a szabály csak a hibás termékekre vonatkozik, ha a termék rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedő erre nem köteles."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- IPhone 13 256GB gyári független
- HP Quadro P2200 videokártya (fél év garancia)
- ERŐMŰ - Ryzen 9 7900X RTX 3090 64GB DDR5 1TB & 2TB M.2 SSD 4TB SATA3 SSD
- Xiaomi 13T Pro / Alpine Blue / 12 GB RAM / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 13 / Midnight / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs