Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    Samsung Buds2 garanciális (nem) javítás:

    Ma elmentem érte a Samsung hivatalos szervizbe, ott visszaadja a fazon, a jegyzőkönyvben az van, hogy a karbantartás és takarítás hiánya miatt rossz, ezért erre nincs garancia. Megnézem, szabad szemmel teljesen tiszta, leszedtem a harangot, alatta is teljesen tiszta. Ablak felé fordítom, úgy is szinte teljesen tiszta, a rács egy kis részén, a rácsok lyukaiban van némi kosz, amit nem tudom mivel lehetne kiszedni, szabad szemmel nem is nagyon lehet látni. Telefonnal befotózva és kinagyítva lehet látni, hogy van ott egyáltalán valami. Ez a durva halkulást és a recsegést egészen biztosan nem okozhatta.
    Úgyhogy ott helyben tettem rá egy teljesen új harangot és vissza is adtam. Mondtam, hogy ki sem próbálom, mert akkor ugye egyből ugrana is a garancia. Mármint az ő álláspontjuk szerint. Fasza kis szolgáltatás.

Új hozzászólás Aktív témák