Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #57189 üzenetére

    Már a profilomról is eltűnt a mediacard, lehet már nem is kapok. :C

    Több megkeresés ellenére sem tudnak információt adni arról, hogy mikorra várható a kiszállítás. Nem kell a mellébeszélés, egyszerű választ várok, nincs raktáron, vagy nincs aki feladja postán, vagy a rendszer rossz és nem tudja a jobb kéz, hogy mit csinál a bal. :W

    Ma van egy hete, hogy bekapcsolták az új szolgáltatást (hűség). Jól tudom, hogy a bekapcsolástól számított 14 napon belül mondhatom fel következmények nélkül, vagy a megrendeléstől számolják?

    (#57293) interstate76 Sajnos ez egy elfogadott helyzet a UPC-nél, egyszerűbb egy sablon szöveget mondani, mint a hibát javítani. Csak egy példa, a Horizon box-on még mindig nem működik rendesen az interaktív szolgáltatás, a probléma oka, hogy néha megszakad az internet kapcsolat. Én is tapasztalom a saját gépemen. Többszöri bejelentés ellenére sem történik semmi (jön a sablon szöveg, reset), persze, újraindítás után megy egy darabig.
    Már belefáradtam, nem érdekel. Most a mediacard teszi fel az i-re a pontot! Ez az utolsó.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák