- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Nos. Hétközben jó volt, egészen a mai napig amikor is újra szelessé vált az idő, megint összesz@rta magát az egész szolgáltatás itt, mint múlt hét végén. TV ugyanúgy akadozik, pattog a hang, a net meg újfent ilyen (harmadszorra volt hajlandó a netem végre feltölteni ezt a képet is most):
1000/40-es net...
Felhívtam most este a 1270-et, kb. 40 percnyi várakozás után kapcsoltak valakit. Megint egy kedves hangú csajszi vette fel, elmondtam neki hogy mi a probléma, meg hogy már múlt héten is ugyanez volt a gond és kiküldtek valakit aki elméletileg "megcsinálta", vagyis kicserélte a sérült kábel részt. Nos, ennyire jól sikerült, mint a fenti képen is látszik. Az ügyfélszolgálatos csaj várakoztat, mert épp méregetett valamit onnan. Mondja közben hogy látja hogy lassan töltenek be a modem dolgai. Eltelik pár perc, majd megszólal, hogy úgy látja kezd helyreállni a dolog, újra kéne indítani a modemet. Megtettem, bootol a modem, rámérek egy speedtestet, valahogy épp tényleg jót mért abban a pillanatban. Így a csajszi közli is velem hogy ő ennyit tudott tenni (hogy pontosan mit tett azt sajna nem tudom megmondani
) , hogy ha továbbra is problémát észlelek akkor telefonáljak újra és akkor továbbítják az illetékeseknek a dolgot. Mondtam neki, ha így lesz akkor csak holnap fogok már telefonálni. Nem fogok szombat 21:00 után még egy órát ülni a telefonnal a kezemben mire felveszik (persze ezt nem mondtam ki hangosan, csak az előző mondatot). Megköszönte a türelmem majd elbúcsúzott. Rá nem egész egy óra hosszára megint ugyanúgy rossz a szolgáltatás. Szóval futottam úgymond egy felesleges kört, és akkor holnap megint hívhatom őket -.- Nem is értem miért nem lehetett egyből továbbadni, ha még mindig szakadás van valahol, az nyilvánvalóan nem fog magától megjavulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Autós topik
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Elden Ring
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Medence topik
- További aktív témák...
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA
- Szép állapotú Apple MacBook Pro 16" 2019 i7 ! 250 AKKU ciklus
- Nintendo Switch Oled + játék // SZÁMLA // GARANCIA
- Hibátlan Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB ! GrayGreen !! 1 Hó GARANCiA
- Hibátlan Független Samsung Galaxy Z Flip 5 512GB !! 3 Hó GARANCiA