-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126845 üzenetére
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126852 üzenetére
Ott nincs probléma, leheletnyit lassú a csatornaváltás, de gondolom ez nem prbléma, alig észrevehető
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gambito #126853 üzenetére
Nem probléma mert kódolt adásnál lassabb a csatornaváltás mint a kódolatlan csatornáknál.
Rendben vannak az értékek és a bejövő jelerősség is megfelelő, nem kell szakadástól tartanod. Nyáron csökkenhet a bejövő jelerősség akkor ha akadnak a csatornák és kicseréled az osztót akkor a tévé kb 3dB-vel erősebb jelet kap ami már lehet elég lesz ahhoz, hogy ne kockásodjanak a csatornák, most a tévé több csillapítást kap, ha kettes osztó lenne bekötve mindkét eszköz egyforma csillapítást kapna.[ Szerkesztve ]
-
Gambito
tag
válasz kabelmania27 #126855 üzenetére
Értem és köszönöm szépen, már csak az ipv6 és a modem mód maradt hátra, de ezt holnap folytatom, remélem
tudtok még segíteni.
sziasztok -
félisten
Nem érem el a modemet, 192.168.0.1 a címe elviekben.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz szabonagyur #126857 üzenetére
192.168.100.1 címet próbáld meg.
-
félisten
válasz kabelmania27 #126858 üzenetére
Azon sem érem el, a fenti cím volt a routerre ragasztva.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz szabonagyur #126859 üzenetére
Modem áramtalanítás után sem tudsz belépni?
-
gduck
addikt
válasz cocka #126839 üzenetére
Már bocsi, de ennek mi köze ahhoz, amit írtam?
Próbálom érthetőbben:
- szerver oldalon kijavítják a hibát, de ehhez az adatbázist is kell módosítani.
- a kliens oldalt, az adatbázis módosítása miatt mindenképpen frissíteni kell, de ettől függetlenül is javíthatnak mást is a kliens oldali programon.Egyszerű, mint az egyszer egy
Azaz, kezo0 kérdése tehát ebből a szempontból NEM teljesen jogos, viszont simán megválaszolható.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz kabelmania27 #126860 üzenetére
Ránézek később, de a cél az lenne pont, hogy megnézzem mióta fut egyben.
-
EV6
csendes tag
válasz kabelmania27 #126843 üzenetére
Köszi, ezeket természetesen megnéztem, minden rendben, amúgy kb. fél éve, felújítás közben/után mindent kicseréltem, újradugóztam, falban is cseréltem kábelt, mert a vizesek átvágták és toldva volt. TV minden csatornán 100% jelszintet és 100% jelminőséget jelez mellette bizonyos csatornák periodikusan kockásodnak, de ezt már nem is említettem.
Jelenleg a telekomos mobilnetem 4G-n közepes-gyenge térerővel kb. 2x gyorsabb és sokkal stabilabb, mint ez a hulladék.Az lesz a megoldás, hogy leváltok a legkisebb csomagra, hűségem lejárt, más szolgáltató nincs, aztán az áremelés helyett nálam árcsökkentés lesz.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
félisten
válasz kabelmania27 #126860 üzenetére
Áramtalanítás után sem enged be, és azóta megint elment a net.
Cserélve lett a modem, a router, mit cseréljek még ha nincs más szolgáltató?
-
-
EV6
csendes tag
válasz kabelmania27 #126864 üzenetére
Ld. első hozzászólásom, amelyben leírtam, hogy az elmúlt 9 évben modem módban használom (kezdetben még UBEE), Cat6 Gigabit LAN, AX58U router, stb.
És így persze ipv6 sincs (0/10) -
Pityke78
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Vodafonenak van a Vodafone TV szolgáltatása, ami applikáción és weben is elérhető és élőben lehet nézni a TV csatornákat, illetve már lejátszott műsorokat is vissza lehet nézni.
https://tv.vodafone.hu/
Itt van olyan opció, hogy le lehet tölteni számítógépre, telefonra egy-egy műsort videó formában? Nem élő műsorra gondoltam, hanem mondjuk egy tegnapi adást, amit vissza lehet nézni.
Köszi
-
ttomas2005
csendes tag
Sziasztok! Nálatok minden rendben van a vezetékes nettel? Nálunk ma reggel elment és nem nagyon akar visszajonni. Bérelt Telekom vonalon vagyunk Sagemcom V2 routerrel, az a jelenség hogy az S led villog egy ideig, majd minden led felvillan (közöttük két sárga) és kezdi előlről a bootolást a router. Ez lehet eszköz hiba?
-
zzola
titán
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Itt minden rendben van. A "nálatok" nem tudom hol van?
-
NoOne1976
őstag
A régi Kaon boxot át kellett helyezni házon belül. A probléma az, hogy éjszaka annyira világít, hogy bevilágitja az egész szobát. Lehet állítani azon valamit? (Én nem találtam.) Vagy csak a leragasztás marad? Mert az állandó áramtalanítást nem szeretem, mivel egy örökké valóság, mire elindul.
[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Ha folyamatosan újrabootol, az lehet eszköz hiba. Hívd fel a szolgáltatót, ha esetleg azóta nem oldódott meg a probléma.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ttomas2005 #126877 üzenetére
Üdv!
S led villogása azt jelenti, hogy letöltési csatornát keres a modem, lehet karbantartás van. -
mickemoto
őstag
Sziasztok! Csomagváltás óta ami tavaj novemberben valamiért nem jön számla. Ha jönni fog akkor azt egybe számlázzák, egy összegben kell majd fizetni?
-
ttomas2005
csendes tag
Köszönöm szépen a válaszokat. Voda honlapján elvileg mára volt ütemezve egy 30 perces karbantartás, lehet az hízott meg 4 órásra . De az imént megjavult.
-
anglergab
addikt
Sziasztok,
Arris modemem van, végigjártam az IPv6-, IPv4-router módokat és végül bridge/modem módban használom Openwrt-s routerrel.
A routerem az Openwrt driverek miatt max 300 Mbps-et tud route-olni és 250 Mbps-et wifin összesen a gigabitből, de legalább nagyon stabil így.
Néztem a forgalmat (tcpdump-pal) és folyamatosan van bejövő ARP forgalom a default gateway-től, amik miatt az Arris hátsó/UTP LED-je folyamatosan (!) villog.
Normális ez a nonstop ARP forgalom?
Hogyan lehetne a LED-et kikapcsolni?
Értelemszerűen ha mindig jön be ARP csomag, onnantól a LED RxTx forgalom aktivitás jelzés értelmét veszti és zavaró is a sötétben, olyan mint egy stroboszkóp.[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Helló!
Terápiás célból szeretném leírni a történetem, hátha másnak is tanulságos lesz, esetleg bárki tud valami biztatót mondani, hogyan lehetne feloldani ezt a gordiuszi csomót...
Január végén elköltöztünk... A Vodafone online felületén rányomtam az áthelyezés gombra feltételezve, hogy történik bármi is. De le se sz@rtak.Január 31. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, bemondtam hogy honnan hová szeretném vinni a szolgáltatást. Közöltem, hogy a cím adatbázisuk nem jó, nem lesz benne az új címem, de az előző lakónak volt itt aktív előfizetése(2018-ban épült ingatlan) ...itt a koax kábel kilóg a falból... Biztos gyorsan megoldható, hogy helyre tegyék a címeket... Lóf@szt. Azt mondja a Gizike a túloldalon, hogy beruházást kell indítani, de beírja hogy van kábel meg minden...gyorsabb lesz így. Mert amúgy 30 nap...
Február 6. Naivan hívom őket, hogy lassan eltelt egy hét... Történt-e már valami... Hogy állnak a címekkel... áh.... nem úgy van az... Még tart a beruházás... Meg kell vizsgálják, hogy tudnak-e szolgáltatni ezen a címen. Megint elmeséltem az egész történetet, de a túloldalon Jucika nem tud mit tenni.Február 9. Türelmetlen vagyok...megint beszélek velük hátha másik ügyintéző kicsit rátermettebb. Hosszú történet mesélés, hogy helyére kerüljenek az infók... hát sajnálkozás... mondom neki, hogy de én most fizetem közben a szolgáltatást... Adhatok be erre valami panaszt és akkor majd visszafizetik vagy levonják a számlából...stb...
Eredmény továbbra sincs, csak várja türelemmel.
Február 21. A túloldalon Béla azt se tudja merre van arccal előre... De mond új infókat. Szerinte 30 napon belül csak visszajeleznek, hogy egyáltalán lehetséges-e a szolgáltatás...de 90 napon belül lesz tényleges a szolgáltatás ha úgy döntenek hogy szolgáltatnak...Megnéztem a voda oldalán, hogy új előfizetőként ha szeretnék szolgáltatást rendelni, akkor most már beveszi a rendszer a címem... 500/20 a max amit ide mutat.
Rádugtam a modemet a koaxra... mert kíváncsi ember vagyok. 1000/40-es korábbi csomagból 10/40 -es sebességmérést tudtam produkálni...Extra poén, hogy valamikor, valahogy a társasház többi lakója előfizetett internetre, de rejtély, hogy sikerült nekik.
Hogyan lehetne ezt az ólommadár mozgási sebességű szervezetet rávenni arra, hogy tegyen is valamit?!
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
AtHoS
nagyúr
válasz MrSealRD #126887 üzenetére
Én tavaly júl 25 óta várom, hogy az akkor személyesen leadott médiabox helyett CI+ kártyát használhassak. Máig nem sikerült ez a történet és közben fizetem csendben/rendben a TV előfizu díjat is.
De már nem érdekel, nem hívogatom őket, mert nem válaszolnak megkeresésre, telefonon semmit sem tudnak tenni, október óta felsőbb jóváhagyásra vár a történet, így júniussal elválnak majd útjaink, bár kíváncsi leszek a majd egy éves kötbér kifizetéséhez hogyan fognak jó arcot vágniread-only mode on the forum
-
Kicsirics77
veterán
Egy apró szösszenet Nektek a fogyasztóvédelem és az nmhh szavak sokat segítenek.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
pjen
félisten
válasz Kicsirics77 #126889 üzenetére
Nmhh t nem tudom, de a fogyasztóvédelem egy gitt egylet.
-
EV6
csendes tag
Én arra jutottam, hogy ez egy szélmalomharc. Miután a múlt hetet a telefonos ügyfélszolgálattal hadakozással töltöttem bármi erdmény nélkül, gondoltam összeírom egy mailben a bajokat mérési eredményekkel és elküldöm így az ügyfélszolgálati címre, hátha ott valami kompetensebb ember olvassa. Jött is visszaigazolás, hogy megkapták és 30 napon belül (!) válaszolnak. Majd ma reggel ez fogadott:
A(z)
Címzett: Vodafone Ügyfélszolgálat
Tárgy: ........................
Elküldve: ............................... (UTC) Coordinated Universal Time
üzenetét olvasás nélkül törölték a következő időpontban: .............................. (UTC) Coordinated Universal Time. -
pl1y
újonc
Sziasztok,
Egy pár napja kapta meg a CB-m az ipv6-os "frissítést". Ez nekem eléggé kapóra jött ugyanis egyes okokból jó ha minden eszközömnek saját külső IP-je van (és ezt ugye v4-gyel nem lehetett megoldani), de most nézem hogy ahhoz hogy akármilyen külső port elérhető legyen az egész tűzfalat le kell állítani a CB kezelőfelületén (ne kérdezzétek erre mennyi idő telt rájönnöm) ami persze nem valami ajánlatos mert az IPv6 alapból jobban kiteszi az eszközöket a netre és még egy biztonsági réteget le kell venni az összesről ahhoz hogy egy pár szerver port ki tudjon menni nyilvánosra.
Próbáltam kompenzálni IP/port szűréssel de mikor letiltom az összes bejövő forgalmat a szervereken kívül akkor az felülírja az összes szabályt és nem működik.A másik meg hogy a DHCPv6 szervert nem lehet kikapcsolni és ez így egyik napról a másikra tönkrevágta a piholeom (aminek ugye a beépített DHCPv4 szerverét használtam eddig).
Valaki ezekre talált már esetleg megoldást, vagy csak a v4-re való visszatérés lesz a vége? (amúgy maga a net még stabilabb mint eddig volt, meg vagyok vele elégedve)
-
jeffo
tag
válasz Soulfly842 #126700 üzenetére
A Vodafone TV oldal asztali gépes böngészőből működik nektek?
Kedd reggel óta a WA104 hibaüzenetet kapom: "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van."Hétfőn telefonáltak a Vodafone One-ra áttérés és a hűséghosszabbítás miatt. Elképzelhető, hogy ezen átállás miatt van ez a hiba?
Akinek ilyen hiba megjelent mostanában, mennyi ideig tartott az átállás? Ha szerda délelőttre sem jön rendbe, akkor várjak még, vagy hívjam a hibabejelentőt?
A MyVodafone oldalon nem látok semmi üzenetet, hogy folyamatban lenne valami, vagy nem tudom, hol kellene látnom ezt.
Nem szeretném, ha napokra elszállna, legkésőbb péntek estére kellene nekem mindenképp.
Egyébként próbáltam sütit, gyorsítótárt törölni, többféle böngészővel megnyitni az oldalt, újonnan telepített portable böngészővel, egyikkel sem engedett be.
Azért ez szerintem kissé gáz, hogy egy hűséghosszabbítás miatt leakadjon egy szolgáltatásba belépés, a mai korban gördülékenyebben kellene mennie ennek.[ Szerkesztve ]
-
jeffo
tag
válasz jeffo #126895 üzenetére
Egy dolog még eszembe jutott. Lehet-e ez a fiók zárolás hibaüzenet (WA104) a személyi adatokban történt változás miatt? Mert az ügyintéző a telefonban mondta, hogy visszadobta a rendszer az ellenőrzés során az igazolványszámot, és kérdezte, történt-e változás, erre mondtam, igen, pár hónapja új igazolványt kaptam, a régi lejárt. Aztán beírta az újnak a számát, és mondta, hogy eltarthat max. 48 óráig, mire átmegy a rendszeren az ellenőrzése.
Elképzelhető, hogy emiatt tiltották le a Vodafone TV oldalhoz való hozzáférést?[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
Hello!
UPC-Vodafon kábelem van + CI modul. Az Úristennek sem tudom elérni, hogy az ékezeteket normálisan kezelje. Az országot/nyelvet állítottam már mindenre, de sehogy nem jó. Sapkás "Á" betűk és társai.. tiszta ákombákom. Lenne esetleg ötlet, hogy mit csináljak? Ja igen...az előző LG oledemen hibátlanul mutatta az ékezeteket, az újon meg nem. Vodafonnal beszéltem, hálózati azonositót kaptam, de hiába. Modul szoftverét is próbáltam frissíteni, de nem frissül. Most tanácstalan vagyok. Help!!
Köszönöm előre is.
Még egy dolog... mikor csatornahangolásnál a Vodafone-t választottam ki, nem talált semmit a tv. Utána egyéb szolgáltatót állítottam be és úgy már megtalált 205 csatornát. Nem tudom, van e jelentősége."csak a zene van"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest