Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz tusi_ #22 üzenetére

    A PC Gaming-nek soha nem lesz vége és több okból sem:
    -Csalás (multiba).
    -Warez.
    -Moddolás.
    -Jobb grafika és teljesítmény.
    -Könnyebb játék irányítás. (mondjuk FPS játékoknál)
    -Dizájn. (olyan gépet építesz amilyet akarsz)
    -Felvágás/menőzés a hardverekkel. (sajnos sok példát látok rá)

    Amíg 50 millás autók futkoznak a városokban (Magyar városokban is) addig nem kell aggódni hogy az 1 millás hardvert megveszi-e valaki. Igen megfogják.

    "Eleinte 3090TI mellett is jo ha 60 fps-ed volt 4K-n dlss nelkul"
    Ugye nem azt akarod mondani, hogy te azt hitted, hogy az a VGA elég a 4K 60FPS-re főleg DLSS nélkül. :D (állandó FPS-re gondolok nem maxra)
    Akkor hagy világosítsalak fel, hogy KB most jött el a 4090-el a 4K 60FPS és az 1440p 120FPS korszaka DLSS nélkül. (tesztek szerint)
    Jelenleg úgy áll a dolog hogy a hú de rossz és gonosz 4080 szanaszét veri a 3090 Ti-t mind teljesítményben mind fogyasztásban.
    A mostani felállás szerint egy 3090Ti a legrosszabb VGA vételek közé tartozik mivel kikurt sokat fogyaszt és még gyengébb is mint egy 4080 ami nem is a top VGA-ja az NV-nek. (bolti árakról beszélünk)

    #11 ShiTmano:
    RTX 3080-am volt. Gondoltam itt az ideje átváltani erősebb és jobb árú VGA-ra szal vettem egy 6900XT-t. Hallod 1 hét után sírva menekültem vissza NV-hez annyi bajom volt AMD-vel.
    AMD-t többet soha. Inkább akkor frissítek firm-et vagy elviselem a kép villódzást ami 100 játékból 1-be van minthogy még egyszer az én gépembe sz.tyok AMD kerüljön.

    Más:
    Amúgy ezek az ijesztegetések amik a neten mennek... leég a tápkábel, a Win 11-be rosszul mennek a gémek, a 40-es széria rossz mert bajok vannak a szoftverrel... ez mind mind csak az interneten létezik.
    Nem mondom azt, hogy NEM léteznek ilyen gondok láttam én is a cikkeket meg a videókat.
    De pl érdekes módon, nálam a Win 11-be semmiféle játék lassulást nem vettem észre a Win 10-hez képest pedig ott voltam amikor kiadták a Win 11 első verzióját.
    Gondok a játékokba az új szériánál? Mit látni? Van olyan gém ahol van ilyen hiba igen és neked az 1.563.123 játékból pont azzal az egyel kell játszanod most amibe ilyen hiba van és jó szerencsével 1 hónap alatt javítják is. Vagy firmet kell frissíteni huha mintha nem csinálnánk nap mint nap. :U
    A rossz tápkábelre is meg volt a magyarázat még ha kamu is volt. Ha annyira rossz lett volna akkor a 100.000 eladott 4090-ből mind a 100.000 elolvadt volna. De nem így történt mint ahogy a Samu Note telóbol sem robbant fel mindegyik anno.
    Rengeteg játék bug videót nézek YT-on és DOS korszak óta gémingelek és a két kezem elég arra hogy összeszámoljam hány játékba találkoztam bugokkal főleg durva bugokkal. (igen olyan kevés)
    Talán a Cyberpunk volt az egyetlen ahol game breaking bugba futottam bele.
    Tehát hogy a fenébe van az hogy másnál bugos egy game nálam meg nem...
    Nagyon jó példa rá az anno megjelent GTA 4. Eltűnő lassan betöltő textúrák miatt volt rengeteg vicces bug videó. Érdekes nekem soha nem volt olyan hibám pedig elsők között voltam akik megvették a játékot akkor még DVD-n. És miért nem volt? Mert megfelelő hardver volt a gépben esetleg még a Game Ready driver is fel volt rakva.

    Na most, hogy ki beszétem magam megyek is gémingelni. :K

    [ Szerkesztve ]

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz hagymasbab #34 üzenetére

    Bírom az ilyen vitákat hagy szálljak már én is be. ;]

    Mind2tőtöknek igaza van részben, de én inkább afelé hajlok, hogy a hardver világ nem készült fel még erre az RT dologra sőt egyenesen marketingnek tartom csak ugyan úgy mint a DLSS3-at, hogy csak akkor működik ha olyan VGA-t veszel hozzá.
    Mutatok egy példát amit én magam vettem fel a Homefront: The Revolution játékból ami 2016-os és akkor még hírből sem ismerték az RT-t: [link]
    Ha megnézzük a videót nagyon szépen látni, hogy milyen jól meg vannak oldva a pocsojába tükröződő ÉLES jól kivehető tükröződő fények. Ekkor a Cryengine még nem ismerte az RT-t tehát ez biztos hogy RT Off. (még a menüt is megmutatom, hogy nincs semmiféle RT kapcsoló)

    Na már most Pumba, azt magyarázd meg nekem hogy hogy a fenébe van az, hogy a Cyberpunk-ba (vagy WD Legion-ba) RT Off esetén homályos pacák a tükröződések és csak akkor lesznek élesek jól láthatóak ha bekapcsoljuk a márketing RT effektet?
    Itt a példa előttünk, hogy egy 2016-os játék már tudta ezt mindenféle RT nélkül.
    Pár hónapja vittem végig ezt a játékot és még most is áll ejtő grafot kaptam egy-két helyen.
    Ja és nem kell hozzá 3080 vagy 4080 hogy élhető FPS számot kapj, ja és még DLSS sincs.

    Na meg a DLSS... a Quality módig még oké aztán onnantól elkezd homályosodni a kép.
    Az Extreme Performance mód egyenesen ocsmány képminőséget ad.
    Nem is értem annak meg mi értelme, hogy 4K-ba felrakom a játék felbontását aztán nyomok rá egy DLSS Quality módot hogy meg legyen a 90FPS-em. :O
    Nem egyszerűbb ha simán 1440p-be DLSS Off-al csinálom ugyan ezt emberek?
    Ha tudom hogy kevés a hardverem a 4K-hoz akkor minek veszek 4K-s monitort? Mert olcsó volt? Na látjátok itt kezdődik a márketing.

    #42 tusi_:
    Tudod miért van "kihalóba" a PC ipar most feltárom a nagy igazságot neked.
    Mesterséges gépigény. Hallottál már róla? Akkor most igen. Anno a Crysis-ba derült ez ki hogy azért ment gyengén a gépeken mert olyan dolgok voltak lerenderelve a játékban amik nem is látszottak, külön cikkek voltak amik ezt bizonyították. Mit eredményezett ez? Arra kényszerítette a felhasználót, hogy vegyen erősebb hardver-t és akkor jobban fog menni a játék. Nem optimalizálták a játékot inkább megvetették veled a drágább hardver-t. Emlékszem rá Crysis Multiplayer BETA teszt. Csak úgy lehetett részt venni benne ha megfelelő hardvered volt, ez komolyan így volt.
    Minden játék jól ment az adott évben a VGA-kon erre megjelenik a Crysis és max-on volt 45 FPS-ed a top VGA-val. Hmm érdekes.
    Most az RT ugyan ez. Minden jól ment addig amig meg nem jelent az RT.

    És lehet viccesen hangzik meg lehet azt mondani rá hogy persze ezért van ja... de ezért van.
    A DLSS3 a jó példa arra, hogy SZOFTVERESEN lehet növelni a VGA teljesítményét.
    Tehát minek vegyek 4090-et ha a 4060 DLSS3-al ugyan azt az FPS-t tudja majd mint a 4090 DLSS3 nélkül?

    Olyan szinten át van verve a játék világ, hogy azt már fáj nézni, a Dying Light 2-ben az RT árnyékok egyszerűen ocsmányok, mintha valami grafikai glics lenne ki is kapcsoltam a fenébe.

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz CJ4567 #52 üzenetére

    Miután bekapcsoltad az RT-t és feleződött az FPS-ed (biztos megérte) eltűnt innen az árnyék.
    De miért? Hisz ott a fény útjába kerül az a padló kiemelkedés ami az első képen még jól látszik.
    Őszintén bevallom nekem a felső kép jobban tetszik, sokkal "mélyebbnek" és kontrasztosabbnak tűnik a kép. Talán a kamu Ambient Occlusion miatt?

    Látom azt is amit Pumba mutat/mond és tényleg valósághű.
    DE most őszintén egy akciójátékban még egyszer kihangsúlyozom egy JÁTÉKBAN azt fogom nézni hogy hol melyik sarokba milyen fény juthat be és mi nem?
    Én jobban örülök annak ha egy sarokba ha benézek látok is valamit nem pedig a setétben kell matanom. Rengeteg játékkal találkoztam az évek során amikbe egyszerűen irritáló volt hogy nem látni semmit bizonyos helyeken, ha erre még rájön a valósághű árnyékolás na akkor az az igazi mert végkép nem látsz semmit mint a valóságban.
    De könyörgöm én nem szopni akarok a sötétség miatt egy játékban hanem játszani vele és nem a grafikát fogom nézegetni cm-ről cm-re....
    Én is RT-vel vittem végig a Cyber-t és állejtő volt az összkép de nem álltam meg minden sarokban hogy azt nézzem hogy megy be a fény vagy éppen mi tükröződik egy-egy pocsojában.
    Csak akkor vesz ilyen dolgokat észre az ember ha szándékosan ezt keresi.

    Reggel amikor megyek munkába és megyek ki az autóhoz nem igazán szoktam azt nézegetni hogy az automata lámpa a garázs felett hova vet árnyékot hanem azt nézem hogy minél előbb elérjem a célom és beszálljak. Ez kb a játékokban is így van.

    Imádom én is a jó grafikát ezért is van olyan VGA-m ami de amikor olyan effekteket kapcsolunk be amit alig veszünk észre MOZGÓ képen akkor onnantól fogva feleslegessé vált.
    Ja és még az FPS-t is felezi, de nem baj mert van nekünk DLSS3-unk ami jelenleg csak 600k-s VGA-val érhető el.

    #56 PuMbA:
    Az első képen meg nincs mögötte? Ezek szerint az RT nem csak jobb fényeket eredményez hanem még a lámpákat is kapcsolgatja a játékban. :DDD
    Sztem meg valahol előny az RT valahol meg nem, szitu/hely függő.

    [ Szerkesztve ]

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #60 üzenetére

    Várjá minnyá letőttöm azt a 62 gigás gémet és én magam is meglesem. :DDD

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz Chaser #71 üzenetére



    Ti még elhisztek itt valamit ebben a macskura világban? :DDD

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz arty #77 üzenetére

    Hát ezt az RTGI-t most kipróbálom köszi a tippet. :R

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #80 üzenetére

    Már ki is próbáltam a látottak alapján.
    Szinte minden játékba használok ReShade-et nem újdonság az ilyen használata. :P
    A Homefront videómnál is volt ReShade telepítve.

    [ Szerkesztve ]

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #82 üzenetére

    Egyértelmű, hogy jobb ami a játékba van ez csak akkor jó ha olyan gémel tolod amibe alapból nincs RT persze akkor sem fogja helyettesíteni.
    Most próbáltam ki a Pókembör Remászteredet full-ra tolt RT-vel hát brutál szép te. :Y
    De sajnos már kevés egy 3080 hozzá 1440p-be DLSS Quality-be AA OFF-al.
    Mármint úgy kevés, hogy nincs meg mindenhol a 120FPS. :DDD
    Amúgy van ám még erő a 3080-ba Pumba, tudja még a dógát. :K

    Tényleg neked milyen VGA-d is van mert arról soha nem esik szó? :F

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #90 üzenetére

    Az igen jó sokáig bírtad. :DDD
    Én az 1.05 után tótam ki és már játszható volt.
    Csak a sztori végén voltak nagyobb bugok.

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #94 üzenetére

    Akkor jó úgy is el vagyok maradva vagy 4 BIOS frissítéssel. :DDD

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz 3L1T3 #97 üzenetére

    Milyen gépházba raktad bele a 4090-et? Kerestem a profilodba de nincs kiírva. :(

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz worxland #102 üzenetére

    Akkor az az EVGA hűtés eléggé tré mert nálam a Gainward 3080 ennyi 20C-os szobában:

    A nyári 30 fokos szobában sem láttam 75 fok felett. :N

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

Új hozzászólás Aktív témák