- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
TP-Link WR1043ND - N450 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Reag3nS #23813 üzenetére
Ez a szabály a játékos gépre vonatkozik, amit lekorlátoz 500kbps/500kbps-ra az adott portokon, viszont szerintem inkább a torrentes gépet kellene limitálni, de nem 500kbps feltöltésre, hanem jóval kevesebbre! Emellett a kliensben a kapcsolatok maximális számát is le kell venni, de drasztikusan! 5Mbps kapcsolatot szerintem 50 szálon már bőven ki lehet használni (én 100 szálon kihasználom a 16Mbps-et), ráadásul itt sem ártana limitálni a sebességet, tehát ezt reálisnak tartom, felfelé pedig max 10 kapcsolat, és egy 250kbps körüli limit, hogy maradjon sávszél a játékodnak is!
Fő szabály: Kellő limitálás nélkül soha nem lesz jó ping!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Milyen okostelefont vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Opel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...