Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz venom8888 #264 üzenetére

    A 12v-os aksinak, csak kikapcsolt állapotban van szerepe.
    Klímához: Mielőtt lemerülne a nagy aksi, előtte beindul a motor és feltölt azt a biztonságos minimum szintre.

    A nagy aksi nem 30km/h-ig hajtja az autót.
    Mivel nincs benne váltó ezért a nyomatékot a két villanymotor és a belsőégésű motor közös fordulatszámvektora határozza meg. Ezt a vektort a nyomaték elosztó határolja be, ennek a korlátai miatt kb 65-70km/h felett a belső égésű motornak is forognia kell. Ez történhet nyitott szelepekkel, befecskendezés nélkül, de ettől még a rendszer fordulatszámot mér a belsőégésű motoron, holott a motor nem is hajt.

    Tehát, mivel nincs tengelykapcsoló ami leválasztaná a kerekeket a motorokról, ezért hajtás közben, sőt gurulás közben, gyakorlatilag minden villanymotornak folyamatosan forognia kell. Mivel állandó mágnessel rendelkező motorok vannak benne, ezért ekkor vagy áram gerjesztődik bennük, vagy áramot használnak fel. Ráadásul a tengelykapcsoló hiánya miatt, és hogy a belsőégésű motor nem tud visszafelé forogni, ezért hátramenetben a benzinmotor közvetlenül nem tud részt venni.

    Mindenesetre ez a hagyományos gondolkodást, hogy ez hajt, az hajt dolgot felejtsd el.

    [ Szerkesztve ]

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák