- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG4 menetpróba
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
Már kb. 65-70%-nál járhatok. Jó játék, de nem kiemelkedően jó sajnos. Egy idő után teljes unalom, a táj számomra egyoldalú, ugyan azok a házak, dungeonok, tájak stb. Tudom nem könnyű megcsinálni egy ekkora térképet, de ez van.
Ebből a szempontból two worlds 1-2 jobb szerintem. Ott sokkal sokszínűbb a táj.
Witcher kettő meg sztoriban erősebb szerintem. Ott legalább tényleg tétje van a döntéseimnek. Itt olyan érzésem van, hogy választhatom A-t, választhatom B-t, de úgy is C lesz a vége. -
Tirexi
addikt
Igen ezt én is írtam már, hogy hasonlóan látom.
A fő küldik meg pár mellék szál elég érdekes és fordulatos és elsőre a táj is elkápráztat (ENB-el), de aztán jön az általad említett unalom.
Van már 60k aranyam nincs olyan enemy ami legyőzne stb.. stb...
Az értelmetlen bóklászásnak meg nem látom értelmét nagyon.
Oké van egy két izgi dungeon ahol sárkány papok vagy mik vannak tudod azok a maszkosok de kb ennyi.
Egyszerűen elfogy a tartalom az ismétlődő küldetések már már vicc kategória, hogy mindig ugyan azt ugyan onnan kell elhozni vagy mindig ugyan azt kell ugyan ott megölni...Összes DLC meg van és összes Céh is és a legtöbb Daedra küldi is.
Az ilyen öljem meg a mit tudom én minek az óriását is uncsi. Két lövés íjjal. Az utazás a két betöltéssel tovább tart mint a küldetés.Falskaar is meg van az is jó volt de aztán annyi. Annak is hamar vége lett.
Oké még közel nem 100%-os a térkép felfedezettsége de ha egyszerűen nincsen miért akkor elveszti a varázsát a game.
Akkor van egy csomó beakadt küldetés amivel egyszerűen nem tudok mit kezdeni... már rég megcsináltam de még mindig ott van.
Van még a gyűjtsek össze 20 Deathbell-t meg ilyenek meg egyszerűen nem tudnak érdekelni.. Mit kapok érte? 200 Aranyat?
Még Solstheim van még ahová tudnék menni quest-elni, de mivel már ott is kész a fő küldi gyanítom, hogy már ott sem lennének izgalmas küldik.
Hát ennyi a Skyrim.
-
Mate
nagyúr
válasz Tirexi #16602 üzenetére
100%-ban egyetértek
Legnehezebb fokozaton is alig van olyan aki megizzasztana. Túl könnyű a játék, viszont elején túl nehéz
Arany értelmét veszti. A kereskedőknél szarabb cuccok vannak mint nálam, eladni meg nem tudok nekik, mert alig van pénzük.A küldetések egyoldalúak, unalmasak. Halál *aszára menjek el azért, hogy ráleheljek egy idiótára és a csapatára, majd végeztem is....
Az se tetszik, hogy nem ölhetek meg bárkit. pl. Mi a francért kell nekem a tolvajcéhbe bekerülnöm? Miért nem dönthetek úgy, hogy inkább kiirtom az összeset? Simán lehetne egy ilyen szál is.
Ház: Tök unalom, ráadásul bugos. Nekem ez a sims vonal nem jön be (Feleség, meg kardozzak a gyerekkel egy frissen épített házban)
Two worlds tájban erős. Sivatagtól a hóig minden van benne, változatos elleségekkel
Witcher szintén változatos, sokkal hangulatosabb, viszont lineáris. Bár witchernek brutálisan jó a sztorija és 2x végig lehet játszani úgy, hogy teljesen más küldetéseket nyom az ember a második részén.Összefoglalva: Nem bántam meg, hogy elkezdtem játszani vele, de hasonló lett mint two worlds 2. (Vártam a nagy bummot, konkrétan az utolsó, legnagyobb szigetet. Gondoltam annál durvább rész nem lesz a játékban. Erre kiderült, hogy multi sziget és kb. 2% járható be....)
Szeptemberig el leszek ezzel, far cry 3-al és ha lesz gta-val, utána meg jön witcher 3 ami eddigi tapasztalatok és videók alapján kegyetlen lesz
-
fiATHaLON
őstag
Legnehezebb fokozaton is alig van olyan aki megizzasztana.
Túl könnyű a játék, viszont elején túl nehéz
Erre azért van megoldás (Skyre+Duel Combat Realism+skill unlocker az ellenfeleknél+
Apocalypse - 180 új varázslat, ellenfeleknél is) pl.Az egyoldalúság igaz, sajnos én is belekezdtem játék közben egy kis Last of Us-ba
és elképesztő, hogy egy apró kis húzással mennyivel éllettel telibbé lehet tenni egy
játékot. Ez pedig nem más, mint hogy a személyiségek jól elkülöníthetően megjelennek.
Míg ott úgy barangolunk az alkalmi társakkal, hogy az életükről mesélnek, szokásaik,
félelmeik, humorérzékük van - élnek, na -, itt rohanhatok mögöttük egy-egy
összecsapásnál, humorként esetleg itt-ott besütik a "took an arrow..."-t, amit azért
már elkoptattak a Skyrim előtt.
Meg sem érint, ha valamelyik hanyattvágja magát mellettem, hisz jellemvonásokat csak
én képzeltem neki.
Ez így kis túlzással egy keretrendszer, amiből játékot (esetleg) a modderek készíthetnek.
Ezt újra és újra megállapítom az Oblivion óta, de többször nem ugratnak be.
Nincs igazán bajom a játékaikkal, de igazából a játékkezdeteket leszámítva élmény sem.Évek óta egyformák felépítésben...
A Morrowindet ha megnézzük, azóta lényegi újítás nincs.
Jócskán olyan ez már, mint a Call of Duty sok részen át polírozott grafikai motorja.[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Tirexi #16591 üzenetére
2 kérdés:
1. Melyik mod csinál Whiterunból őserdőt? Kevesebb fával hihetőbb...mit keres egy dzsungel a puszta közepén? Én a Pines of Whiterunt használom, az csak néhány fát rak bele.
2. Melyik mod csinálja ezt a macskakövezést? És miért tetszik mindenkinek annyira?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tirexi #16594 üzenetére
Ettől féltem. Ennyit nekem nem ér a dolog se időben se energiában, jók azok a fák úgy, ahogy vannak. Nekem inkább a sztori és a hangulat a fontos. Azt a kevés időt, amit a játékra tudok fordítani, azt inkább játékra fordítom, mint modolásra. De azért köszi!
Észrevettem, hogy Falskaar-on mindenkinek szóf*osása van. De tényleg, Skyrim nordjai rövid, tömör mondatokban kommunikálnak, a Falskaar-iak meg csak mondják a magukét folyamatosan és olyan terjengős körítést kanyarítanak az érdemi infók köré, hogy már zsong a fejem tőle.
Faslkaar egyébként javasolt mindenkinek, nagyon jó, új helyszínek vannak, hatalmas belső terekkel, ötletes megoldásokkal. Nincs is két hasonló dungeon az egész szigeten kvázi. Külön jó, hogy szinte minden barlang mélyén lapul vmi dwemer épület vagy rom. Az is kiderült, hogy Falskaar valahol Atmorától D-re, DK-re, Vvardenfell-től ÉK-re lehet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
GypsFulvus2
őstag
Ebben bizony sok igazság van. Amit te, meg Tirexi meg, fiATHaLON írtok, az részben a teljesen nyílt világ koncepció, részben pedig a TES sorozat fokozatos casual játékká alakulásának következménye. Ha a grafikára nem vagy finnyás, akkor kipróbálhatnád a Morrowindet, ami még sokkal "komolyabb", bár ott sem várhatsz Witcher, vagy Mass Effect szinten kimunkált karaktereket. A TES fő erőssége a teljes szabadság és a hatalmas bejárható területek mellett a végletekig kimunkált Lore. Ebben a gazdag háttéranyagban sokkal több lehetőség van, mint amilyen sztorikat kitaláltak pl az Oblivionhoz és a Skyrimhez (a Morrowind vagy a Daggerfall ebből a szempontból nagyságrendekkel jobb). Sosem értettem, miért nem aknázzák ezt ki. Egy lineáris, vagy félig lineáris játékban, mint a két Witcher, azért sokkal könnyebb emlékezetes karaktereket és bonyolult történeteket gyártani. A sandboxban egy elágazó, bonyolult sztorit végigvinni úgy, hogy az visszahasson a sandbox világra - nos ez szinte lehetetlen feladat, milliónyi küldetés-bug lehetőséggel. Minek vesződjenek vele, ha a kazuárok így is veszik, mint a cukrot? A lebutított játékmenetű Skyrim lett a legkelendőbb TES játék... Ezért is lesz érdekes a Witcher 3, vajon képesek lesznek-e az eddigi jellemzőket megtartva nyílt világot létrehozni? Ha igen, akkor az tényleg unikális játék lesz, mert egyesítené a sandbox és a sztorivezérelt kvázi-lineáris játékok előnyeit. Ilyen RPG-t én nem ismerek, a korábbiak közül talán még a Baldur's Gate állt ehhez a legközelebb (nem véletlenül tartják a mai napig klasszikusnak).
Jorus: Ez a Falskaar valami mod, vagy valamelyik DLC? (Meg kéne már vennem a Legendary-t )
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #16608 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
M3oH
addikt
válasz GypsFulvus2 #16608 üzenetére
Falskaar ingyenes mod. Nexuson is megtalálod.
-
Xerxész
őstag
válasz Tirexi #16612 üzenetére
A Pines of Whiterun megoldás számomra a legelfogadhatóbb. Az is hihetetlen nekem, ami az alapjátékban van, hogy egyetlen fa sincs az egész városban (csak a központi csoffadt nagyfa), meg az is hihetetlen, ami a te mododban volt...a dzsungel.
Nem lenne rossz az általad használt mod sem, ha lehetne szabályozni a fák mennyiségét. Valószínűleg frissebb is, mint a PoW...ami itt-ott szerintem bugos (pl. van egy fa mindjárt a főkapu mellett balra, ami az őrök szálláshelyéből nő ki).
[ Szerkesztve ]
-
pelenka35
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
válasz pelenka35 #16614 üzenetére
Mindaz, ami egy szerepjáték hátterét biztosítja. Műveltség, "tan". Ami leírja az adott világ földrajzát, történelmét, politikai viszonyait, népeit és nemzeteit, háborúikat, vallásaikat, hitvilágát, eredetmondáit stb stb. Ebből a szempontból a TES nagyon erős. Lásd itt, vagy itt. A "régi szép időkben" egy RPG-t kiadni részletes lore nélkül eleve kudarcra volt ítélve. Ma már erre sincs igény...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
HaaS
addikt
válasz GypsFulvus2 #16616 üzenetére
Hmmm... Neked lenne? Mert már én is kiestem!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
pelenka35
őstag
-
GypsFulvus2
őstag
válasz pelenka35 #16619 üzenetére
A 2. link a saját munkánk Jorussal. Ezen kívül magyarul itt találhatsz olvasnivalót.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
pelenka35
őstag
-
Grave_444
nagyúr
válasz Tirexi #16612 üzenetére
Még egy kérdésem had legyen.
Nagyjából már tudom miket teszek fel. Először felteszem az oldaladon lévő ENB módot. Az együtt tud működni ezekkel vagy tartalmaz minden lényeges cuccot? Ez lenne az egyik lehetőség, a másik a sima ENB.
A harmadik pedig ez a lista 1-2 dologgal kiegészítve. Ezek lennének.
Szerinted melyik legyen?
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz Kareszovics #16625 üzenetére
Azóta én is kivettem őket.
Most ilyen:(#16626) Grave444
Értsük már meg plz, hogy az ENB az egy grafikai módosító DLL csomag és a színvilágért felelős.
A Nexus-on található modok meg jobb textúrákat és szebb környezetet vagy fényeket csinálnak.
De a Nexus-on is vannak természetesen ENB beállítások.Szóval az ENB mellé te bármilyen modot felrakhatsz.
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
Játék problémákra: [link]
Ezzel is frissíteni kéne a kezdő hsz-t.
-
fiATHaLON
őstag
Heheeeeejjjj!
Itt egyedül te értékeled, hogy olyan szinten nehezítettem be a játékot,
hogy egy találat azonnali halált hozhat mindkét részről...
Nem hiszem, hogy végigjátszom, de így élmény a csata, igazi
PA-s mérlegelések olykor az ütközetek, hogy kiknek merjek nekirohanni
és hogy...
Az első sárkánnyal igazi epikus csata volt, 3!!! játékbeli nap telt el mire
levágtam, kidőlt mellőlem nem kevés odaérkező sárkányturista.
Már egészen úgy éreztem magam, mint a 90-es években, hogy első,
második és harmadik alkalommal nem biztos, hogy megvan a metódus
a győzelemre, figyelni kell.
Ha ez meg lenne fejelve valami globálisabb ai átszervezéssel, egész
komoly valami lenne. -
PeL
addikt
válasz fiATHaLON #16630 üzenetére
Azt hogy kell elképzelni hogy 3 in-game napig tartott a csata? Nálam ez kb úgy van hogy ha sikerül beaggróznom a felettem dögkeselyűként köröző prédáját leső sárkányt akkor leszáll, dulakodunk kicsit aztán mivel megérzi a pár bokorral arrébb szotyolázó óriás testszagát felszáll, odamegy hozzá és elementális zuhanyban részesíti. Rólam olyankor totál meg is felejtkezik, idegesen néztem végig a fürdetést lapulva a fák között, majd mint aki jól végezte dolgát felszállt a közeli hegyek felé.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Óra topik
- Motoros topic
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Witcher topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...