- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Interceptor
addikt
válasz fiATHaLON #101 üzenetére
Az egész fejlődési rendszert dobhatnák a kukába ha kellően nagy lenne a világ szépen el lehetne helyezni benne a különféle erősségű ellenfeleket és helyeket. Egyedül a karakterünknek kellene tudnia fejlődni meg néhány npc barátunknak vagy npc-nek aki aktív harcos életet él, de ezek se egyformán fejlődjenek.. Szerintem ez lenne a tökéletes megoldás. Az enemyk erőssége pedig legyen "realisztikus" pl egy patkány legyen egy csapás ha jól betalálok.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #103 üzenetére
Én azt várom, hogy az NPC-k nézzék, hogy mennyire lehet erős a főhős.
Witcherben például nem zavar, hogy mindent, mindig, mindenki orra elől el lehet lopni, mert hát ő a vicsör. Általánosságban azért jó lenne, hogyha bemegyek valahova, akkor ne állandóan "vigyél mindent" kéréssel fogadjanak, vagy pont fordítva, puszta kézzel védekezzenek egy rúnaköves másfélkezes kard ellen...
Ez beszélgetésekre is működhetne, de leginkább a harcnál lenne értelme. Egy csavargó ne küzdjön már az életéért a végsőkig, hanem akár már a fegyver előhúzásakor - vörösen izzó méteres penge láttán - hanyatt-homlok meneküljön. Vagy kezdhetne rohanni már akkor, mikor meglát csillogó páncélban... és tudnék vele beszélni néhány szót, ha hasonló szerkóm van, mint neki (mondjuk ez utóbbi dolog már létezik).Szóval én azt szeretném, ha folyamatosan változna a karakterek, mobok hozzáállása, annak alapján, ahogy kinézünk, no és amit teszünk...
Megtanultam lopni TW2-ben! Büszke vagy rám, ugye?
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #106 üzenetére
Hehh... nem volt limit a fogadáson? Vagy mifene? Max. egy rugót lehet feltenni... ráadásul dögunalmas!
Ahelyett, hogy loptál volna, látod... betörni is jó, ha észrevesznek, először figyelmeztetnek a lakók, aztán rohannak el az őrökért kiáltozva... kisvártatva meg is jelenik egy-kettő... nem érdemes nagyon packázni velük, össze vannak tákolva rendesen!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
katt777
félisten
válasz fiATHaLON #112 üzenetére
Nos, megfogtad a probléma lényegét. 20-30 éve játékosok fejlesztettek játékokat, ergo tudták, mit fog élvezni a játékos is. Ma marketingesek működtetik a gépezetet, azon az alapon (amit az élet igazol nap mint nap), hogy kellő körítéssel a szart is el lehet adni. Egyébként minek kellene folyton-folyvást megváltoztatni évtizedek óta megszokott beállításokat? Ja, a konzol miatt, nehogy már ekkora munkát vegyenek a nyakukba a programozók. A legriasztóbb példa a Mass Effect 2, hát az tényleg egy kezelhetetlen szar lett, pedig én megpróbáltam megszokni, megszokott gombokra állítani, de hiába, mert a kombók talán pókokra készültek, de hogy nem emberre, az tuti.
Abban reménykedem, hogy bár sok dolog nem tetszett nekem a Morrowindben, másoknak meg az Oblivionban, azért végül csak élvezhető lesz végül a Skyrim. Egyelőre csak negatív tendenciát látok abban, hogy a mindenre kiterjedő, folyamatos fejlődést, ami a kedvencem volt Oblivionban, kivették az idióta, és illogikusan elosztható XP-k lesznek (megint).Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz fiATHaLON #15083 üzenetére
Inkább nem bazommeg, bonyolult lenne. Lehet valamit nem jól csináltál, ini-ztél, mert ahogy nézem a gép azért nem szar hogy ilyen lassú legyen. Az ilyen mod/patchek/Enb meg hasonlókhoz Tirexiék értenek, ők lehet tudnak segíteni. Én csak engine/bugok/ck kérdésben, de ezek nem azok.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
kiskornel
addikt
válasz fiATHaLON #15083 üzenetére
Ha dobozos verzió, rakd fel a polcra. 1 nap modolás után fel akarod adni, akkor ez a helyes elhárítás. Enb beállítás asszem 2 hétig tartott tesztelésekel együtt. Úgy van tervezve, hogy évek múlva, jobb vason is lehet még utánállítani, hogy szebb legyen.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
stefi76
tag
-
kiskornel
addikt
válasz fiATHaLON #15098 üzenetére
A realvision enb az egyik erőforrászabáló cucc. Annál vannak kevesebbet evők is.
Amúgy a modolás bütykölés is egyben. Türelem kell hozzá.
Textúre packoknál meg számolj a Vrammal is. Az off hd minimum 1GB, ha már van benne más mod is, több kell. Szóval csak ésszel, különben itt fogsz sírni, hogy milyen xar a cucc, mert minden 5. percben leakad, vagy kidob az asztalra.
Mindig legyen mindenről backup. Minden mod felrakása előtt mentsd el mind a 20GBt!
Na meg az ini fájlokat is.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
stefi76
tag
válasz fiATHaLON #15098 üzenetére
fiATHaLON
Most ugrott be valami, ahogy visszaolvastam az ENB-s panaszodra, miszerint leesett az FPS.
Van az enbseries.ini-ben egy ilyen opció a EFFECT bejegyzés alatt: EnableAmbientOcclusion
Ez alapból "true" értékeken szokott lenni, tehát be van kapcsolva a dolog.
Mikor feltettem az első Enb-et, akkor én is néztem, hogy baromira elkezdett szaggatni a játék, játszhatatlan volt az egész.
Aztán végigkapcsolgattam ezeket "false"-ra és kiderült, hogy ez fogta a gépet.
Viszont érdekes, hogy a kikapcsolásával meg nem vettem észre látványbeli különbséget, csak visszajött vele a normális sebesség. -
Tirexi
addikt
válasz fiATHaLON #15111 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy túl nehéz és inkább idegesítő lesz egy idő után a játék. Így is több száz óra a végigjátszás legalább is a komplett, miért akarna bárki is még 200 órát belerakni?
Ha egy farkast ilyen nehéz legyőzni akkor milyen lehet a Giant?
Áhh ezek felesleges modok. Húzd fel a nehézségi szintet max-ra azt kész. Az még úgy azt mondom oké.De ha már realisztika tedd fel a Private Needs-t meg a Prison Overhaul-t is.
-
nagyúr
válasz fiATHaLON #15111 üzenetére
Nem kétlem, hogy így példátlanul nehéz lesz a játék, és aki kedveli az ilyesmit, annak ajándék minden ilyen mod. Ugyanakkor ezek nehézzé teszik a játékot, nem realisztikussá. Ha már szerepjáték ugye. A játékban ugyanis nem egy leszázalékolt kisnyugdíjast alakítunk, akit lever a víz, ha meglátja a Tigáz kezeslábasát a kapualjban, vagy átmegy az utca másik oldalára, ha egy kapucnis pulcsis suhanc jön vele szemben. Nem. Egy különleges képességű harcost kell megformálnunk, akiről még az is kiderülhet, hogy némi sárkányvér csörgedezik az ereiben, és arra van predesztinálva, hogy megmentse a világot a sárkányhordáktól. Innentől kezdve a rezgő nyárfalevél, akit falhoz kennek az őrök, mint valami koszos koldust és élet-halál küzdelmet kénytelen vívni egy lapos horpaszú farkassal, amit egy valamirevaló erdélyi pásztor két suhintással lerendez, hát, az sok minden, csak nem realisztikus. Szerintem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
drunkyboy
aktív tag
válasz fiATHaLON #15705 üzenetére
Valószínűleg az ENB miatt van, én a Realvisiont használom, az is ilyen. Ez épp a realisztikus látás miatt van, ha "élőben" közelre nézel, a távoli dolgokat nem látod tisztán.
Boldog újévet mindenkinek!
-
PeL
addikt
válasz fiATHaLON #16630 üzenetére
Azt hogy kell elképzelni hogy 3 in-game napig tartott a csata? Nálam ez kb úgy van hogy ha sikerül beaggróznom a felettem dögkeselyűként köröző prédáját leső sárkányt akkor leszáll, dulakodunk kicsit aztán mivel megérzi a pár bokorral arrébb szotyolázó óriás testszagát felszáll, odamegy hozzá és elementális zuhanyban részesíti. Rólam olyankor totál meg is felejtkezik, idegesen néztem végig a fürdetést lapulva a fák között, majd mint aki jól végezte dolgát felszállt a közeli hegyek felé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tüzi: Geek-hatarozo
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- További aktív témák...