Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shabbarulez

    őstag

    válasz mezis #247 üzenetére

    Más Externetes topicokban többször is olvastam hogy, hasonló problémák vannak, ez elég erősen ISP specifikus gond. Ott le is írták hogy ilyenkor Tíkom teszt-szerverre nincs gond, a modem értékek is rendben vannak. Ez egyértelműen szolgáltató specifikus hibát jelöl, az ISP hálózati eszközeiben lehet a gond, ahhoz meg Tíkomnak már semmi köze. Az Externet az utóbbi hónapokban a sajtóközleményei szerint cserélte a hálózati infrastruktúráját, lehet az ottani beállítások a hiba forrása, amit idővel korrigáltak nem pedig öngyógyult.

    Azért az ISP-k ügyfélszolgálatasaitól ne várj csúcs képzettséget. Ott nem igazán hozzáértő emberek ülnek, igen kevés pénzért. A leggyakrabban előforduló 10-20 kérdésbe betanítják nekik a választ, aztán ha azon túl kérdezel akkor számukra kalap-kabát. Olyankor előhúzzák a joker sablon válaszokat ha nem érték a kérdés vagy nem tudják a választ, ezek a szokásos biztos a user gépén van a hiba, vírusok, meg telepítje újra a windowst és hasonló ismert sziporkák.

    Persze lehetne alkalmazni képzett hálózati szakembereket is havi félmiláért, sőt sokat hogy ha csörög a telefon legyen mindig valaki aki felveszi, de persze ennek a költsége a havidíjban materializálódna. A best effort jelleg itt is visszaköszön, minden a megfizethető árszintnek van alárendelve, ezért a költségeket minimálisra kell szorítani, ami persze a minőségben is visszaköszön.

Új hozzászólás Aktív témák