- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
És akkor milyen következtetést vonjak le abból. hogy nálam két év tökéletes működés után kezdett szakadozni T-Online ADSL internet (hurok tökéletes), műszaki ügyintéző: hibás a routerem, aztán ha az kiiktatva, hibás az ADSL modemem. Ezt a játékot az Externetnél folytatva, immár két ADSL modemmel heti váltásban, újabb műszaki ügyintéző: akkor az ADSL szűrő a hibás, iktassam ki. .
Azóta ADSL szűrőmből is van kettő (annyira balek azért nem voltam, hogy ezekre pénzt dobjak ki, kölcsönkértem). És most május 1-e óta egyetlenegyszer volt szakadás, május 11-én délután. Ugyanazzal a szűrővel, modemmel, routerrel.
Hallottam már öngyógyuló áramkörökről, ezek szerint a legkorszerűbb technikát birtokolom.
Véleményem: a műszaki ügyintézők bizonyára értik a dolgukat, üzemi titkokat nem árulhatnak el, ezért ha a szükség úgy hozza, elindítják a valamennyire hozzáértő ügyfelet a javítási lánc legtávolabbi pontjáról. Aztán majd csak lesz valahogy.Arról már ne is beszéljünk, hogy az ügyfelek egy része úgy áll hozzá mintha minket azért fizetnének, hogy hazudjunk és átverjük őket
[ Szerkesztve ]
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek