Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snyper990

    őstag

    válasz PuffyDog #155988 üzenetére

    Inkább szokj rá, hogy előbb meggyőződsz az információk valódiságáról és hitelességéről...
    Büntetést kívánni erre meg szerintem olyan, mintha most valaki azt kívánná, hogy ellenőrizzen a gyermekvédelem, amiért plüssöket mutogatsz a lányodnak, amiket utána nem kap meg...

    Egyébként szerintem valami kárpótlást kínálni fog a Telekom az érintetteknek. Én pár hónapja nyertem egy tízezres H&M ajándékkártyát a Momentsben, aminek az online átvétele vagy egy hétig akadályokba ütközött (konkrétan sz@r volt az átadást lebonyolító weblap). Már azt terveztem, hogy érdeklődök náluk, hogy akkor most mi van, de mire vettem volna a fáradságot, sikerült megszerezni a kártyát. Pár hét eltelt, már el is felejtettem a kavarást, erre múltkor jött egy email, hogy a kellemetlenségekért elnézést kérnek, és kaptam még egy tízezres ajándékkártyát. Szóval tudnak korrektek is lenni, ha akarnak :)

Új hozzászólás Aktív témák