Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pigmeus #42478 üzenetére
A Suzuki nem erős a kommunikációban, így továbbra is homályos hogy mi van, mi lesz és mennyiért. A kereskedések sem tudnak többet, vagy nem mondhatnak semmit. A hasznaltauto.hu -n még van kitéve nagyon kevés új Baleno és kicsit több Swift, amik gondolom azonnal elérhetőek a régi áron.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45207 üzenetére
Ha lesz vele gond 3 éven belül akkor visszaviszem és cirkuszolok, legalább az első garnitúra krómozáscserét nem nekem kell fizetni. Én ezen nem vacakolnék sokat a helyedben, ha jó az ár, ez legyen a legnagyobb gondod... nézd meg nyugodtan a konkurenciát, mit adnak annyi pénzért... Lehet ilyeneket venni, hűtőrács, menetfény díszítés stb. akár különböző színekben is: [link] Itt találsz cikkszámokat, azokra keresve kidobja a webshop-os árakat ha nagyon érdekel.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45209 üzenetére
Ez a sérülés mértékétől függ, ha együtt tudsz vele élni, akkor le kell tojni, ha meg nem akkor próbáld a vételárba belealkudni a cseréjét, lehet nem fog sikerülni... A linkelt katalógus a személyreszabós, ezek ilyen plusz cuccok amik "javítják" a kocsi kinézetét. Sétálj le a szervízbe és kérdezd meg mennyi lenne kicserélni (ők is ezt fogják tenni). A kőfelverődés ellen van fólia, de sajnos ez az orr érzékeny a kavicsokra, az enyémen is van már kettő. Bosszantó, de főleg a műanyag lökösön csak esztétikai a probléma. Nem tudom miért vihették vissza, én szeretem az enyémet, nem cserélném be.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45389 üzenetére
Melyik defektjavítóra gondolsz? Opel, Suzuki, Ford esetleg BMW/Audi?
Az egyik megoldás h mindkét garnitúrához külön pótkereked van (5kerék/szezon), a másik hogy gyári mankókereket használsz, a harmadik hogy 4évszakosat teszel a pótkerékre (már ha rendes kerék és nem mankókerék), a negyedik hogy hiszel a defektjavítóban.
Hogy mit csinálsz az rajtad áll, de én tapasztalatból mondom, hogy a teljesértékű pótkerék (lemezfelni+4évszakos gumi) a legbiztosabb viszont legdrágább megoldás, de azt bármikor felteszed a defektes kerék helyére és mehetsz tovább akámennyit, mintha mi se történt volna felkészülve arra h másképpen viselkedhet az autó... aztán majd ha arra jársz bedobod a defekteset a gumishoz és érte mész ha készen van, addig meg eljársz a pótkeréken.
Ha megkeresed a gumis topic-ban a HSZ-em, akkor raktam fel képet h milyet rendeltem a Vitarához...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz pigmeus #45389 üzenetére
Van egy nyári és egy tél kerék szett, és mindig be van rakva egy a másik garnitúrából (igen, nyáron egy téli kerék, télen egy nyári kerék)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45412 üzenetére
Őszinte leszek hozzád (eddig is az voltam) sosem használtam még amit adtak hozzá...
Nem különböző méretű, hanem váltóméret: 215/55R17=215/60R16, átmérőben a két kerék ugyanakkora. A titok ott van, hogy az R16-os gumi occóbb, mint az R17... és 16"-os lemezfelnit hamarabb kapsz S-Cross-ra mint 17"-osat. (mert a 16"-os lemezfelni a gyári volt a sima GL felszereltségben, mára persze dőlt-borult minden a felszereltségi osztályokban, de régen így volt)Ebbe fújja a defektjavító habot aki pótkerék helyett engedélyezte...
Ha jobban megnézed látszik rajta hogy vmi szétvágta a belső oldalfalát...
~140 km/h előzés közben autópályán jobb hátsó kerék jobb 1-ben 6hónapos terhes feleséggel... Nem én voltam, az egyik ismerősöm de mögötte mentem, csoda hogy megfogta...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45528 üzenetére
Igen, van egy külön lap ami a BoosterJet Pro garanciára vonatkozik.
Adják az adásvételivel meg a többivel együtt...
Hozzájár, alá is kell írni.@pjen: Elnézést a késői reakcióért... ezeröcsink nem volt csak a szomszédnak annó, nekünk csak skoda meg 601S volt, aztán Toyota-k. Egy rövid ideig 1310 is volt, de attól hamar megváltak a szüleim, mert kh-s volt nagyon...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45530 üzenetére
Igen, az enyém minden oldalán aláírt és pecsételt...
Le kell verni az első tulajon... magyar szokás h "elhagynak" ezt-azt, pótkereket, emelőt, kerékkulcsot már aznap amikor megveszik a szalonban. Ha érdekel mi van benne gyárilag (mit kell keresni ami a kocsihoz járt), abban is tudunk segíteni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz pigmeus #45532 üzenetére
Mi ha jól rémlik kaptunk ilyen papírt, legalábbis ismerős belőle pár szövegrészlet.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #45711 üzenetére
Ha elektromos az ablak, könnyen rájössz hogy a kárpit vagy az üveg:
Amikor felhúzod a gombbal figyeled, látszik h ugrik egyet a kárpit amikor felért az ablak. (Vitarában legalábbis ezt csinálja a vezetőoldali)
Vagy a másik h finoman ráteszed a kezed és változni fog a hang amikor arra tetted a kezedet ami zörög.
Üveget, kárpitot és a térképtartózsebet fognám meg a helyedben. Jah és pakolj ki az ajtókból és környező rekeszekből mindent."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SirKero
őstag
válasz pigmeus #45818 üzenetére
Nekem volt. Jobb első ajtónál volt a legdurvább de minimálisan a másik három is beázott. Vissza vittem garanciába ( nem voltam benn nem tudom mit csináltak vele ) javították azóta kopp kopp nem vettem észre beázást.
Állítólag az ablak tömítés nagyon hézagosra van szabva és az mellett folyik be a víz. Tökéletes csak akkor lenne ha csinálnának egy visszahívást és az ablak gumikat valamint a fóliát cserélnék jobb minőségűre.
Ezek szerint nem nagyon érdekli a gyártót a téma ha a tiéd egy hónapos és még ugyan az a gyártási hibája van mint a két évesnek.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #46184 üzenetére
Lehet a szalonok suttyomban olvasgatják a fórumokat és a tesztautókat meghákolják.
Mi kikísérletezzük a jó megoldást, ők meg csak elolvassák hogyan lehet észrevétlenül kijavítani...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #46330 üzenetére
[link] Ez az?
Igen, az utcán állás nagy előnyei...
Amúgy ismerek pár iylen arcot, h ő dísztárcsát nem vesz, majd a lakótelepen a szomszédéról éjjel lelopja...@eami: És el lehet kultúráltan vezetni házilag vagy szervízbe kell menni hogy ne zörögjön utána minden műanyag elem?
Most én is agyaltam egy kamera beszerzésén, de lebeszéltek róla..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tm5
tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #46597 üzenetére
Előre elnézést kérek a szóhasználatért, de engedtessék meg hogy "aztaqrva..", azért az átlag Suzuki tulaj ezt nem igazán engedheti meg magának még hitelre sem...
Hát erre majdnem toltam egy lottóreklámot...
A suzuki évek óta próbál ebből "olcsó, olcsón fenntartható és jó autókat gyártunk" körből kitörni, amit szerintem szépen el is kezdett az S-Cross/Vitara párossal, az út amin elindultak jó, csak nem ilyen markánsan kellene szerintem váltani, mert már szinte látom előre az autósujságírok "krémjét", amint leírják a "véleményüket" az első cikkekben és a leggyakrabban használt szó a "túlárazott" lesz... mert csupán az elején lévő embléma alapján fogják beskatulyázni (bocsánat a j/ly-kből megbuktam annó ), mint a WagonR-t... Ugye az Agila listaára is magasabb volt annó, mert másik emblémát tekergetünk a kormány közepén...
Úgyhogy félek ezt sem a Toyota áraihoz fogják hasonlítani, hanem a swift áraihoz... (és nem a Yaris árához csak a kedvedért ncc1701 )
Viszont annak örülök h lesz vmi rendes hybrid vasuk ami a GrandVitara után maradt űrt igyekszik betömni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz pigmeus #46773 üzenetére
Csak hangot hallok. Valami olyanra emlékeztet mint a racsnis csavarhúzó "add ki" amikor éppen "visszalépteted" csak ritkábban jönnek a kattanások. A megtorpanás attól van hogy frászt kapok és elveszem a gázt (jajj most esik szét...). Ez nem az alacsony fordulaton rezonancia dolog amit szintén csinálgat (suzuki na ).
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pigmeus #46843 üzenetére
En par napja vettem a Tescoban extra puha mosokefet, a sampon meg vaxos elvileg. Nem tuti, de nem kezelhetem az autot Faberge tojaskent. Eddig egy helyen van egy karcolas, vagas, de szerencsere a lokharitora esik, ami nem fem, a Balenonal. Mondjuk tul gyakran nem is kap mosast.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz pigmeus #46843 üzenetére
Mikroszálas szivacs(kesztyű). Pl.: link Én ilyennel mosom mindig, utána meg nem hagyom megszáradni, hanem mikroszálas nagy felületű törölkozővel szárazra törlöm. Így foltok se maradnak rajta.
+Alkalmazom ncc1701 által mondottat is. 2 vödör, egyikbe tiszta víz, másikba a samponos.
Handrasnak van errol egy egész jó videója. (Annyira nem csípem a srácot, de ez tényleg nem rossz) YTalert
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pigmeus #47006 üzenetére
Attol is fugg, hogy meddig eroltetik a CO2 adot es meddig tamogatjak mestersegesen az e-autok vasarlasat. Elobb vagy utobb az EU is rajon, hogy az autoipar mesterseges elsorvasztasa neki sem jo uzlet. Penzt nem fog adni azoknak akik a dragulas miatt lemondanak az uj autorol. Talan ez a szerencsetlen idozites (Euro 6 + CO2 ado + COVID19) ad akkora pofont, hogy modositsanak. A virus elott lathatoan azt volt a koncepcio, hogy a benzines autok extra adoztatasa fedezi majd az e-autokra adott tamogatast, de mar korabban lathato volt, hogy meg kozvetlen es kozvetett tamogatassal is mikroszkopikus az e-autos piac, sot meg is torpant a novekedese. Kinaban is visszavettek ebbol a tamogatasbol, mert egyre tobb selejtes elektromos auto kerult az utcakra a sok noname autos startup miatt.
Raadasul amig van extra tamogatas, a gyartok egy forintot sem engednek az e-autok listaarabol. A plug-in hibridek jelenthetnek az idealis megoldast, amik egy toltessel mennek vagy 40-50km-ert de persze nem 7 millioert. Talan azokat kellene tamogatni, de nem a vasarlasban, hanem utolagos adocsokkentessel, mint regado, sulyado, vizsgaztatas.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz pigmeus #47006 üzenetére
A lakás/ház nem összehasonlítható egy autóval. Lakhatás létszükséglet, az autó nem, kivéve ha munkaeszköz. Lakás tartja az értékét, generációk sorát szolgálja ki jó állapotban ha rendesen meg van építve, egy autó normál használat mellett is kb 15 év utáni értéke a vételár töredéke és csak rohad, csak kopik és romlik évről-évre.
Új autóra egyre kevesebb embernek lesz pénze, a használtak ára meg annyira irreális lesz, hogy sokan inkább megtartják az utolsó utáni pillanatig a már meglévő rozsdafészket és utána jön a tömegközlekedés.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz pigmeus #48629 üzenetére
Azért ez a mókás kis kiegészítő komoly probléma forrása is lehet, akár emberéletekbe is kerülhet ez. Én még nem vettem észre (nem is vezettem 2000 km-nél sokkal többet), de a swift a csajom szerint egyszer megcsinálta azt, hogy a parkoló kocsisor mellett amikor elhaladt, érezhetően fékezett a csipogásvillogás közben. Nekem csak idióta módon viselkedése tűnt fel. Olyan nekem is volt hogy elmentem valami mellett és rinyált, meg olyan is, hogy szép fokozatosan fékezve megközelítettem valakit, tök lassan mentem, és több méterre volt, ha kidugom a lábam, azzal megállítottam volna, de ő panaszkodott.
Munkatársam kevesebb mint egy hete cserélte be a 3 éves scross-t egy hibridesre, és ő előzés közben érzete hogy fékezni kezdett a vészjelzések közben. Azt gondolja lehet túl közelinek érezte, ahogy elment a megelőzött autó mellett, de hát akkor isA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #48637 üzenetére
Na jó, az tényleg vérciki... vidd vissza és mondjad h "garancia, helló", azért egy vatta új verda ne ázzon már be, meg ne zörögjön az üveg benne 7 hónap után...
Az én Vitarámban is zörög ez-az (hátsó rendszámtábla, kalaptartó, műszerfal alatt középtájon néha-néha), de én ezt betudom a BP-i utaknak, meg annak h kint áll a szabad ég alatt és nem lepett meg, nem is zavar különösebben...
Igaz, 2200km-nél jár és lassan mennem kell éves szervizre, de nem válnék meg tőle, én szeretem nagyon, és nem hiszem h annyit kapnék érte, mint amennyit nekem most ér... számomra ez még mindig új árában van, viszont azért a pénzért csak hibridet kapnék, ami nekem nem kellene."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz pigmeus #48637 üzenetére
Azért azt gondolom te is sejted, hogy ez nem normális, hogy beázik az új autó?! Mindenből ki lehet fogni hibás darabot.
Vissza kell vinni, nem pedig nem ajánlani / eladni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
anonymus89
addikt
válasz pigmeus #48640 üzenetére
Ismerősöm faterja ilyet vett 2019. nyarán és 7 hónapig bírta mert állandó belső zaj volt az autóban és nem jöttek rá mi zörög a jobb hátsó ajtó környékén.
4x vitte vissza, hogy kezdjenek vele valamit a szervizben és sajnos nem tudták megoldani.
Az lett a vége, hogy eladta 1 évesen és vett egy cx-3-at.más: honnan tudnék most nb laser-t venni?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
addikt
válasz pigmeus #48637 üzenetére
Befolyik a víííz????? Bazz ott komoly összeszerelési és/vagy alkatrész problémák lehetnek. A 13 éves swiftembe egy csepp víz se jön be sehol. Zörögni már kezd egy-két helyen szegényke de egyébként tuti!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
KubanitoS
veterán
válasz pigmeus #48910 üzenetére
Okés, nálam sincs. Ez azért érdekes, mert ugye én most cseréltem egy 2 éves hybrid nélküli S Crosst és abban volt fokozatkijelző. A hybridben is ugyanott van a helye és a váltást segítő nyilak is megvannak, de a szám valamiért nincs ott. Szóval elég furán néz ki és szerintem a nyilak is sokszor marhaságot mutatnak amikor pl 1500nál már kérné a kocsi a következő fokozatot. Az előző autómban ez is jobban volt hangolva emlékezetem szerint. Nem igazán értem a dolgot...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz pigmeus #48936 üzenetére
1500 alatt talán a V8 ami él valamennyire. Turbós benzines is erőlködik, csak nem érezni, mert fújja a turbó, nyomaték van. Igazából itt mindig az a kérdés, hogy mit akarsz csinálni? A fogyasztást lecsökkenteni, vagy kímélni a motort. Én 3000-nél szoktam elváltogatni a Focus1-est, de néha kap 5000-5500-at is, aztán helyből rögtön 2-t váltok egymás után. A minimum fordulat amivel megyek 1500-1800.
Ha hamarabb elváltogatod, akkor csökken a fogyasztás, cserébe alig van lóerő, erőlködik a motor, lerakodások lesznek, nem mossa úgy a benzin, és, ha nagyon sokáig csinálod, akkor még el is tunyul a lerakodásokkal együtt, és, ha mégis valamikor végig pörgetned, nem fogja leadni azt, amit egy fin**tott, de még nem kopott verzió.Kis szívó motor esetén könnyű megtalálni az optimális értéket, mert ott érzed, hogy erőlködik, érzed, hogy bizonyos fordulatnál megkönnyebbül a motor. Onnan addig optimális tovább nyomni, hogy váltás után is könnyen vigye a szekeret.
Turbós-nál az a baj, hogy fújja a turbó, és mész fel a dombon, repül felfele 3-asban, elmegy ez 4-essel is, berakod 4-be, és még mindig simán bírja, csak közben a nyomatékból dolgozás miatt oválisra kopik a hengerfal.
Az utolsó pár decit, fél litert valszeg nem éri meg hajkurászni fogyasztáscsökkenésben, mert annyit árt a technikának, hogy a megspórolt 100-200Ft/100km-ek többszörösét elkéri majd.
Gajdán-nak van erről videó youtube-on.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #49132 üzenetére
"nagy feladatot kellett volna teljesítenie egy autógyártónak, de nem jött senkinek sem össze a Suzukin kívül" Csak idézni tudom magamat, sajnálom szegény "Mátyás"-t, de ő benyalta, többet nem vesz Fordot, hanem megerőszakolja az egóját és beüll egy japánba... Mellesleg pont az ilyen arcok szokták a legnagyobb pofával mondani h ő be nem üllne egy Suzukiba, mert műanyagok meg a zaj meg a többi... aztán írnak a totalcarnak szívhez szóló levelet, h őket az ártatlan bárányokat meg (ur)ánuszolta az élet... Nem mondták még el ezerszer h japán benzinest? De, tele van a TC ilyen írásokkal, Kopasz is elmondta kismilliószor. Pont.
Jah kérem a presztizsért fizetni kell vagy így vagy úgy... (aki majomot akar ne érintse meg hogy drágul a banán...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz pigmeus #49132 üzenetére
Sokat tett azért, hogy ne nyúljon mellé.
És akkor megveszi ezt a hírhedten sz*r motort. Gratulálok.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz pigmeus #49266 üzenetére
Honlapon még nincs, szerintem csak emailekbe küldték ki.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Fujifilm X
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...