- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadMeat
veterán
Ez csak a kollegaimrol jutott eszembe,akik lehulyeztek amikor megvettem a fabiamat,azota o rakoltott legalabb fel milliot a szarjara 3 ev alatt,aztan eladta 300-ert, es most biciklivel jar,mert az "uj" sem mukodik ugy ahogy kene..
Nem rad gondoltam,csak eszembejutott.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Dare2Live
nagyúr
Szerencsés/gazdag/naív/felelőtlen/nemtörödöm/fanatikus autó fan... vagy rémítően buta az az ember aki már az elején nem számolja ki azt mennyivel jön ki belölle a végén. Ez egy nagyon fontos tényező.
(többek közt ezért nem lesz mégegyszer 9+misis vagy 3misiért utánaddobjánk a 9+misis autonk)Divot esetében a kvázi totalcar volt az amortizáció oka és nem a 3év.
btw idevág ma újra használtam egy 12éves! Swiftet amit mostanra már mondhatni rendszeresen vezetek nem volt aktívan használva egy évi 20kkmet futott jelenleg 238kkm van benne és 9év utca + 3év garázsos tárolás után vígan komoly hiba nélkül megy most is.
A héten lett benne kötelező olaj+szürő+nyári/téligumicsere + ablaktörlő csere + 240ekm után vhogy a kuplung nem volt az igazi cseréltek benne állítólag: "kuplungkötelet"(Ilyen is van?). Mindenesetre most a kupung is újra úgy müködik ahogy kell.
27kFt be került a hivatalos Suzuki szervízben számlával.A rozsda mondjuk kezdi felütni a fejét a 9év panel elött álás meg az, hogy 4 ember tanult meg rajta vezetni nem tett jót a kaszninak, láthatóan van a kocsinak olyan része ami a 240ekm után kopott de ezen felül meghibásodás az évek óta semmi.
További előny amire anno a tulaj mutatott rá, hogy annyi van bontóban, hogy kb 0ftért bármikor kap hozzá alkatrészt.... Ezsem elhanyagolható látván, hogy Toyotaba mennyibe kerül ezaz.... (Tudom Audiba lényegében ingyé van és 241ekm enként kell vezérműszijat cserélni.... az aztán a vezérműszíj.)
Biztonsági dolgok nem zavarják: 99%ban városon belül használja.
Külön érdekesség, hogy a tulaj bár akár Audira is megtehetné de nem akarja lecserélni. Úgy érzi vannak ennél fontosabb dolgok is az életben. Amg kap hozzá alkatrész "0Ftért" addig marad. És én megértem.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen