Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • privatposta

    tag

    Sziasztok,
    Segítségre, tanácsra lenne szükségem, mielőtt szerelőhöz kell vinnem az autót.
    Swift 2010-es 1,4?-es normál gép. Nagyon megkímélt 40 ezer van benne. Holdat sem látott még sosem :-)
    Az előzményeket nem ismerem pontosan, mert nem én járok vele, és nem is biztos, hogy jól el tudja mondani a gazdája.
    Szóval a kuplung csúszással kezdődött. Elmondása szerint elkezdett csúszni a kuplung és egyre nehezebben indult el az autó. (kb. 1000 km a lefolyása) Ekkor egyszer én is kipróbáltam, de nem volt komoly baja. Teljesen összekapcsolt, kiengedés után, egy kicsit fent fogott. Állítólag néha büdös is volt...
    A minap pedig megadta magát. Semmi zörej, semmi egyéb jelenség azon kívül, hogy olyan, mintha egyfolytában teljesen ki lenne nyomva a kuplung. Ha beindítom, kuplung nélkül lehet tökéletesen váltani bárhonnan bárhová, a legcsekélyebb érzés sincs hogy mozdulni akarna az autó. Bármikor bárhová be lehet tenni, semmi motorfék. Úgy értem állva is olyan mintha be sem tettem volna sebességbe....
    Ennyire nem csúszhat, én azt gondolom. Érzésre a pedál tökéletesen teszi a dolgát. A kiemelő szerkezet mozdul, kívülről az látszik, hogy mozdítja a szerkezetet. (kb. 2 cm a mozgása a munkahengernek)
    Olajnak híre sincs sehol, sem a motoron, sem alatta, sem a váltó környékén. A motor is úgy néz ki, mintha most jött volna a szalonból.
    Mi lehet a probléma? Mit nézzek meg, hogy behatároljam a hibát? Arra is gondoltam, hogy egyszerűen a váltókar nem működik, de érzésre beakad minden sebességbe, hátramenetben pedig picit érezhetően összekacsolja a fogakat.
    Előre is köszi a tanácsokat!

Új hozzászólás Aktív témák