- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
privatposta
tag
Sziasztok,
Segítségre, tanácsra lenne szükségem, mielőtt szerelőhöz kell vinnem az autót.
Swift 2010-es 1,4?-es normál gép. Nagyon megkímélt 40 ezer van benne. Holdat sem látott még sosem :-)
Az előzményeket nem ismerem pontosan, mert nem én járok vele, és nem is biztos, hogy jól el tudja mondani a gazdája.
Szóval a kuplung csúszással kezdődött. Elmondása szerint elkezdett csúszni a kuplung és egyre nehezebben indult el az autó. (kb. 1000 km a lefolyása) Ekkor egyszer én is kipróbáltam, de nem volt komoly baja. Teljesen összekapcsolt, kiengedés után, egy kicsit fent fogott. Állítólag néha büdös is volt...
A minap pedig megadta magát. Semmi zörej, semmi egyéb jelenség azon kívül, hogy olyan, mintha egyfolytában teljesen ki lenne nyomva a kuplung. Ha beindítom, kuplung nélkül lehet tökéletesen váltani bárhonnan bárhová, a legcsekélyebb érzés sincs hogy mozdulni akarna az autó. Bármikor bárhová be lehet tenni, semmi motorfék. Úgy értem állva is olyan mintha be sem tettem volna sebességbe....
Ennyire nem csúszhat, én azt gondolom. Érzésre a pedál tökéletesen teszi a dolgát. A kiemelő szerkezet mozdul, kívülről az látszik, hogy mozdítja a szerkezetet. (kb. 2 cm a mozgása a munkahengernek)
Olajnak híre sincs sehol, sem a motoron, sem alatta, sem a váltó környékén. A motor is úgy néz ki, mintha most jött volna a szalonból.
Mi lehet a probléma? Mit nézzek meg, hogy behatároljam a hibát? Arra is gondoltam, hogy egyszerűen a váltókar nem működik, de érzésre beakad minden sebességbe, hátramenetben pedig picit érezhetően összekacsolja a fogakat.
Előre is köszi a tanácsokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő