- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Íme az új Android Auto!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Mennyire szoktad felfújni? Nem kéne, hogy ennyire leeresszen, lehet, hogy csak a szelepet kéne meghúzni, nem biztos, hogy defekt, de nem árt ellenőrizni.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
gyenesmartin
őstag
Most nézem, hogy az Ignist megkapta LED-es fényszórót GL szinten is? Swift megfogja kapni ezt?
-
őstag
válasz gyenesmartin #43355 üzenetére
Led fényszóró? A tompított és a távolsági (vagy csak a helyzetjelző)? Teljes leddel nagyon fullos lenne...
Szerk: Igazad lehet, led projektort ír a katalógus és külön van a led helyzetjelző. Na ez ha igaz akkor megéri a plusz 200 ezret, még ha a mild hybrid nem is
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gyenesmartin #43357 üzenetére
Köszi, megyek aztán megnézem.
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #43355 üzenetére
Swift GLX-ben szinte minden led már
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Motion_Blur
félisten
válasz csaba1203 #43350 üzenetére
Nekem tavasz óta 2.3-ról 1.5 barra ment le mind a 4 kerék. Igaz nem Suzuki, de lényegtelen.
Hanyag voltam és nem ellenőriztem, illik legalább 2 havonta.De most már veszek egy rendes kompit, mert a szivargyújtós semmire nem való
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #43361 üzenetére
Nekem is lemegy a téli tavasztól őszig 6-8 tizedet,mind a 4,pedig nem defektesek.
-
2ozzmexy
senior tag
Sziasztok!
Tudom kissé butácska kérdések lesznek, de előtte egy 20 éves autónk volt, ahhoz képest az 1,4 GL+ Vitara fényévekkel előrébb tart. Olvasom a könyveit, de nem győzöm már, plusz a neten annyi hülyeséget lehet találni csak pont azt nem amire én kíváncsi vagyok...
1. Nektek működik a keréknyomás visszajelzés? Feltettem a téliszettet ami még sosem volt a kocsin és nem sípolt, nem írt ki hibát, csendben maradt... pedig vártam
2. A középső kartámaszt lehet előre-hátra mozgatni? Mert a kézikönyv nekem erről egy szót sem ír...
3. A Motion Monitor funkció a két műszer között mire jó? Értem, jópofa cucc, gyönyörűen mutatja hogy sok volt a körforgalom útközben, de ennyi.
4. Próbált valaki egy rendes kereket (nem mankókerék) betenni a pótkerék helyére?+1. Ti hogyan "járattátok be"? Szépen finoman közlekedek vele 2000 és 3000 között tartva a fordulatszámot, bár mentem vele már autópályán tempomattal is egy kicsit.
Bocsánat ha nagyon butaságot kérdezek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #43363 üzenetére
1. Nektek működik a keréknyomás visszajelzés? Feltettem a téliszettet ami még sosem volt a kocsin és nem sípolt, nem írt ki hibát, csendben maradt... pedig vártam - igen, működik
2. A középső kartámaszt lehet előre-hátra mozgatni? Mert a kézikönyv nekem erről egy szót sem ír... - igen, lehet előre/hátra húzni
3. A Motion Monitor funkció a két műszer között mire jó? Értem, jópofa cucc, gyönyörűen mutatja hogy sok volt a körforgalom útközben, de ennyi. - ezt most hirtelen nem tudom mi, nekem nincs olyan, még a régebbi Vitarám van.
4. Próbált valaki egy rendes kereket (nem mankókerék) betenni a pótkerék helyére? - simán belefér de akkor bikod az alsó szintet.
+1. Ti hogyan "járattátok be"? - használd normálisan, azért nem kell maximálisan taposni a gázt de nagyon kímélni sem kell, hadd szokja.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Cathfaern #43365 üzenetére
Találtam a Motion Monitor-ban hasznos dolgot a legutóbbi "madaras boltozás" után, tudom melyik irányba lesznek kiborulva hátul a szatyrok
Reménykedtem benne hogy ennél valamivel többre hivatott...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #43320 üzenetére
Megkérdeztem erről a sumós suzukit, ők ezt válaszolták: Nem lesznek jók a kerékanyák, mert a csavarmenetből több látszik ki amikor felteszi a lemez felnit. Ezért a lemez felnihez nyitott kerékanyákat adnak. Az alufelnin pedig zárt anyák vannak.
Nyitott kerékanya kapható 190 forint darab áron.
Eladni akarja a kerékanyákat, vagy van abban igazság amit ír?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
válasz laca891 #43369 üzenetére
90-60-90
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
válasz dethroner #43371 üzenetére
Vazeg lefényképezem az enyémet. Ez már a második tél. Holnap berakom ide.
Egyébként pedig 3000 rupó kb. az anyák . Mennyi is a téli szetted ára? Ne írd be mert nem érdekel, de az arányok.
Biztos gumis fogja felrakni, majd az tudni fogja. Ha nem akkor higgyél a Sumósnak.
csaba1203
Mint fent. Minden ősszel bejelez nekem is a nyárira. A téli kibírja a szezont pumpálás nélkül. Sőt a télit mindig felismeri, még úgyis hogy egy autón belül van a két szett.
Nincs semmi hiba kijelzés, de nyárit azt nem. Pedig az a "gyári". A "nem"-et itt úgy értsd, hogy menni kell vele jó néhány km-t.
gyenesmartin
Kicsit gondolkoztam ezen vízhőmérő mizérián. Most pl. rögtön elvinném egy nepperhez körbeméretném a réteget, mert ha összenyomták akkor is csinál ilyet ha sz@rul javították meg.
Mezei ember szemmel nem látja. Tudom ez bizalmatlanság, de sok hernyó van a szakmában.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #43375 üzenetére
Vazeg, nem értem a kirohanásod Az írásod egyik fele azt sugallja hogy nem kell venni másikat mert jó a gyári alufelnihez kapott anya, a másik felében meg azt érezni hogy ne fillérbaszóskodjak és vegyek egy marék csavart 3000-ért.
Mi a mondanivalód? Tényleg érdekel.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #43377 üzenetére
A fénykép majd a nem kell venni verziót igazolja. Ha jól számolom 3 különböző gumis látta, és egyik se mondta, hogy nem lesz jó. Ettől még nincs igazam.
A másik amit a sumósok állítanak.
Lefényképezem, és döntsél belátásod szerint. Te ülsz benne, a te dolgod. Nálam az első verzió él. -
dethroner
veterán
válasz Brogyi #43378 üzenetére
Az én régi autómon lemezfelnin van mindkét szett, ott ugyanazt a csavart tekerem ki és be télen, nyáron. Volt egy Foresterünk, ahhoz téli és nyári szett is alufelnin volt és mindkét szettnek voltak külön anyái. Ezért én mindkét verziót el tudom képzelni. Tényleg nem a 3000/16db anya fog földhöz vágni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz dethroner #43381 üzenetére
Előre elnézést kérek a beleugatás miatt...
Kerékanya és kerékanya között is van különbség, ami nem merül ki abban h nyitott vagy zárt a vége.
A zártat azért szeretik használni mert főleg télen nem kapja a tőcsavar a hólét, így nem rozsdásodik annyira és nem törik be egy kerékcserénél.
A nyitott azért jó mert mindegy milyen felnit teszel alá, ha végigéri a menet akkor tart.Ha megnézed az anyákat, akkor rájössz hogy a profilban is van különbség, van kúpos és sima. A kúpos lemezfelnihez jó, a sima inkább a könnyűfém keréktárcsákhoz.
((ez csavar, nem anya, de az anya is ehhez hasonlóan van megadva) példa ha kell a pontos mérethez: Új Vitara M12x1,5C22 = M12 a menet, ez 12mm-es átmérőt jelent metrikus menettel, a 1,5 az a menetemelkedése 1,5mm /fordulat, a C jelzi hogy kúpos a nyaka, a 22 pedig hogy 22mm hosszú a menetes része)
Remélem tudtam segíteni.
A nyomatékokra figyelj, mert lehet látszólag rászorul, de az előírt nyomatékra már nem tudod meghúzni a zárt anyát, mivel a lemezfelni vékonyabb anyagból van mint a könnyűfém.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
Valaki használ ilyen Sebring Snow nevű téligumit?
Van esetleg valakinek hosszabb távú tapasztalata vele?
Akárhogyan "túrom a zinternetet", nem találok semmilyen tesztet róla, csak annyit tudok ami a címkén volt, meg hogy a Michelin csoport tagja.
Az autó "apataxi" BP-en, meg évente 2-3 alkalommal megyünk vele autópályán 100+ km távolságra."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Pickit3
aktív tag
Yokohama gyári téli gumit felraktam amit kapásból fel is ismert a baleno, de gyárilag 3,8-ra volt fújva ami azért durva.
A többi Baleno tulajnak sincs bekötve a csomagtér világítás vagy csak nekem csúszott le róla a csatlakozó? Kipattintva és az ujjammal körbetúrva nem találtam olyat amit rá lehetne dugni.
-
nagyúr
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Pickit3 #43389 üzenetére
Ez a közel 4 bar már nem balesetveszélyes?
Nem értem hogy a Suzukinál mi ez az új trend, hogy 1 tonnás autókat fújnak majdnem a normális duplájára, érdekes hogy a más típusú 1.3 tonnás autóba 2.3 bar a maximálisan ajánlott..
De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
laca891
aktív tag
válasz Motion_Blur #43397 üzenetére
"De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt."
Az új Swifteknél meg 2,2 és 2,5 bar az előírás (1-3 személynél)
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
#12901120
törölt tag
Sziasztok! A gumi topikba már beírtam, de hátha itt is tudtok segíteni. Új S-Cross vásárlás küszöbén állunk. Téli gumit, felnit (esetleg szelepet) és dísztárcsát (ez mellékes) keresünk. A szalonban 260 ezerért meglenne (dísztárcsa nélkül, lemezfelnivel), de hátha kijön olcsóbban is valahogy.
Megbízható és korrekt webshopot is ajánlhattok. Köszönöm előre is. -
dethroner
veterán
válasz kunberci #43396 üzenetére
Az egyik azt javasolja fújjuk túl 0,5 barral ha leszedjük és tároljuk. A másik link arra az estre javasolja a túlfújást, ha az autón marad és nem jársz vele (pl veterán). Mindkét link megegyezik abban, hogy ha felnin van a gumi, akkor egymásra fektetve tárolni ajánlatos, de a harmadik link pedig azt írja hogy legritkább esetben tároljuk egymásra fektetve még akkor is, ha felnin van.
Ahány "szakember", "szaklap", annyi féle szaktanács. Én pl mindig felnin hagyom, leviszem a lépcsőházi tárolóba és egymásra fektetem. Soha nem pumpálok bele pluszba, ahogy lejött, úgy megy fel fél év múlva. Nem vettem észre semmi problémát belőle. Felrakás után el lehet vele menni a legközelebbi kútra felfújni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest