- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pickit3 #40633 üzenetére
Múltkor bent voltam egy kereskedésben és ott afalon ki volt téve egy táblázat erről a károsanyag kibocsátásról. Meg is lepődtem hogy a kis szívó 1.2-es Balenóm kb az 5. legjobb volt míg a turbos Vitarák, Scrossok rosszabb értékkel hátrébb szerepeltek. És mégis a kis szívót vezetik ki (a Baleno forgalmazása meg konkrétan megszűnik pedig remek kis gép).
Més que un club!
-
Zoleee83
addikt
válasz
Pickit3 #40678 üzenetére
Ok legyen fékfolyadék.
De neked megért +50k-t a 3-5.000 Ft-os fékfolyadék 2 évenkénti cseréjének elhanyagolása?
Sosem értettem ezt, ráadásul nem véletlenül ajánlják, mit csinálsz ha egyszer véletlenül autópályán 130-as tempónál vagy vészfékezésnél/azonnali ABS-nél megy el a fék? Én inkább nem játszom ezzel.@pjen - parasztvakítás? tehát a fékfolyadéknak az autó élettartamáig bírnia kellene, nem savasodik el nem veszít a hatékonyságából?
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
-
-
M_AND_Ms
addikt
válasz
Pickit3 #41243 üzenetére
Akkor lehet nem lett eléggé eltekerve a kormány (ez pont ilyen helyzetben el szokott fordulni)
Be kell menni egy üres területre, parkolóba és ott nyugodt körülmények között próbálgatni, ha ott is problémásnak tünik, akkor pedig szerviz.
Ennyi. Nem kell az ezen sokat tanakodni!Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
dik
őstag
válasz
Pickit3 #41709 üzenetére
Köszönöm az infókat. 1,5 motorra azért gondoltam mert ha ott nem jellemző ez a váltó gond akkor inkább olyat néznék. Ez a küszöb műanyag borítás dolog meg ha nincs rajta akkor korrodál ha meg rajta van meg még jobban nem? Nem látni alá, de ott nem is szárad olyan hamar. A lényeg ha esetleg belefut az ember tipushibába az húzós lesz anyagilag, de időben elvégzett olyaj cserékkel nem jelentkeznek. Remélhetőleg gyarkorlatilag sem.
Rágódom a dolgon még. Sajnos hasonló árban hasonló hasmagasságú és évjáratú autó nincs...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
válasz
Pickit3 #41711 üzenetére
Aha tehát ritkábban akkor előrébb vele nem leszek. Értem a lényeg akkor nem egy elveszett történet ez az Ignis. Diselt nem akarok venni az biztos mert nagyon drága ha bele kell nyúlni. Annak kifejezetten örülök a terepezéstől nem ijed meg és nem akad el kis sárba 3 m után....
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
tboldi
nagyúr
válasz
Pickit3 #41779 üzenetére
Kb.
Ehhez nem ér fel semmi a B-szegmensen belül. -
válasz
Pickit3 #43000 üzenetére
Fizetsz mert valaki bejáratta... A szívó benzines vitaráknál is ez volt, drágábban adták az 1-2 éveseket mint az új ára (ugye a gl baleno is olyan 3,3-ért, metállal legrosszabb esetben 3,4-ért elvihető volt amíg volt).
Azt nem tudom hogy sikerült-e őket ennyiért eladni, én biztos nem vennék használtat új ár felett.
-
-
-NOKIA-
Ármester
válasz
Pickit3 #43000 üzenetére
Nekem nem tűnik jó vételnek. Itt azt kell megfizetned hogy "készleten" van.
A lentiekre lehet hogy szalonba várni kell hónapokat, de még alkudni is tudsz (a 4,87M-s vitarát 4,6M-ért hoztam el).
-BALENO GL 1.2 Listaár 3 980 000 Ft Engedményes ár 3 250 000 Ft
-BALENO GL 1.2 CVT Listaár 4 580 000 Ft Engedményes ár 3 850 000 Ft -
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Pickit3 #43389 üzenetére
Ez a közel 4 bar már nem balesetveszélyes?
Nem értem hogy a Suzukinál mi ez az új trend, hogy 1 tonnás autókat fújnak majdnem a normális duplájára, érdekes hogy a más típusú 1.3 tonnás autóba 2.3 bar a maximálisan ajánlott..
De az 1090 kg-is gombóc Switemben is 2-2,2 bar volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS