Hirdetés
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pickit3
aktív tag
Ohh, hogy ilyen topik is van, Üdv!
Hát ja csak nem értem, hogy mire jó ez a downsizengolt turbo motor erőltetése. Ott van pl az ignisem káros anyag kibocsátása 154g/km, az ősök 1.6os vitarája 123g/km, az új 1.4t-es vitara meg 121g/km. 1.6 és az 1.4t közt 2g/km különbség van és mégis nyugdíjazták a filléres költségű 1.6ot amivel pont szemeztem aminek a fogyasztása is szerényebb. 3-4éves 1.6 vitara újkori árán megy vagy egy kicsit feljebb. Amúgy a káros anyag kibocsátás számításából kihagytam valamit? -
Pickit3
aktív tag
válasz enginev3.0 #40652 üzenetére
-
Pickit3
aktív tag
válasz Zoleee83 #40675 üzenetére
Fékfolyadék van benne Nekem 12évig nem volt cserélve bár nem produkált ilyen hibát, inkább csak az zavart, hogy nagyon gyengén dolgozott a "pedálrugdosása" csúszáskor. Szegeden a szakszervizbe beálltam, 2-3napon belül már egy másik felújított volt benne 3hónap garanciával. Ez került 50k-ba mindennel együtt. 2éve jól működik, a szerelő annyit hozzátett, hogy ne várjak 12évet megint, ő olyan 3-4évet javasol. Mondom oké, majd fejben tartom.
Apropó, egyik haverom/kollégám egy 2004es ignis sportot szeretne venni 450k-ért, mert nagyon tetszik neki. Mondtam neki, hogy oké, de egy normál ignis is 900k-nál indul szóval vigyázzon vele. Továbbra is egy simán javasoljak neki vagy hagyjam, hogy a sportot vegye (nem második autónak)? Amit nézett az eléggé szét van buherálva szóval csak ezért félek.(chck engine világít, üres cső a kipu, rossz a rugózás etc.)
[ Szerkesztve ]
-
Pickit3
aktív tag
válasz salieri. #40715 üzenetére
A kinyírta a motort, azt hogy kell érteni?
Én az ignisbe (14éves) a 10w40 helyett 5w40-et használok, mert rövidtávozok és télen is gyakran hidegen közlekedek, elméletileg meg még jobb is bele. Tesóm swiftjébe (3éves) 0w40 jár és az is van benne. Ugyanannyi km-t teszünk meg (kb 12ekm) mégis az ignisből szinte új olajat engednek le míg a swiftből sötétbarna olaj jön ki. -
Pickit3
aktív tag
Persze nyilván jó ha sötét, mert magában tartja a koszt ami leeresztéskor távozik etc., de a szinte új az így néz ki nálam és csak 5000km van benne, a swifté meg már korom fekete. Ráadásul aszfalton megy míg én gyakran terepezek az ignisszel ahol kapja a port rendesen, ezért állok értetlenül a dolog előtt, hogy mégis világosabb a motorolaja. Nem, nincs a motorban lerakódva a kosz.
-
Pickit3
aktív tag
válasz r.levente75 #40743 üzenetére
Szegeden a Suzuki Ankers nagyon ajánlott, a legkisebb problémámmal is hozzájuk tudtam fordulni és volt olyan szerelés amit fű alatt jóval olcsóbban megcsinált mint bármelyik maszek autószerelő nem mellesleg piszok gyorsak. Viszont a szegedi Veszprémi autószalon.... Egy elejtett matrica ami a szélvédő sarkába való lett volna amiatt ki is vonták a forgalomból az első műszakin az ignist.
-
Pickit3
aktív tag
Kérdés; az miért van, hogy nyári gumival (continental premiumcontact5 175/65 r14, viszonylag puha gumi) dinamikus gyorsításkor az első kerekek kipörgés helyett inkább elpattognak. Azaz nem tudom ezt csinálni.[link]. Persze vizes úton meg murván simán rúgatom/csúszik, de száraz, tiszta aszfalton pattog. A lengéscsillapító az jó, mert lengetés után max 1-et leng, meg két hete a műszakin meg is nézték és akkor is jól vizsgázott. Az egyik szaki azt mondta, hogy ez szerinte a gumi hibája, mert túl nagyot fog. Mondta, hogy talán ha kicsit túlfújom olyan 2,5bar-ra akkor csúszni fog. Most ilyen létezik? Nem jó gumit vettem az autóhoz?
-
Pickit3
aktív tag
Maga a merev tengellyel nincs baj, a pozitív úthibákat nem tolerálja igazából. Swift vs ignis... családban van mindkettő, de az ignis nyűhetetlenebbnek hat. Swift előnye, hogy alacsonyabb és inkább hosszabb távra való míg az ignis-be személy szerint jobban elférek a 183cm-mel. Persze hátul már alig és a szélre is érzékenyebb a kaszni. Magasabban ülök ami ki-be szállásnál vagy akár a forgalom átlátásán jól jön. Plusz befele mélyebb a csomagtartója, terepen ügyesebb és motorikusan fejlettebb. Az én felhasználási módomra az ignis jobban megfelel. A leendő tulaj meg majd eldönti, hogy melyik tetszik/kényelmesebb neki vagy mire használná.
-
Pickit3
aktív tag
Skacok! A tegnapi és a mai nap folyamán arra lettem figyelmes, hogy olvadt műanyagszag terjeng az utastérben rögtön indítás után. Először azt hittem, hogy a motortérben van valami gebasz, de rövid keresgélés után szerintem a hűtő-fűtő box(?)-al van valami baj. Mögé nyúltam és jól meg is sütötte a kezem olyan meleg volt a radiátor. Ez normális? Mármint, hogy tűzforró a fűtőradiátor amikor csak a hideget nyomatom az utastérbe? Mert hideget (kinti levegő hőmérsékletét) nyomja be csak nem értem miért forró a radiátor. Ignis '05, nincs klíma.
-
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
válasz M_AND_Ms #41242 üzenetére
Szerintem nem a komfort indexel van baja, hanem hogy nem löki vissza a kar magát azonnal amikor elkezdi visszatekerni a kormányt.
Én inkább a refi kacsolóval nem vagyok tisztában a vitaránál, Régi suzukinál vagy toyotánál csak némán előre lököm és helyére "ugrik" míg a vitaránál be kell kattantani ami erős kattanó hanggal jár, de ez egyéni szoc. problem. -
Pickit3
aktív tag
Nekem 2005-ös ignisem van. Összkerék hajtást én nem javaslom ugyanis elég jó terepképességekkel rendelkezik elsőkerék hajtás esetén is. 1.3-as motorral is bőven lehet tartani a forgalom ritmusát 1-2fővel a fedélzeten 100as tempóig, így kb. 6,5l a fogyasztása nálam. Sportos vezetésnél 7-7,2l, nyugodt közlekedésnél 5,8-6l. Ismerősöm 1.5ös ignise 7,2-7,4 között fogyaszt. Pályára a rövid 5.dik miatt nem igazán való. Merev tengely az valakit zavar, valakit nem. Én legalábbis nem éreztem a negatív hatásait a hétköznapokban vagy jól sikerült beállítani a hátsó kerekek nyomását. Abs kocka javítás szakszervízben 50k-ból megvolt, bár megúsztam volna ha időben cserélek fékfolyadékot és nem 12év után a 2-3éves periódus helyett. Nyelestengely csapágy hibásodás a váltóolaj cseréjével megelőzhető. Ha sokat terepeznek vele akkor a féltengely csuklója is meghibásodhat, ilyenkor menet közben zakatoló hangot ad, pontos áram nem tudok, de szinte fillérekből megvan. Mást hibát én igazából nem tapasztaltam.
Vásárlás előtt a járó motornál a kuplungot nyomd meg párszor, ha susogó hangot hallasz felengedett kuplungnál akkor hamarosan nyelestengely csapágyhiba lesz. Hirtelen fékezéssel az abs-t is tudod tesztelni. Amelyik nem rendelkezik alsó műanyag borítással ott a hátsó küszöb kezdhet rozsdásodni. Meg a szokásos, jó állapot és kevés kilométer.Pjen; hát igen, hátra csak gyerekek férnek be.
-
Pickit3
aktív tag
1.5-ös motoroknál ritkábban fordul elő. Váltóolaj asszem 45-50ekm-ként kell cserélni és ha karban van tartva akkor nem megy tönkre, itt a mulasztásokkal van gond. Ez a műanyag borítás a rozsdát késlelteti, mert véd a sártól. Nekem nincs és terepezek vele sokat szóval nem ritka, hogy tiszta sár az alja. Emiatt sajnos kezd látszani 14év után, hogy a küszöbnél nincs valami rendben, egyik ismerősömnél ugyanez a probléma. A többi ignisek nagyrészt aszfalton mennek így ezeknél a példányoknál még híre sincs a rozsdának.
-
Pickit3
aktív tag
-
Pickit3
aktív tag
válasz blakey #42168 üzenetére
Nyilván a gyári aksi bírja a legtovább. Nálunk családon belül az aksi élettartama 12-17év vegyesen használva, de inkább rövid távokon. '15-ös 1.6 vitara aksija tavaly letérdelt teljesen ami barátok közt is 3 év. Apám elvitte ismerős autóvillamosságihoz, de mindent rendben talált így visszament a szervizbe ahol már találkoztak ilyennel. Tudtak a hibáról miszerint a gyári (asszem) Exide aksi nem valami magas minőségű. Azóta egy electric power aksival működik kifogástalanul. Mellesleg közeli rokon 2éves 1.4t s-cross-ába se a gyári aksi figyel, hanem egy banner pedig ő napi 120+km-t vezet.
-
Pickit3
aktív tag
Srácok! Ma elmentem egy használt baleno-t megnézni. [link] Valamiért jó ötletnek tűnt 350km autózni miatta. A kocsi tényleg jó állapotban van, szinte szalon állapotban, meg a kocsi is tetszik, de ez jó vételnek számít? Az udvarban állt még 15 másik autó szóval a haszonkulcs miatt nem is enged az árból.
-
Pickit3
aktív tag
válasz kalozhun100 #43343 üzenetére
Barum Polaris 5 szerintem használható, olyan van az ignisen. Aszfalton kicsit többet várnék tőle, de terepen egész jó.
____________A baleno-nál nem világít a csomagtér világítás. Kipattintom és be sincs kötve, hátjó
-
Pickit3
aktív tag
Yokohama gyári téli gumit felraktam amit kapásból fel is ismert a baleno, de gyárilag 3,8-ra volt fújva ami azért durva.
A többi Baleno tulajnak sincs bekötve a csomagtér világítás vagy csak nekem csúszott le róla a csatlakozó? Kipattintva és az ujjammal körbetúrva nem találtam olyat amit rá lehetne dugni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen