Hirdetés
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
ph A kínai netes áruházakból indult útjára az iGPSport, akiknek új csúcsmodellje a legkomolyabb készülékek között is megállja a helyét.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dvix
senior tag
válasz BigBlackDog #39701 üzenetére
ahahahahha!
tboy93 Járasd csak ne túráztasd, az a lényeg h minél hamarabb elindult, plána ha az olajad 5W-től indul, 30 sec után illő azt mondja. Viszont én sem indulok el addig amíg nem látok ki a szélvédőn normálisan az igaz! -
szaniszlokar
aktív tag
A múlt héten érdeklődtem tőletek, hogy ki mennyiből úszta meg a váltófelújítást a Swiftjében.
Az enyém ma készült el, délelőtt tudtam elhozni a szervizből az autót. Kaptam egy felújított váltót és kicseréltettem a kuplungot is, ha már meg volt bontva. Mondták is, hogy lassan időszerű volt.
Összesen 140.000 Ft-ot fizettem érte. Az új kuplung nagyon puha lett, vissza is mentem megkérdezni, hogy ez így jól van-e. Lényegesen keményebb volt, ami benne volt. Idén nyáron lesz 13 éves az autó, még a gyári kuplung volt benne, összesen 162.000 km futással. Alig bírtam vele elindulni, de majd megszokom!Minden ellenállás hasztalan.
-
nagyúr
válasz szaniszlokar #39705 üzenetére
Reálisan hangzik ez az összeg
-
Roxbury
őstag
Suzuminn váltófelújításról van valakinek tapasztalata Vecsésen? 125 ezer forint kuplungcserével együtt jelenleg. Ha egyszer bekrepál az enyémben, oda tervezem vinni Székesfehérvárról. 🙂
[ Szerkesztve ]
-
Szilágyi84
senior tag
A váltó + kuplung cserének mi az élő jele? Nem veszi rendesen a sebességet akad vagy csúszik nagyon a kuplung lágy?
-
pjen
félisten
válasz Szilágyi84 #39711 üzenetére
Mikor a váltó csapágy cserés a kuplungnak a legtöbször még semmi baja. Van benne még 20 30K Km. Viszont ha úgy is szét ván húzva, nem számolnak külön munkadíjat.
-
tboldi
nagyúr
válasz Szilágyi84 #39711 üzenetére
A váltóban a nyelestengelycsapágy megy tönkre a legtöbb esetben, ennek jellegzetes surrogó hangja van alapjáraton kiengedett kuplung mellett. Ha benyomod a pedált, elhallgat. Ha pedig fordítva történik, tehát benyomott pedál mellett hallasz ilyesmi hangot, akkor a kuplung kinyomócsapágya hibás.
A kuplung kopottságára az utal, hogy eléggé “fent fog” a pedál, ha meg már nagyon-nagyon kopott, akkor előfordulhat, hogy lepadlózáskor felpörög a motor, de nem gyorsul az autó. Illetve az is létezhet, amit te is írsz, hogy nem veszi be rendesen a sebességeket, mert nem emel ki rendesen a kuplung, vagyis nem tehermentesül a váltó.
szerk.: Ha csak egy-egy fokozatot nem vesz be, az meg inkább váltóhibára utal (pl. kopott szinkrongyűrűk vagy ledarált fogaskerekek).
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
hundai
aktív tag
válasz tboldi #39713 üzenetére
A váltóban a nyelestengelycsapágy megy tönkre a legtöbb esetben, ennek jellegzetes surrogó hangja van alapjáraton kiengedett kuplung mellett.
Remek. Nemrég hasonló hangra lettem figyelmes, beszéltem a szerelőnkkel, azt mondta ez természetes. (wtf???)
Köszi az infót.
-Wake up Neo!
-
hundai
aktív tag
válasz szaniszlokar #39715 üzenetére
Én csak alapjáraton hallottam eddig , akkor is csak ha kintről nyomtam be a kuplunkot.
-Wake up Neo!
-
Drughi
addikt
válasz hundai #39716 üzenetére
Én mikor megvettem tavaly az ignist 175.000km-rel, 2 próbaúton se hallottam (kikapcsolt rádióval)
Elhoztam, kb 500km és előjött a dolog.Azóta nehézkesen veszi az 1es-t és "kerreg"
Nem tudom mit csináltak vele, de gondolom addig el lett tűntetve a hang, amig valaki megveszi.
Sajnos tanulópénz..Most keresem a megoldást, hogy ne 100e ft legyen a javítás.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Drughi #39718 üzenetére
Nekem mikor először előjött,szerelő rögtön mondta,hogy nyeles tengely csapágy.Viszont azt s mondta még 8-10 K kilómétert elmegy.Egy idő után teljesen eltünt a hang.Ismerős szerelő mondta,lehet nem is az volt a baj.Vegyek valami váltó adalékot.Vettem,aláfeküdt,hogy kienged annyi olajat,hogy beférjen az adalék.A csapágy golyó koszorú kiesett a lyukon,azért nem volt hangja.Saját lábán elment a szerelőhöz.A röhej a gyártó állítja a 45K olajcsere megelőzi.
[ Szerkesztve ]
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz hundai #39716 üzenetére
Nekem a reggeli hidegindításkor az alapjárat is kopogott egy kicsit. Ha kinyomtam a kuplungot, akkor abba maradt. Sokáig fel sem figyeltem rá, csak miután tudatosan figyeltem, hallgatóztam, akkor vettem észre. Az 1-2 fokozatban hallatszó kerepelésre is az asszony hívta fel a figyelmemet, amikor autót cseréltünk. Utána már egyre jobban hallottam én is. Tegnap, hogy kicserélték a kuplungot és a váltót egy felújítottra, újra csendes lett az autó. Ég és föld a különbség a két állapot között. Tegnap, alig tudtam hazamenni vele annyira puha lett a váltó, más lett ugye a fogáspont is. Az első néhány alkalommal majdnem kitapostam a padlót a váltásoknál, vissza kell szokni a puha kuplungra.
Minden ellenállás hasztalan.
-
szaniszlokar
aktív tag
válasz Drughi #39718 üzenetére
Az asszony 2004-es Ignisét használtan vettük, 75.000 km volt benne. Neki 5-ösben van sivító hangja az autónak, olyan mintha villanyautó lenne, máshoz nem tudom hasonlítani.
Éppen most van a szervizben, hogy megnézzék, hogy mit lehet vele kezdeni, bízom benne, hogy még egy darabig lehet vele járni. Az összes többi fokozat problémamentes, minden fokozat szépen kapcsolható, nincsen semmi furcsa hang, csak az 5-ös fokozat vinnyogós. kíváncsi leszek, hogy mit tudnak mondani a szakik.Minden ellenállás hasztalan.
-
HKorn
addikt
Vasaló Stift 140K Km semmi hang, semmi váltógond, hozzáteszem mi rendesen cseréltettük a váltóolajat is, nem tudom ez számít-e.
Run&Ride
-
-
nagyúr
válasz szaniszlokar #39724 üzenetére
Gyenge csapágyon a jó olaj sem segít
-
tboldi
nagyúr
Egyelőre a WagonR-ünk sem mutatja jelét közel 150k-nél. És mint utólag kiderült, 45k-nél és 90k-nél elspórolta a márkaszerviz a váltóolajcserét, csak kifizettették velünk. Én cseréltem benne először 135k-nél.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Roxbury
őstag
Milyen 45 ezer utan a lejövő olaj? Nagyon durva? En amikor megvettuk csereltem, akkor 25 volt kb az olajban, jo fekete volt. Persze ez nem gáz. 30 ezrenként cserélem egyébként a tervek szerint, bár tulajdonképpen tökmindegy, de már ott is jó fekete lesz. A csapágy gyárilag alul van méretezve, függetlenül az olajtól tönkre fog menni. Nekem is. A Suzuminnél ott 8 golyósat tesznek bele, talán valamivel időtállóbb lesz.
Csináltam magamnak egy kis listat, ez alapján csinálom magamnak a felírt szervizeket (2006 SWIFT M13A). 🙂[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #39730 üzenetére
A Swiftbe nem irídium gyertya kellene? Csak mert az ugyanezzel a motorral szerelt WagonR-be igen, NGK IFR6J-11.
Amúgy én is készítettem magamnak listát.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Roxbury
őstag
Az index fórumban is írták, hogy a hozzá rendelhető nyelestengelycsapágy más, mint amivel gyártották. Valoszínűleg azzal már nincs olyan gond, ha az van beleszerelve.
Tboldi: marha jo kis lista es minosegi cuccok. 😁
Gyarilag iridiumos van a konyvben es nikkel. Az iridiumosnak 105 ezer a csere, varosban 30 ezer. A nikkelnek 45, varosban 10. Nikkel mellett dontottem, mert konnyen es olcson be tudom szerezni es hosszu tavon olcsobb is, mikozben teljesen hibatlan ezzel is minden, mondjuk engedi is a konyv, ugyhogy nem vitás. 🙂[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Roxbury #39738 üzenetére
Nem, a hátsókat nem is ellenőrzi a rendszer, nyugodtan le lehet húzni a trafókat, nem fog hibakódot dobni.
szerk.: Részletesebben angolul.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
GEPESZ66
veterán
Suzuki Ignis 1.3-as benzinesnél az üzemanyagszint jelző akkor kezd folyamatosan világítani, ha már csak 10-12 liter benzn van a tankban.
Ez a lámpa egy bizonyos üzemanyag szintnél el is kezd villogni?
Még sosem próbáltam szinte teljesen kifogyasztani a benzint. -
Szilágyi84
senior tag
8-10 liternél világít? Rosszul tudom hogy a 10 éves Swiftben 5 liternél vagy mennyinél?
-
#77646080
törölt tag
válasz Szilágyi84 #39748 üzenetére
Igen, Ignis esetén 10 liter körül világítani kezd.
A Swift-et viszont passzolom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen