- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz neduddki #16551 üzenetére
én nem hinném egyébként, de a srác adatlapja alapján tényleg ott dolgozik.
viszont a 8+ litert zabáló suzukik tényleg nem urban legend.
hogy van ez, hogy az egyik 6-ot eszik, a másik 8-at?
nekem volt m13a mk4 swift, és 6,5 volt az átlagom, pedig akkoriban versenyző típus voltam, falu 100, országút 150+ -
Hego
tag
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
PRDZsolesz
aktív tag
Én csak városban használom szinte az Ignist, és 7,4 a fogyi. Amikor országúton mértem, akkor a legkevesebb is 6,3 volt. Ez van.
-
ett
aktív tag
válasz Kornel #16550 üzenetére
Nekem 2008-as 1,3-as Swift van. Ezek a motorok nem valami jók fogyasztás szempontjából sajnos. Városban a 8 litert simán bevágja, vegyesben 6,4 körül járkálok vele. Pedig nem nyomom neki, motorféket is sűrűn használom. Még a gyári fékbetétem van és már 75000 km van a gépben. Autópályán óra szerint 140-el meg 9-9,5 liter lecsúszik a torkán. A párom céges 2014-es mazda6-osa 2 literes benzines és kevesebbet fogyaszt mint az enyém. Gyönyörű.
A K10-K12B motorok már sokkal gazdaságosabbak.
Na ezért gázosítottam el, azóta nem érdekel mennyit fogyaszt. Egyébként 7,2-7,4 között gázból.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Kornel #16556 üzenetére
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez már nem bowdenes gázpedállal rendelkezik, már a facelift utáni modell. A bowdenesek jobban fogyasztanak állítólag. Bár én nem tudom. 7 évet húztam le a gyárban, de ott nem kellett fogyasztást ellenőrizni.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Mercutio_
félisten
Az új, S-crossnál kisebb járgányról nincs még infó?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
ett
aktív tag
válasz Mercutio_ #16558 üzenetére
Nem tudok semmit, február óta már nem dolgozok ott szerencsére.
Én nem ezt a vonalat erőltetném a helyükben, hanem valami olcsó sedánt fejlesztenék. Mint a régi swift, csak sokkal modernebb kiadásban. Szerintem lenne rá igény bőven.kornelka: Nekem annyira nem hiányozna. Elég felemás a véleményem a gépről. Az biztos hogy mégegyszer ilyet nem vennék.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Mercutio_
félisten
S-Crocs-od van?
Kifejtenéd mit értel felemás alatt?Olcsó szedánnak ott a Fluance, 301, meg a dákók, azok alá nem hiszem, hogy árben be tudnának menni
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Zola007
veterán
Megérett a cserére a 9 éves Swift II gépállatunkban az alábbi pár dolog:
- első lengéscsillapítók
- toronycsapágy
- porvédő- jobb hátsó féknél csapágy
- fékpofák6 évesen vettük az autót használtan, szerintem az alkatrészek még gyáriak
Ezekből tudna valaki megbízható, de jó ár/érték arányú márkákat vagy konkrét típusokat javasolni?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ett
aktív tag
válasz Mercutio_ #16562 üzenetére
Dehogy. 2008-as swiftem van. Írtam pár hsz-el feljebb. Az S-Cross tetszik, csak nem annyi pénzért, amennyibe kerül.
A swiftről pedig a beszámolóm:-Kopogós műanyag mindenhol. Ezzel nem lenne gond, ha legalább ott lenne puha, ahol sokszor hozzányúlok. Gondolok itt az ajtókárpiton a könyöklőre. Ez a régi swiften puha anyagból van, sőt az egész ajtóburkolat jobb, nem olyan kopogós mint ebben. Óriási visszalépés.
-Zörög benne minden. A műszerfal, a bal ajtókárpit patentja, bal oldali biztonsági öv picit, és a hátsó ülés felől is jön vmi zaj. Szétborítom az egészet, aztán meglátjuk mit tudok kezdeni vele. Az ablak ha csak kicsit van lehúzva, akkor zörög menet közben.
-A motor jó, de... Sokat fogyaszt és a nyomatékrugalmassága nulla. Ha pörgeted akkor jól megy, különben meg csak vánszorog. Múzeumi kitömött lovak lehetnek odabent.
-A fényezés se az igazi, elég könnyű összekarcolni.
-GS felszereltségű, vagyis minden benne van. Mégse tudtak annyit megoldani, hogy a vezető oldali ablak ne csak lefelé, de felfelé is automata legyen. Ez tényleg nem lett volna egy drága megoldás. Arról nem is beszélve, hogy esp sincs benne, pedig az 1,5-ös gs-ben van. Sőt bizonyos külföldre menő 1,3-asokba is raktak. Tehát meg tudták volna oldani simán.
-A típushiba is rohadt idegesítő rajta. Ezek olyanok, hogy ha leveszed az akksisarut és visszarakod, mondjuk akksit cseréltél vagy lemerült, akkor utána egy-két hétig döglődik az autó, lefullad ha állsz a lámpánál vele, vagy menet közben ha picit tovább tartod nyomva, akkoris képes ledögleni. Ez rohadt idegesítő, és csak annyi a megoldás, hogy majd magától megszűnik.
Kb. ennyi jutott hirtelen eszembe róla. Szóval én mégegyszer Suzukit biztos nem veszek. Köszönöm, elég volt.
Pedig a motorom is Suzuki, na annak semmi baja. Szeretem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Doze
aktív tag
Nem vitatkozásképp...
De a műanyagokat gondolom megnézegetted mikor megvetted nem?, az Esp hiány, automata ablak fel-le stb azt is megnézeted nem?
A fogyasztás/rugalmasság: fogyasztásra ugyan jönnek vélemények hogy egyes példányok zabálják a benzint... de a legtöbb emberke köztük én is... azt mondom hogy M13A(ignis,swift), meg az M15A(Sx4) is megáll 7 liter alatt, normális (nem nagypapás 60/120) 6,5 Liter... autópályán nyeli a 7 litert..
Nekem 4 emberrel is elég rugalmas volt 1.3, a normális haladás érdekében 3000 fölé nem kell pörgetni... nem is értem,,, diesel tulajdonságokat vársz egy szívó 1.3-tól?
Nem az autó a hibás ha nem az igényednek megfelelőt választottál.
Az akkusarus hiba meg nem típushiba... az autók nagy részénél így működik, mert elveszti a tanult korrekciókat az autó...
-
ett
aktív tag
Részben igazad van persze.
De akkoris szánalmas. Elég óvatosan megyek és mégis így fogyaszt. Volt munkatársamnak is swiftje van, már a második, mert az előzőt vmi barom összetörte. Az jól fogyasztott, a mostanira ő is panaszkodik.
Sajnos nem egyedi jelenség.
Nem várok diesel tulajdonságokat, de akkoris döglött alacsony fordulaton.
Az akkusarus hiba pedig típushiba úgymond, mert nem minden autó csinálja ám, pedig már szinte minden autóban van computer ugye. És egy akksicserétől nem kéne leállnia egyhelyben alapjáraton. Márpedig ezt csinálja, meg simán leáll menet közben is, mondjuk 4-esből 5-ösbe váltok és gyorsnak kell lennem, mert leáll különben.
Egyébként a gyárban is voltak többet futott példányok és vitték visszajavításra. Levették az akksisarut és érdekes módon ott egyik sem döglődött amikor visszarakták.Az meg hogy megnéztem a burkolatokat, igen, de akkoris visszalépés a régi swifthez képest, ez pedig elég szomorú.
Más téren meg fejlettebb az is igaz.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
hzsolee
őstag
Nem lenne valakinek swift (2002)sedan-hoz elsô ülès háttámla huzat? Fejtámla, ülôrèsz nem fontos. Színe szürke, de ez sem követelmèny. Szimmmetrikus, szóval mindegy, hogy "anyós" vagy vezetô, csak jó állapotú legyen.
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
Motion_Blur
félisten
válasz wertigo1984 #16568 üzenetére
Az hogy befér egy létra, vagy hogy 16 szelepes?
Mindkettő igenStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Lehúzott ablak nálam is zörög menet közben, mintha ki akarna esni. De kézzel nem tudom megmozdítani, ettől függetlenül valóban idegesítő. A jobb első ablak nagyon hangos, szenvedő hangja van és amikor elindítom lefele az ablakot, mintha ki akarna szakadni a helyéről. Én 2010-ben vettem az autót (2006-os), de már akkor is ilyen volt.
A megoldás valszeg: [link]
De nem nagyon merek hozzányúlni, tegnap megpróbáltam a kesztyűtartót lekapni a pollenszűrő cseréhez, de azt se mertem erőlteti, nehogy törjön valami...
Fogyasztás: nekem télen-nyáron 5.8-6.3 liter között van és inkább nyáron a több mert a 195-ös gumi + a nehezebb felnik és a klíma azért megfogja.
Bal ajtókárpitnál nekem is zörög (biztonsági öv felől jön talán?), de ezt leszámítva sehol, még szar úton se.
Akkucsere: én nem tapasztaltam semmit, pedig fél éve kellett cserélnem.
Ami most megoldásra vár még: a bal első ajtóban a zár... van amikor a távirányítóval nem hajlandó kinyílni csak kulcsos rásegítéssel, illetve sokszor zár le úgy hogy kerreg hangosan. Ilyenkor lezár csak valami összeakad valamivel.
Összességében: a két ajtó ablakostól, zárastól, műanyagostól a bajom, más probléma nincsen (kopp-kopp)
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16570 üzenetére
egyébként ezeket a zörgés dolgokat érdemes meghallgatni, hogy honnan jönnek.
a múltkor halálra idegesített, nem tudtam honnan jön, és addig nem is volt semmi, vagy csak minimális.
a megoldás az volt, hogy valaki felemelte az anyósülést, mivel magasságállítós, és abban a helyzetbe meg nyikogott, zörgött... visszatettem legalacsonyabbra, és megszűnt
ami még idegesített, az a rendszámtábla zörgött, megoldottam, leszedtem a keretet előlről is hátulról is, jobban is néz ki, és csend is van.
ezen kívül a hátsó kalaptartó zörgött még, csőszigetelőt feldaraboltam, és az élekre odafogattam, azóta kussba van, és nem is látszik, hogy gányolva van.azóta nekem csend van bent
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Adott egy '98-as sedan swift, és a jobb első ajtó megadta magát. Se kívülről, se belülről nem nyitható. Ötlet, hogy mi lehet a gond? (gondolom a zár teljesen meghalt) Illetve, hogy tudnám kinyitni?
Előre is köszi!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Tom5
addikt
válasz Mercutio_ #16558 üzenetére
Sima Vitara néven fog futni a kocsi. Pont most kezdjük el bizonyos alkatrélszek gyártását hozzá. (egy beszállítónál dolgozom) Elvileg Szept 1-re kell produkálni a termékeket hozzá. Gyakorlatilag a japán cégünk már másfél hónap késésben van a szerszámok küldésével, szóval ez is nesze semmi fogd meg jól.
-
-
ett
aktív tag
válasz Motion_Blur #16570 üzenetére
Az ablak nagyon idegesít. Még régebben szétszedtem és akkor nem volt kilazulva egyik csavar sem, pedig akkor is zörgött ha kicsit volt lehúzva. Na majd ránézek megint. A műszerfalat szétborítottam eléggé, elrendeztem a kábeleket, ahova kellett raktam új patentokat. Az most egész jó lett végre. A biztonsági övnél nem tudom mi a fene zöröghet, már szétszedtem de nem találtam semmit. Ha meg maga az öv zörög, azzal nem tudok mit kezdeni. Csak az a baj hogy pont a fülemnél csinálja. Az ajtókárpit patentet is hiába cserélem, valamit teszek a kárpit alá aztán csak jó lesz. Még a hátulról jövő zajt kell valahogy megállapítanom hogy mi lehet és akkor azt is elhallgattatom.
Az is lehet hogy mivel minőségellenőr voltam a gyárban, már minden szart meghallok. De engem akkoris zavarnak az ilyen dolgok.A fogyasztással nem tudok mit kezdeni. Országúti fogyasztása jó, azzal sose volt gond. Városban viszont simán bedobja a 8 litert és nem Budapestről beszélek, hanem Párkány meg Esztergom, ahol alig van lámpa. El se merem képzelni ott mennyit fogyasztana.
Az akkucserés hiba érdekes módon nem mindenkinél jön elő, ez már csak ezért is furcsa. Viszont a márkaszervizek, szerelők, sőt a gyárban dolgozók is tudnak róla és senki nem tudja miért van ez, hogy bizonyos autók csinálják, míg mások nem. De ez elég idegesítő dolog. Ilyet nem kéne csinálni egy autónak. Tegnap például beindítottam és magától leállt. Muszáj volt gázzal az alapjáratot 1000 felett tartani, különben megállt. ezt csinálja kb. egy hétig és elmúlik az egész. Vicc kategória.
A klímát is meg kell nézetnem, mert elég gyengén hűt. Ez valahogy mindig előjön. Szerintem valahol elszökik a gáz, mert 2 éve töltettem, akkor jó volt pár hónapig és megint olyan vacakul ment mint előtte.
Aztán a futómű se tetszik. Nem tudom mi baja lehet, mert lett már toronycsapágy cserélve, a jobb oldali már kuka volt, aztán kicseréltettem mindkettőt, utána futóműállítás, de még mindig nem tetszik. Kicsit húz jobbra, bár nem veszélyes. Viszont ami jobban zavar, hogy odalett a gokart feeling. Amit annyira szerettem benne. Valahogy kicsit bizonytalannak tűnik, nem merek úgy belerongyolni a kanyarokba mint régen, pedig új gumit is vettem rá.
Ja igen, még valami. Amikor hidegen indítom a motort, akkor amint kezdi ejteni a fordulatot, olyan 1100 körül elkezd remegni a motor, de úgy hogy az egész kocsit remegteti, amikor bent ülök rendesen érzem hogy valami nem ok, ez nem ilyen volt. Lehet valamelyik motortartó bak rakoncátlankodik.
Tom5: februárig, amíg még a gyárban dolgoztam, addig a legtöbb Suzuki lényegében típustól függetlenül, a német, angol, francia, olasz piacra ment. Az oroszokhoz is csordogált egy időben, de annyira nem sok. Ezért összevonták a piacokat és ami az autó ellenőzrő lapján Oroszországba ment (P80-as kód), az tulajdonképpen jelenthette Oroszországot és a szovjet tagállamokat is. Így azért már nem olyan sok az.
Ugyanez volt régebben a szlovák, cseh, horvát autókkal. Ezeknek mind külön kódjuk volt, és ezt is összevonták, már P65 kód alatt futnak.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Mercutio_
félisten
-
trassher
addikt
Jó volt a nap is. Komplett kormánymű csere lesz holnap.
Redmi Note 7
-
Mercutio_
félisten
válasz trassher #16583 üzenetére
De legalább új avatarod van
Doze: A duster alá nem hiszem, hogy le tudnak menni, az pedig viszonylag bevált, tehát legalább azt a szintet meg kell ugorniuk. Most néztem egyébként, hogy az S-Cross már majdnem jó áron van a használtautón (listaár 1 millával magasabban persze vicc) a felszereltségéhez képest.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Matthisa
tag
Sziasztok!Most melyiket vegyem a következő hosszbordás szíjak közül?(Klíma) 4PK810 vagy 4PK800?Ja és Contitech vagy Gates márkát?Köszönöm előre is!
-
-
Zola007
veterán
válasz Matthisa #16586 üzenetére
tavaly nem volt Conti, így Gates kerül a miénkbe, 4PK833
azt meg nekem mondja meg már valaki, hogy mi ennek a csereperiódusa?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
A könyöklőben és a kilincs alatt nincs ott a csavar,a helye sincs?
-
zedok
őstag
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
Szia!
Ez honnan van ez a kép? Tudtok linkelni szervíz könyvet vagy valami hasonlót?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Motion_Blur
félisten
Rosszul írtam, természetesen a csavarokat kiszedtem. Meg a két patentot + lepattintottam a tükör takaróelemét is.
A kárpit teteje így már mozgott, de az alja semmit. Annyira erőltettem már hogy hajlott az egész, mégse jött le. 8 év alatt még nem volt leszedve, gondolom törik majd az összes alsó bolha... úgyhogy szépen visszaraktam úgyis megy olajcserére, majd ott kiszaggatják.
Egyébként a visszarakásnál a könyöklőnél a csavar nem megy vissza, párat tekerek rajta és nem egy tovább nem a csavarnak van baja, hanem ahova tekerem szerintem az nyíródott el. Úgyhogy faszán lehet majd hallgatni ahogy zörög az egész...
zedok: pl. enkóron is fent van
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #16593 üzenetére
Karbantartási, szerelési kézikönyv: [link]
Swift 2005-
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #16594 üzenetére
splash-hez is van?
-
Zola007
veterán
válasz Motion_Blur #16590 üzenetére
csak nem te vagy rakka84?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Kornel
veterán
igazi vegyes fogyasztás.
fele bp / fele országút.
5,46 per 100
link. -
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #16593 üzenetére
Ha már eddig eljutottál ne add fel. A képen látszódnak a belső patentok hol helyezkednek el. Ne félj nem fog eltörni. Egy -egy határozott mozdulattal rántsd magad felé a kárpitot. Alulrol felfelé haladj mind a két oldalt. Végül ha már nem fogják a patentok felfelé leemeled a kárpitot. Ha mechanikus az ablakemelőd akkor előbb az ablakemelő kart is le kell venni. Az kicsit macerásabb. Meg kell találnod az omega gyűrűt. De ez sem egy ördöngős feladat.
[ Szerkesztve ]
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Érdekes dolog történt:
Fater tegnap meg akarta nézni a motorháztető alatti fenevadat, '98as swift sedan. És felnyitottuk stb, és amikor ma reggel akartam beletölteni a folyadékot, nyitom-nyitnám fel a tetőt, és nincs az a "pattanás" hang - mint kiderült nem löki fel a motorháztetőt pár cm-re, hogy kényelmesen alá nyúlhass, hanem ugyanott nyugszik. Előtte semmi baja nem volt, nem is volt ilyen jelenség. Viszont könnyedén meg lehet emelni, azzal nincs gond, alá nyúlok és már nyitható is. Vélemény, hogy mi lehet a probléma?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- Asszociációs játék. :)
- Mini PC
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Társasjáték topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest