- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
valószínű még gurulhatnál vele egy darabig, de nem érdemes, mert felszívná az AC az aljáról az évtizedes dzsuvát, és akkor rossz esetben cserélhetnél injektort is
nekem papíron 45 literes a tank, de 40 litert se tankoltam bele sose, tehát majd' 100 km-t el tudnék menni azután, hogy már nulla vonalat mutat a digitális számláló, és ég a sárga lámpa. -
trassher
addikt
Nincs az 40 liter az tuti. Vámon az álláson ki van függesztve hogy típus és évjárat szerint mekkora a szabványos tank. 37 vagy 38 literes.
E betűről én városban kikocsikáztam belőle 95 kilométert direkt hogy legyen egy viszonyítási alapomSzerk: Aki jó jégoldót keres annak ezt bátran ajánlom. Brutális, ilyet még nem is láttam. Tescoban vettem kemény 900 forintért.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
neduddki
nagyúr
HI!
indulj el 2.4-tl es .1baronkent menj fel es amejjiken amlegjobban erzi magat az oto ott megtnatad az optimumo:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Doze
aktív tag
-
Kornel
veterán
Megprobaltam ugy beloni az arat, hogy azert az olcsobbak kozt legyen, de nem etelre kell a penz, ugyhogy nem adom oda piaci ar alatt, foleg nem ilyen allapotban.
Ahogy neztem, ez a motor es felszereltseg 1.4-rol indul, szoval remelem realis az ar.
Egyebkent 2 ev alatt nem vesztett kb.az ertekebol, ami eleg jo dolog. -
albiosz
őstag
Helló!
Köszi a választ. Megvettük a sárkányt. Első autónak szerintem tökéletes, fenntartás és alkatrész árak dominálnak nálam. Hogy ki mit gondolom a márkáról, azt konkrétan le... Nincs túl sok rutinom, 4-5 ezer km kb. a jogsi megszerzése óta. Semmi értelme egy komolyabb autót hajtani szerintem.Végig vezetett szervizkönyve van a lenti kis swiftnek, pontosan dokumentálva, hogy mikor mit cseréltek. Elég patent állapotban van.
-
mdk01
addikt
A kagylós kúton tankolok mindig, de e a kút ahova járok(ez van a legközelebb és napi jópárszor elmegyek mellette) ez olyan hogy mindig 5-10forinttal olcsóbban adta az üzemanyagot mint a többi kagylós a városba. Nem mondom hogy trükközik, mert mit tudna(bár jobb ha nem tudom ezt sem) de lehet csak marketing.
Ma is csinálta egyébként egyszer és vagy 10x indítottam. Szoktam olyat egyébként hogy sajnos jópárszor eléggé kifogyni a tnakot és erre még régebben azt mondták itt a topikban hogy nem szereti az ac pumpa mert felszedi a koszt. Ennek nem tudom lehet e köze hozzá.
Minden estre köszönöm, majd próbálkozom ez az aprósággal. -
mdk01
addikt
Arra képtelenek, hogy egy csomagtartó teleszkópot vegyenek, h ne essen a fejükre az 5. ajtó hogyha kinyitják.
Azt el sem merem mondani, hogy én is így vagyok és ráadásul napi 2x megyek el egy autósbolt mellet és pár ezer forintról van szó, de mindig sietek és ahányszor elmegyek a bolt mellett azt mondom magamban hogy kellene már egy rohadt teleszkópot venni....na de majd legközelebb. Egyszer úgy is veszek....
-
meroly
veterán
Mintha nem is egy autóról beszélnénk
A használt autó mindig is rizikós, más típusból ennyi idősen szintén lehet 10-ből 9 elhasznált.
Számomra városban kb egyezik tempóban az előző 1,5dci cliohoz, csak ezt egyedül nézve, azt meg tele kb.
Persze kényelem szempontjából jóval alatta van, de nem is került annyiba.Én a biztonsági felszerelések hiányában nem szívesen megyek városon kívül, városban viszont napi szinten többször is. És én a clio-val is felváltottam 4-be 55-60-ig, ahogy a swift-el is.
A kpi zár meg a szervo az ami egyedül hiányzik kicsit, de izmos legény vagyok, úgyhogy nincs vele gond.
50 alatt nem gyorsul? Szerintem meg tökéletes, lehet én vezetek kicsit sportosabban, de úgy hogy egyáltalán nem figyelek rá, mindig én vagyok az első zöldnél, sokszor hátranézek hogy jönnek-e a többiek vagy én néztem el a színt. Azt bírom hogy lámpánál inkább nem mögém állnak, aztán mikor látják hol tartok persze követnek. És félreértés ne essék ez nem a vezetési stílusom miatt, hanem a többiek suzukis előítélete miatt van így.
Ezeket a hosszú fokozat meg hosszú váltó nem igazán értem, nemrég találkoztam a fogalommal először és még nem állt össze a kép, de biztos úgy van, ahogy mondod.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Steel Lord
csendes tag
..hát nem tudom.. mostanában szoktam böngészni a használtautó.hu-t és általában Swift2/Fiesta/Corsa/Sx4-eket nézegetek és jellemző, hogy a legtöbb jó fogás Swiftből van. Sok köztük a keveset futott, gondolom sokan hitelre veszik, nem bírják fizetni és még ideje korán visszaviszik, sokat nagypapa használt és valóban jól néznek ki. Biztos van, amelyiknél mahináltak, ha majd megyek venni úgy is autószerelő ismerősömmel megyek és csak akkor veszem meg, ha ő rábólint, hogy mehet... de ha van 6 jó vétel, abból kizárt, hogy mindegyik mahinált legyen szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
ez valóban Zr2 kompresszor kit, ez talán az egyetlen "gyári" tuning, szerelgették ezt már japán belpiacos ignis sportra is, ahogy olvasgattam.
Azért az igen finom részlet ahogy kivágták a motortérben a helyet a cuccnak, főleg a műanyagból.... ha többi átalakítás is ilyen precízen zajlott, nem csodálkoznék ha a lökösöket is szigetelőszalag tartaná. Gondolom az ecu-t is faszán hozzálőtték a kompresszorhoz
Egyébként nem minden ilyen autó gány, csak nem mind1 mennyi pénzből/hogyan hozták ki a tuningot.
-
_BM_
senior tag
"Azért, mert mindenki megvette hitelre 10% kezdőrészlettel."
Én már a harmadik Suzukit hajtom, mindegyiket kápéra vettem újonnan. Egyik vételt sem bántam meg, elsősorban azért, mert mindig is vonzódtam a minimalista megoldásokhoz, minden területen. (ha lehetne választani, az abs-ről is lemondanék). Fapados Swift II-m van most (+AC), lassan 10 évesen nulla a hibalista. Viszont a következő autóm már nem Suzuki lesz, mert nem tetszik az üzletpolitikája. 'Nissanosodik'. Egyre drágább modellek, egyre bonyolultabb és -számomra- totál felesleges fícsörök.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Ezt eddig is tudtuk nagyjából. Valahol ott lesz ahol a régi sx4, szerintem azt is hivatott váltani. Majd kiderül, de egyenlőre a venném vinném kategória
Viszont tévképzeteink ne legyenek szerintem az 5 millát a fullos-navis-4x4-es ért simán fognak kérni.
De legalább lesz tényleg minden benne, adaptív tempomat stb. Csak fizesd meg
Amúgy jön 1.4 turbó motor is a suzukikba, szóval valószínűleg majd később már az is rendelhető lesz bele.
Krenk01: Te amúgy valami kérdezőbiztos vagy?, majd ha benyögsz 52. válasz után egy THX-et akkor majd beszélünk. Amúgy elhagytad a hátsó felfüggesztést azé'
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
-
-
Doze
aktív tag
Itt egy lista Suzuki gero: [link]
S cross GL-3,8 mill.
vitara GL: szintén 3.8 millmivel s-cross-ból a GA-t talán nem adják magán részre 3,5 millióért.
De ahogy nézegetem, ezt a Vitarát a skoda yeti árszintjén van 4x4-ben..
Amúgy még jó hogy a szabó suzukinak van mazda oldala is. 6 milláért, van új MAZDA3 SPORT G120 ATTRACTION. Ami azért nagyobb/jobb/szebb, műszakilag: multilink felfüggesztés, kategóriájában nincs nagyon jobb, 6 seb. váltó, meg színes kijelző.-meg úgy minden 2x jobb.
sőt a vitara 4x4 diesel áráért már van G165-ös mazda 3 is. De alap mazda meg 4,5 milka... hát meredek, suzukiból nem érdemes az alját venni, de felextrázottat sem. Valahol a GLX szintjén érdemes kutatni, (már akinek ilyen suv kell), mert aljának ott a duster... fent 5+ milliónál meg lehet válogatni.
-
dudika10
veterán
A regebbi corsa es polo semmivel nem torik szebben, mint a swift.
Az ujabbak pedig sokkal csunyabban, mint az ujabb swift.Egyreszt az euroncap tesztjei nem tokeletesek (bar frontalis utkozesknel meg mervadoak lehetnek - de nezd meg az 5 csillagos autokat kis atfedessel), masreszt az az 5 darab csillag baromi nagy kvantalasi hibat rejt magaban, tehat ezekkel ervelni ertelmetlen, Iinkabb linkeld a teljes eredmenyt (foleg mostanaban, amikor azert nem kap 5 csillagot egy auto, mert nem csipog, ha nem kototed be az oved...).
A sajat tapasztalataimra tamaszkodva, en tartom magam a velemenyemhez.
Az 5 ev meg szamok alapjan is inkabb legfeljebb harom.
Felreertes ne essek, nem akarom vedeni a suzukit, teljesen masra koltik a penzt, csak ez a sztereotipia marhasag.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
roberto211
őstag
BMW e36 1,5 csillag. Hűhaaaaaa. Pedig BMW. Es hol a kiváló törésteszt ? Hisz BMW nemde? Meglehet nézni a tv be mikor racsing emberek a compactot összetörik. Nem marad sokkal több belole. Csak ez nincs felturbozva annyira mint mikor egy Suzuki törik.
Maradjunk annyiban ,ahogy említették egy B corsa vagy társai (régi fiesta,etc...) semmivel nem törik kevésbé mint egy Swift. Csillagok ide csillagok oda. Régi autóknál meg pláne kevés a biztonságos.
Ha régi biztonságos jo törésteszttel rendelkező autót akar az ember akkor vegyen meganet-scenicet. Legbiztonságosabb auto volt anno sajnos ezt tapasztaltam is mikor belehajtott faterom 70el egy másik meganeba elején karosszerialemeket es egy hűtőt kellett cserélni de en kiszálltam egy karcolassal.
Tehat régi autók biztonságát ne nagyon fitogtassuk mert nincs nagyon.Ez a "új Swift nem különbözik semmivel a régitől csak a hűtőrács meg kalap tartó " inkább hagyjuk.
Van itthon mind a ketto. Egy full felszereltségű 2006os es nekem egy 2000es GLS. Eg es föld.
Minden szempontból. Annak ellenére mondom Ezt hogy a sajátomat is nagyon szeretem de nem vagyok elfogult.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dudika10
veterán
Hoaba dobalozol csillagokkal, engem nem fog meghatni. Hallottal mar arrol, hogy a fogyasztastesztekhez igazitottak a szoftvert es emiatt vezethetetlen volt az auto valos forgalomban?
Na ezt vetitsd le most erre az esetre,ajd nezz meg egy ket kis atfedeses eredmenyt...Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
negroo
aktív tag
Nincs igazad, mert 30 év tapasztalat mellet még haláli élmény közelében sem voltam. mondom úgy, hogy hivatásosan is tolom. És kocanásaim voltak ami nem én hobáim miatt következtek be. Ilyen alapon meg halni úgy szeretnék, ahogy az apám tette csöndben nyugodtan és nem úgy ahogy az utasai ordíbálva meg rémülve. Az élet meg nem ilyen hogy tudok vezetni meg nem tudok vezetni, hanem szerencse is kell hozzá. Például aki szeret száguldozni annak igenis kell a csillag a kocsi mellé, de az ilyennek még baba kocsit se adnék. Ilyenkor kérdezem hol a demokrácia?
-
Doze
aktív tag
Kornelka mondta... ... de egyébként "új" már konkrétan csak elfekvőben van. Ami azt jelenti, hogy a legtöbbje vagy szalonautó, vagy visszamaradt készlet... max 5000 futott kilométerrel.
[link] Ez GLX
Mondjuk ez drága meg már többet is futott, de 2.0 diesel+4wd+GS.. szép darab
Ui: Az utolsót megnézve valami nem "kerek" GS aztán csak 1 dines rádió van? 200e alku
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Még jó hogy a vitarának csavarra ugyan ez a motorja... sőt még a váltó is ugyan az.
Max könnyebb egy kicsivel... viszont az igaz, ha 3 milliót elversz, akkor már erősen gondolkodóba esik az új(már ha 750km használtnak számít) autón. De azt ne feledjuk: 3 790 000 a GL ára. ami majd ugyan az mint a régi sx4-ben a GLX. Ahogy nézem nem sok különbség van, viszont kapsz egy sokkal pofásabb kasznit+belteret. 400e pluszért, vagy lehet nagyobb is difi. (ha ebből szempontból nézem akkor megéri, ha meg a takaró szempontjából az megint más)
Viszont a GL+ vitara az nagyon venném vinném kategória, a GLX már húzósabb ár/értékben.
De azt nem mondja senki hogy 3 félért(-némi alku) 2.0 diesel+4wd+GS felszereltséggel nem éri meg... persze ott is van némi rizikofaktor a 39e km-el már, de azért abban már 6 gangos váltó+tempomat+apámkínja is benne van, hosszabb utakra is jóval jobb.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
Az ncap tesztekről is leírtam múltkor a véleményem. Nézz "igazi tesztet", amire nem tervezik az autót.
A gyári fogyasztási adatokat is elhiszed? Pedig azok is mérési eredmények.Na de nem akarok leírni mindent, amit már (nem)egyszer leírtam.
Csak hogy el tudj helyezni engem is:
Az esetek nagy részében vagy egy régi swiftet, vagy egy (5 csillagos teszttel rendelkező) új zafirát hajtok. Nem, nem félek jobban a swiftben, és jobban is szeretem, sokkal "közvetlenebb".Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron