Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz
shootme2 #10241 üzenetére
és elég drága.
levenni a hengerfejet még hagyán. de kell új hf tömités.. 4 ezer (ajusa)
szelepfedél tömités 1500 (ajusa)
hf csavarok csak gyári van. darabja 2000ft.és akkor még a szerelő munkadija.
mindez azér hogy megnézzem
egyébként
horse-power dugattyú + goetze gyűrűk 22 ezer lenne. + a tömitések. a szerelőm munkadija 25 ezer lenne. kb 50 ezer lenne.
lemunkálni tényleg olcsóbb lenne
tegnap voltam győrbe, 100-110 el mentem. azóta kicsit halkabban csörög. lehet valamennyi le égett belőle.
gondolom ez is bizonyitja h nem gyűrű hang.
anyám kocsija meg rendszeresen karbantartott gép, ha benyúlsz az olajbeőntő sapkán és végig húzod az ujjad belül a szelepfedelen semmi fekete szemcse nem lesz az ujjadon.
mondhatni patika a motor.