- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_OldBoy_
tag
Elkészült a Spanishiwa build második részének a fordítása, ötletek ZvP matchupra.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz LinogeOW #19648 üzenetére
LinogeOW, olvasd el Spanishiwa buildeket amit lefordítottam, a lair tech után szénnél lehet harassolni vele P-t is T-t is, hatalmas nagy királyság.
Eddig teljes sikerrel próbáltam 1v1-ben P, T, Z ellen is. ZvZ-ben a gyors fullra tuningolt Ultra+Roach+Infestor sereg röhögve megeszi a standard Roach+Hydra+Infestort.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Játszottam ma is 3 meccset dia terran és zergek ellen ezzel a builddel. Igaz mindhármat buktam de szerintem ez a rossz mikróm és nem a build hibája. Terran bunker rusholta a fast expem, amit esélyem lett volna megfogni ha ügyesebb vagyok meg ha nem dronokat hozok a rush alatt hanem lingeket, az első zerg speedling bling rusholt amit megint a kontroll hiány miatt szívtam be de így is viszonylag erősen mentem mid-game-be, a második z passzív volt és fast expelt, aztán mutázott amit védtem transfusionölt queenekkel, majd ultrára mentem közben szétbombáztam a dronjait, de későn mentem harmadikra és későn is pusholtam így ki bírt pumpálni egy rakás ultrát, az infestorokat pedig bebuktam innentől a muta + ultra kombóval megnyerte. Mindhárom meccsben az látszott, hogy ha meglesz az earlly game gyakorlat és csiszolom a late game makrót akkor jól lehet majd vele haladni.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Megy a TSL Ro16 - http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #19703 üzenetére
Sc2gears ezeket mutatja, az en statom az új szezonban:
Replays (1v1 ladder+custom): 21
W-L: 12-9
ZvP: 55%
ZvZ: 62%
ZvT: 50%
Maps:
XN 37%
MP 50%
SP 100%
TA 50%
ST 100%
SS 0%
TP 100%Persze ebből hiányzik a ligák szerinti megosztás, van viszont avg apm.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #19731 üzenetére
Bármi is történt fel a fejjel, időnként elmegy az ember kedve aztán hamarosan újra megjön Ha akarod TS-el megnézhetjük a repeket.
Ami szabadidőm ma volt azt a Spanishiwa build gyakorlásával töltöttem 1v1 custom XelNaga-n, plat szinttől mindenki bevert eddig, de végre megvertem vele az első platos protosst az előbb, replay itt.
4GW-re ment, amit foghattam volna szebben is, utána expelt majd stalker sentry-t erőltetett, én fungaloztam, bombáztam, szétdroppoltam a mineral lineokat aztán ultrákkal szedtem szét a seregét, sokkal változatosabb így a ZvP mint a standard roach hydra corruptor.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Összefoglaltam a hétvégi tapasztalataimat az új zerg builddel kapcsolatban.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
A rámpa blokkolása alapvető, ha fel tud menni a rámpán akkor nagyrészt veszted a meccset, míg ha bebukod a naturalt de kimented a droneokat még akár nyerhető is hiszen nem vagy gazdasági hátrányban. Szerintem 3-4 crawler nem probléma, sőt írja is a srác hogy vagy crawlert vagy queent építeni kell folyamatosan hogy amig nem éred el a teljes szaturációt legyen védelmed. Arra figyelj hogy a 3-4 crawlert ne egyszerre tedd le, mert akkor hiába expeltél elveszted az előnyödet.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #19857 üzenetére
Ezek BO3-ak, meta közepén 5 BL-el megpróbálta szétszedni protoss aranyat, MC felblinkelt xelnagahoz, leszedte a BL-eket, majd a colokkal es stormokkal meg szétkapta a hydrákat, IdrA instant gg, meg se próbált remaxolni pedig az eco megvolt hozzá bár nyilván azt is elkente volna MC serege.
Ezután meg 6poolra ment XN-n. A GSL3-as Jinro meccs óta mikor gg-zet Metalopolison látva a 2 bunkert a rámpa alatt aztán 6pool-ozott JB-n egyre jobban égeti magát ahány tornán csak indul. Jinro showmatch, TSL cruncher, MLG halucinálás, most meg ez.
Lehet h a protoss tényleg OP a szintjükön, elég ha megnézzük az utóbbi tornákban milyen fajok voltak mondjuk a legjobb 8 között, ettől még akkor is érthetetlen nekem ez a hozzáállás, ha ennyire nem akar versenyezni akkor egyáltalán minek repül oda.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Az egyik mapon már összecsapás előtt gg-zett, az utolsó meccsen bling speed nélkül 5 bázisról bebukta a meccset. Az egyik korai gg-ről Jinro mondott is valamit az interjúban de konkrétan már nem emlékszem. Nekem az nem tetszett az egészben hogy egy showmatchnek szerintem inkább kéne a közönség szórakoztatásáról szólni akár kreatívan veszítve vagy az utolsó lingig harcolva minthogy már a csata előtt ki-gg-zzen a játéból.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Szurkolok neki én is de TSL RO16-ban MC keményen alázta, 16 foodnál már 1 drone előnyben volt, talán csak 1 meccsen ment 4GW-re mégis siman 3-0-ra verte.
kovsol, nekem is tetszik a kreatív P játék, feedback egy teli medivac-en vagy BC-n állat
A protoss OP-ről meg, GSL S2 körül még mindenki úgy kezelte a protossokat mint valami hátrányos faj és akkoriban a terran volt a főellenség, azóta nagyot változott a világ és ez nem csak a patchek mint inkább a metagame fejlődésének köszönhető.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
GSL May Code S és Code A beosztás
Code S + Coda A 64-es mezőnye:
27 Terran
22 Protoss
15 Zerg---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
A tegnapi nap replayekkel.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz hajsza #19998 üzenetére
Már régebben belefutottam ebbe a leírásba, szerintem sokat segíthet a játékodban: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=163299
Szerintem érdemes elkezdeni emberek ellen is játszani
még alacsony apm-el is, sokszor a jó döntések és az általános tudás többet számít mint a sebesség. Az MMR-nek köszönhetően pedig idővel úgyis olyan ellenfeleket kapsz akikkel partiban leszel alacsonyabn APM-el is.Ha zavar az ingame chat, simán le lehet tiltani a kommunikációt már a játék elején, ezt az ellenfeled nem is látja csak azt hogy bármit is ír, választ nem kap - ami akár még pszichológiai előny is lehet neked.
Összességében én bátorítalak az 1v1-re, mert soklal nagyobb élmény aká kikapni is egy nagy csatában ember ellen mint sokadszor elverni ugyanazt az a.i.-t.
Ha gondolod szívesen segítek gyakorlómeccsekkel belejönni az ember elleni játékba.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz hajsza #20010 üzenetére
Pontosan így van. A zergeknek 3 erőforrással kell optimálisan gazdálkodniuk, amivel sokkal nehezebb balanszolni mint kettővel. Ha early game-ben a kevés lárvát egységre költöd, azzal automatikusan gazdasági hátrányba kerülsz ha az ellenfeled nem all-in-re megy a chrono és mule miatt. Ha viszont nem hozol egységet, akkor védtelen vagy.
Ezt a gordiuszi csomót vágja át két ötlettel:
1 - A lárvát egy scoutoló lingeket leszámítva kizárólag drone-ra költi egészen addig amig csak lehet. Persze a zerg játék alapja amúgy is az, hogy csak akkor gyárts egységet ha jön a push, viszont itt még akkor se feltétlenül kell, mert a támadást queenekkel és spine-okkal fogja meg, mivel a queenek nem kerülnek lárvába. A spine-ok persze drone-ba kerülnek, viszont itt jön a második pont,
2 - Mivel sokáig nem gyártunk egységet, tech sem kell hozzá, így a gázt is lehet késleltetni. Ezzel gyakorlatilag +4 dronenunk van ~20 food környékén, ami az extra income-ot hozza. Az early expnek köszönhetően hamarosan beindul az extra lárvatermelés, és ez a korai drone előny nagyon gyorsan realizálódik még nagyobb előnyként, ezt az előnyt akkor is megtartjuk ha spine-ra kültjük az extra drónokat.
A blogon leírtam már, de itt is megteszem. A build harmadik legfontosabb tanulsága az optimális szaturáció. Hiába van eco előnyöd, ha a bevételt további ecora költöd, azaz túldrónozol. Meglepő módon a zerg is igen erős tud lenni 2 bázisról, ha nem kizárólag a gazdaságra költi a bevételét hanem techre és seregre. Én mióta ezt játszom a legjobban a szaturációra figyelek. Az se érdekel, ha elbukom a meccset, ha sikerül 16+6-on tartani bázisonként a drone-ok számát végig. Ez magában már igen nagy előnyt jelent az olyan játékosokkal szemben akik nem foglalkoznak az optimális szaturálással.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ez igaz T-re és P-re, de Z-vel máshogy van. Míg előbbi kettőre az a mondás, hogy sose hagyd abba az SCV / probe gyártást (ez a mondás kibővítve úgy szól, hogy ha megkérdezed hogy mikor kell abbahagyni, akkor inkább sose hagyd abba) és okkal túlszaturálod a bázisokat hogy expeléskor elég legyen transzferálni, addig zergként a túlszaturálás káros, mert ha fel kell drónozni egy új bázist azt meg tudod csinálni szinte azonnal. Viszont ha még nincs új bázis, akkor a lárvát olyan drónokra költötted, akik védelmet nem adnak, extra bevételt pedig minimálisat hoznak.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Tegnap fedeztem fel magamnak a micro tournament custom game-et, nagyon ajánlom mindenkinek aki mikrózást akar gyakorolni. 16 játékos, egyenes kieséses rendszer, sok izgalom Itt egy videó amiben nagyjából látszik miről van szó, ha van kedvetek este játszani szóljatok.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Alyarkhonnal toltunk custom 2v2-t ZZvPP felállásban, mindketten fast expeltünk, míg a protossok
egy bázisróltoltak egy közös pusht. Elfelejtettem ling speedet hozni, így sokat nem értek a lassú lingjeim mikor segíteni próbáltam Aly-n, akit teljesen bevertek, viszont addigra meglett a techem, a két protoss csapat együtt jött hozzám GW armyval, lefungaloztam és lebombáztam őket, közben befutkostam lingekkel szedőkre vadászni, végül ultrákat hoztam akiket a nagy csatában queenekkel transfusion-öltem, a végén szerintem nem hitték el hogy elveszítették a meccset[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #20081 üzenetére
Szerintem,
- mikor megvolt az exped 4 set linget hoztál és 2 crawlert, az összesen 6 drone. 1 crawler és 1 set ling elég. A crawler ha kijönne zealottal bohóckodni
- a 2 ling közül az egyikkel a bázisa elé állsz a másikkal shift-attack-move-al körbeklikkeled a környéket minimapon keresve az eldugott drone-t vagy pylon-t.
- 5:00 után kicsivel beáldozol egy ovit, ha látod a 4gw-t akkor leraksz plusz 3-4 crawlert és csak sereget gyártasz, dronokat egyáltalán nem
- a gázról nem vetted le a dronokat a speed után
- mivel először az economy kárára költöttél védelemre utána folyamatosan mineral hiányod volt (early game-ben 4 drone előnye volt a protossnak sokáig 18vs14 ami nagyon sokat jelent)
- ST-n érdemes felrakni egy crawlert high groundra
Ezzel együtt 4GW-zni még a hülye is tud, levédeni viszont nemcsak neked vagy nekem nehéz de még a pro-k is szívnak vele. Ezért nagy elégtétel nekem a PvP, ott megbűnhődnek a protoss-ok[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Héten nem nagyon van időm az SC2-re, de volt két epic sztori - remélem még nem volt itt:
Destiny vs CombatEX grudge meccsek, folyamatos BM skype-on, nagyon lehet rajt röhögni
Spanishiwa funday monday meccsei, 1:22-től érdemes nézni a streamet, közben day9 felhívja és végigdumálják a meccseket, játszik CombatEX ellen is aki stream cheatel, aztán beszáll a beszélgetésbe LiquidTyler is, hatalmas. (itt folytatódik)
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Tenyleg monikaso szint de en birtam rohogni rajta foleg destiny parasztkodasain, meg poen volt mikor fajt csereltek. A masodik linket nezd meg, ahogy Alg irja day9 nagyon kepben van.
Most megy kiwikaki vs artosis NASL tv-ben, orulok hogy nem kell PvP-t jatszanom
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Spanishiwa vs Spades "The V" BO7 showmatch ma ejjel 1-tol.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Patch 1.3.3 PTR
PROTOSS
Archons are now a massive unit.
Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.
Cybernetics Core
Research Warp Gate time increased from 140 to 180.
Gateway
Sentry train time decreased from 42 to 37.
Stalker train time decreased from 42 to 37.
Zealot train time decreased from 38 to 33.
Warp Gate unit train times remain unchanged.TERRAN
Ghost
Cost changed from 150/150 to 200/100.
Salvage resource return reduced from 100% to 75%.ZERG
Spore Crawler
Root time decreased from 12 to 6.Bug Fixes
Fixed a bug where Ghosts could not quickly EMP the same location.
Fixed a bug where players were still able to stack flying units on top of each other.http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662
szerk, TL-röl:
Patch 16: Zealot build time increased from 33 to 38.
Patch 17: Zealot build time decreased from 38 to 33.
Patch 1.1.0: Zealot build time increased from 33 to 38.
Patch 1.3.3: Zealot train time decreased from 38 to 33.[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Nekem nem tetszik hogy így próbálják megoldani a 4GW problémát, mivel az nem csak PvP-ben létezik. A warpolással az a gond hogy megszűnteti a védekező fél előnyét azzal, hogy a bázisa mellett gyártja le a Protoss az egységeit.
Ezt PvP-ben lehet kezelni a patch-ben írt módon, de a többi matchupban ezzel csak újabb problémákat okoznak. Early game-ben a GW production buff jelentős lesz mindkét vagy akár mindhárom felállásban (2GW chrono zealot).
Szerintem sokkal logikusabb és általánosabb megoldása lenne a problémának, ha meghagynák a GW gyártási időket, és a warpolás cooldown idejét növelnék. Ezzel nemcsak a PvP-ben maradna meg a védekező előnye, de PvZ és PvT-ben is el kellene döntenie a támadónak hogy mi éri meg jobban: otthon gyártani gyorsabban az utánpótlást, vagy helyben az ellenfélnél valamivel lassabban.
Ezzel szemben a Blizzard a warpolás fejlesztési idejét növeli, ami nem feltétlenül jelent automatikus megoldást, szerintem módosul a 4GW és a warp tech előtt több egységet hoz ki a Protoss, odakiséri a proxy pylon-t rakó probe-ot az ellenfélhez, majd a standard 4GW timinghoz képest 40 ingame sec-el később megjelenik egy jóval nagyobb armyval aminek aztán ugyanúgy instant jön az utánpótlása.
Az archon buffról, masszív egységet nem tud felemelni a phoenix de a fontosabb része hogy el tudja taposni a force-field-et, ezzel esélyt ad arra hogy a PvP late game ne arról szóljon, hogy kinek van több coloja. Helyette hozhatnak Archon+DT sereget amit már nem tud megállítani a force-field és hozzáfér a colohoz.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Közben beindukt a GSL májusi etapja, HuK és Jinro se jutott tovább a 32-ből, mindketten up/down meccset játszanak CodeA játékosokkal a bentmaradásért.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Az a 25% bukó az egy fél marine, aminek talán még pro szinten sincs igazán jelentősége még early game-ben sem, nemhogy alatta. A blizzard a bunkert egyértelműen a védekezésre és slow push-ra szánta, ezt nyilatkozták is valahol, aztán jöttek az offenzív bunker stratégiák, nem véletlenül pöcsölik folyamatosan Viszont így elmondható hogy nem ingyen van a rush, bár nekem jobban tetszene ha a bunker salvage-hez is scv kellene, akkor jobban meggondolnák a terranok hogy mikor használják offenzíven.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Interjú az SC2 vezető designerével balancról, HotS-ról.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
SC2 faj győzelmi arányok a teamliquid verseny adatbázisa alapján.
Az utóbbi 6 hónap világszinten és Koreában.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #20698 üzenetére
Ez a rész tényleg érdekes, bár szerintem a metagame fejlődését mutatja inkább. Koreában szerintem a zergek már rájöttek hogy kell kezelni a greedy mass sentry fast exp protosst és hogy kapják el a deathballt, és ez a tudás folyamatosan terjed, legutóbb NASL-ban Idra simán 2:0-zta Manát. A következő lépcső az lesz amikor a P-k lépnek és elkezdenek új unit kombókat és más taktikákat használni.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
-
_OldBoy_
tag
Patch 1.3.3 PTR
Balance
PROTOSS
Archon
Now a Massive unit.
Range increased from 2 to 3.Cybernetics Core
Research Warp Gate time increased from 140 to 180.*This change was revoked.
Research Warp Gate time increased from 140 to 160.Gateway
Stalker train time decreased from 42 to 37.Zealot train time decreased from 38 to 33.*These changes were revoked.Sentry train time decreased from 42 to 37.
Warp Gate unit train times remain unchanged.
Pylon power radius has been decreased from 7.5 to 6.5.TERRAN
Bunker
Salvage resource return reduced from 100% to 75%.Ghost
Cost changed from 150/150 to 200/100.Thor
Thor now has 200 max energy, and starts with 50 energy.
250mm Strike Cannons now cost 150 energy to use (cooldown removed).ZERG
Infestor
Speed decreased from 2.5 to 2.25.Spore Crawler
Root time decreased from 12 to 6.---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Ez csak a PTR patch, simán visszavonhatják ahogy a GW unit build time-al vagy az infestor health buff-al tették. Ha már balance, a mai SotG-ben vitázik egy jót Idra és Day9 balanszról, 40 perc körül kezdődik, érdemes meghallgatni.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Májusi GSL a finisben:
Code A döntő holnap:
Bomber vs MvpCode S mai műsor 11:10-től:
Killer vs InCa
NesTea vs anyproAz elődőntöben már ott van Nada és sC
Ahogy vége a szezonnak indul a következő team league, azt pletykálják hogy Tastosis mellett Day9 is ott lesz kommentátorként.
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
Nestea megmutatta Anypro ellen a forge fast expand ellenszerét
"Nestea gets a fast lair around ~25 food, and sends 3 drones out as his lair is almost finished. Lair finishes, and Nestea sends his waiting overlord near Anypro's main, and starts dropping creep just as the 3 drones arrive. Nestea drops 3 spine crawlers and moves them within Anypro's nexus."
remington2,
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz föccer #20797 üzenetére
Én nem riportolnék ilyenért, ha annyi ideje van h portrét farmoljon hát tegye. Egy esetben nyomnám meg a gombot ha tök egyértelmű lenne hogy maphackel az ellenfél.
Ha pedig 100% win akkor úgyis megy fel az MMR-je, gyorsan fel fogja rakni a rendszer. Az is lehet hogy haverja accountját húzza fel vagy épp azon smurfol, ki tudja.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
A XelNaga meccs egy vicc volt, jól mutatja a PvP meg általában a P helyzetét: Naniwa proxy GW-ből Zea rusholt, amit Hasu canonnal fogott majd canonrusholta Nanit aki ezt időben észrevette, és 4GW-el beverte Hasuobsot.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
válasz kovsol #20990 üzenetére
Itt megtaláltsz minden infót az eddigi GSL-ekről.
A "pillage" féle drophackről hallottatok? Ma a csákó felmászott NA GM #1-re, sorban szivatja szegény pro-kat.
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
_OldBoy_
tag
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gaming notebook topik
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.