Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    Ezt nem akartam mindenhová külön betenni, de érdekes egy kimutatás:

    Ebből az szűrhető le, hogy azok a USA streaming szolgáltatók, akinél már induláskor volt már opció a reklámos csomagokra, ott az előfizetők nagy része arra fizetett, és fizet elő.

    Ezt az ábrát már vagy két hete láttam winnie feed-jében, és most ezen cikk kapcsán ismét belefutottam.

    40% Of New Disney+ Subscribers Take Ad-Supported Tier

    És ugye ezek mellet ott vannak a FAST (Free ad-supported streaming television), szolgáltatások, amik odakint nagyon gyorsan nőnek, és sokuk nem csak átvett tartalmakat add (általában ide érkeznek a nagy szolgáltatóktól lekerült műsorok), hanem jó minőségű saját tartalmakat is gyárt. Oké az egyik legnépszerűbb mögött ott van az Amazon Freevee. Ami esetében nekem az a bajom, hogy sajnos ahol nem érhető el, oda nem igazán hozza a Prime Video-ra a tartalmakat (igen, sajnos csak ott érhető el a My Name is Earl/Raising Hope készítőjének a sorozata a Sprung, meg a Jury Duty, ami egy mockumentary és egy reality show keveréke).

    [ Szerkesztve ]

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák