Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz Kornel #34000 üzenetére

    "Mert arra célzott, sőt kimondta, hogy azért akarok extra és/vagy kiegészítő biztosítást kötni, hogy majd lerugjam a TV-t a helyéről.
    Közben teljesen felesleges, mert amúgy is szar."

    Ne haragudj, de te magad céloztál arra, amikor rekop fórumtársunk alábbi hozzászólására:

    "(Már azon gondolkozom, hogy kötök rá balesetbiztosítást és lerugom a helyéről :)) )

    a vonatkozó beszélgetésben ezzel válaszoltál:
    "Nekem is lesz rá kiegészítő biztosításom ;]"

    Elnézést kérek, ha félreértettem a célzást!

    Egyébként maximálisan megértelek mindkettőtöket, mert tudom, mennyire bosszantó, amikor egy drága műszaki cikk hibás, és a szerviz nem tud, vagy nem akar mit kezdeni vele.

    Én továbbra is azt javaslom, hogy cseréltesd ki. Ha már sajnálatos módon így alakult, akkor legalább még erre kell egy kis energiát ráfordítani, és - remélhetőleg - lesz egy jó készüléked. Én itt már nem állnék meg a helyedben.

    Rekop-nak pedig azt, hogy ne hagyja annyiban, mert bár a felhősödés technológiai sajátosság, a képen látható mértékben véleményem szerint is egyértelműen hibának minősíthető. Én bevonnám az üzletet is, segítséget kérnék tőlük... és ha végképp hajthatatlan minden fél, akkor az illetékes Békéltető Testület-hez fordulnék.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák