Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alx.Mercer

    aktív tag

    válasz Sárpac #14726 üzenetére

    A 14 napos online vásárlás esetén a visszaküldés elvileg arra vonatkozik, hogy ha nem tetszik a termék bármilyen szempontból nézve (kinézet, tudás, felszereltség, szolgáltatások, befoglaló méretek stb) akkor komolyabb indoklás nélkül vissza kell, hogy vegye a bolt a tv-t.
    Meghibásodás esetén csak akkor cserélnek, ha azt 3 napon belül jelzed. Ha ezután történik valami (vagy ezután veszel észre valami hibát) akkor az már garanciális javításnak minősül.
    Lehet furcsán fognak nézni, ha visszaviszed a 14 napos visszaküldhetőségre hivatkozva majd rögtön utána kérsz egy másik ugyanolyat...
    Ha pedig nem jelezed nekik, hogy hibás a készülék, csak szimplán visszaviszed, akkor ők azt fogják gondolni, hogy nincs baja a tv-nek, csupán neked nem tetszik és visszahoztad. Ezután simán eladják majd másnak is. (bár lehet, hogy azokat a tv-ket is eladják, amikről tudják, hogy hibásak.....)

Új hozzászólás Aktív témák