- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
ma A maradék helyet pedig a hátlapi bőr textúra fogja kitölteni, rendkívül elegáns és prémium megjelenést kölcsönözve a Motorola-kagyló idei alapmodelljének.
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Egyáltalán nem bonyolult.
Az sokkal nagyobb gondot szokott okozni, hogy hova teszed az órát a műszerfalon.
Amúgy csak egy pozitív negatív kábel kell amit a műszerfal alól is meg tudsz oldani, meg egy vezérlő amit a gyujtó trafó 1-es lábáról kell levenni.
Szóval 3 kábel ha ugyesen vezeted nem is túl hosszú kábelek meg egy hely kell.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hejj hejj, bajok vannak uram.
A kormány még csak hagyán, mert az a hőtágulástól van és valami műanyag fém találkozás lesz.
Nekem pl a műszerfal borítás ért bele a kormányagyba. (csak melegben)De a fék az bajos.
Azt nézed meg, mert ha nem tudsz megállnai abból hamar totálkár lesz.
És nem a tv-s műsor.Szóval ha szuszog a fék az azt jelent, hogy levegős de valahol az a levegő bejutott.
Vagy pedig tönkrement a vákumdobodnál a csatlakozó.
Akkor még szuszoghat ha a vákumdobból kijövő cső (fékrásegítő) elreped , vagy maga a vákumdob tönkremegy.Ellenőrzése a következő képpen.
Járó motor mellett pumpálj egy párat a fékre.
Utánna motor leállít és ugy is pumpálj egy párat.Ha csak járó motornál csinálja akkor csőcsere vagy tömítettlenség ellenőrzés.
Ha akkor is csinálja akkor a főfékmunkahengernél lehet gebasz ami szerelő.
Otthon a féket ne próbálgasd hallgass rám.Renault power
-
rob210
nagyúr
Két dolog lehet azt nézd meg, hogy ha piros lámpánál megálsz akkor fokozódik-e a remegés.
Illetve ha üresben van az autó.
Nagy valószínüséggel a motor tartó bakok elöregedtek és ez okozza a renegést.
Illetve lehet karburátor állítás, hidegen nem kap elég benzint ha felmelegszik akkor meg helyreáll.
Ez autómata szivatóra utalna.
De én ezt a másodikat kizárnám.
Hiszen most jó idő van ez inkább fordított szituban szokott előjönni amikor melegből hideg lesz hirtelen.Szóval gyanús, hogy motor tartó bak.
De ezt látni hallani kéne, hogy milyen is ez a hang.Renault power
-
rob210
nagyúr
A szelepekkel biztos nincs baj.
Annak hangja van.
Ez gyertya lesz, de közel sem biztos, hogy ki kell cserélni lehet elég megtakarítani és beállítani az elektróda hézagát.
No és a benzin szintet, kell beszabályozni.
A co és a légkeverési csavarokkal kell majd baszakodnod, mert nagy valószínűséggel az állítódott el.
Szóval, ha kap benzint rendesen nem sokat nem keveset és a gyertya is be van hézagolva, akkor jöhet az elektromos trafó csere a kábelek lemérése és esetleges cseréje.
Valamint a rotor tisztítása, cseréje.
Ha ezek nem oldják meg akkor komolyabb baj van és menj vele szervízbe.
Azaz cseréltesd le a láncot mert elment a vezérlése a kocsinak a megnyúlt lánc miatt.
Bár ennek 0.02%esélyt adok.Renault power
-
rob210
nagyúr
Úgy látom mindenkinek minden oké.
Jó kis autók ezek, ha nincs meghibásodásRenault power
-
rob210
nagyúr
Hát tudom neked javasolni a skoda autó klubot.
Én is tag vagyok ott sok okos dolgot lehet a bolti ár töredékéért venni.
No és a neten is sok mindent lehet találni.
Értem itt a fröccsöntő üzemeket ahol csinálnak hűtőmaszkot, lököst stbstb.... alkatrészeket műanyagból, üvegszálból.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha minden fel van újjítva rajta akkor nem sokáig.
Egy jól bejáratott motor viszont elég sokáig.
Szinte elnyűhetetlenek ezek a gépek.
Ami gáz az a kihajátsa.
Nem szereti ha megküldik, de létezik fokolt vezérműtengely,kovácsolt vas dugatyúk és könnyített hajtókar, erősített henger és 4:2:1 es leömlő amivel 130 lovat lehet előcsalni a motorból.
Persze ilyenkor már 1.4 es a gép és közel van a 200Km/h hoz a vége.
A fogyasztása pedig 11literhez.
A linket átküldöm.Renault power
-
rob210
nagyúr
Képeket várom.
A motor bírja ez a kérdés.
HA azokat mind megcsinálod amiket én elmondtam akkor a gép nagyon zoral lesz.
És erősíteni nem, viszont a rugokon rövidíteni biztos kell.
Már csak azért is, mert letolja a kasznit a kanyarokba a teljesítmény.
Szélesebb felni is ajánlott.
Szóval az uttartásával lesznek gondok, ha a gyárit hagyod fenn mindenből.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát mire szeretnéd használni?
Hétköznapi autókázásra, hétvégi autónak, vagy kiállítás és találkozó autónak?
Fel akarod újjítani, vagy kell egy verda amit széthajthatsz?
Szóval sok mindenen múlik.
De egyébként az sem mindegy mennyire ős-ről van szó.
Van olyan amihez alkatrészt sem lehet kapni.
Például 130-as sorozat.
Van olyan mihez fillérekbe kerül az alkatrész például Favorit.
Szóval kicsit pontosíts és segítek ha tudok.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Amit te szeretnél az rengeteg pénz.
A veterán autó engedélyt csak úgy kapod meg, ha az autó alkatrészeinek (nem pontos!!!) 80%-a eredeti alkatrész.
Ez pedig horror áron van.
A régi autó felújjítása rendberakása megoldható után gyártott alkatrészekből gond nélkül.
Nem is kerül túl sokba.
De higy nekem azt fogod mondani egy idő után, hogy ebből a pénzből, már vehettem volna egy astrát, seatot,stb.stb.
Ami jobb felszereltségű.Vagy beledobsz érdekes dolgokat és akkor egyedi lesz.
De ez sok terv és fejfájás.Renault power
-
rob210
nagyúr
Az egyik ismerősöm vett a volántól 3 rossz ikarust és csinált egy teljesen jó turistabuszt.
Azóta is vállal vele fuvarokat.A skoda 120 as is jó alap, de mint mindegyik farmotorosnak a hűtés fűtés rendszere ennek is elég gagyi. A favorit nállam a nyerő, az 1990-es sorozatnak van egy két típushibája ami kis bütyköléssel orvosolható. Az 1994-es favorit pedig egy nagyon jó kis komfortos autó. Van benne minden ami kell, és ennek még olcsó a fentartása és az alkatrész utánpótlása. Valamint kijavította a VW a típushibákat (mert, hogy ebbe már benne van a VW keze.)
Renault power
-
rob210
nagyúr
Te melyik skodára gondolsz ami kocka?
Kívülről sem kell tragacsnak lennie.
Nagyon szép bodykittek vannak a skodákra.
Mind a 105-120ra mind a Favoritra.
Létezik olyan is ami falazóelemekkel spoilerekkel olyan jól néz ki, hogy nem mondanád meg róla, hogy egy 20 éves autó.
A motort 130 lóig fel lehet tolni ami nem kevés egy 890 kilós autóhoz.Én speciel kicseréltem egy Renault 19 es üléseire az első üléseket.
Kényelmesek fűthetőek nagyon jó oldal tartásuk van deréktámasz minden ami kell.
A sebváltókart elfürészeltem kényelmes gombbal láttam el így nem volt akkora útja a váltókarnak.
Beszereltem a hátsó ablak törlőt, kapott egy intervalum kapcsolót,központizárat, komoly hifit. No meg alufelnit jó peres gumikkal.
Aztán el kellett adni, mert a családban felesleges lett a két autó.
Aztán inkább a II-es Golfot tartottuk meg.Szóval kívül belül széppé lehet tenni ezt a típust.
Csak sok munka és némi pénz kérdése.Renault power
-
rob210
nagyúr
hm..hm..
Renault power
-
rob210
nagyúr
oké nos a 105 ösnek is egy baja van a farmotor.
A hűtője ezálltal elég beteges.
De ha veszed a fáradtságot és becsövezed akkor jó lesz.
Viszont azt ne felejsd el, hogy a 105ös lökettérfogata így a teljesítménye is kisebb.
Viszont bele lehet tenni egy leömlő átalakítással a favorit motorját.
Amivel elég jól fog menni.
Főleg ha az 1.4 es favorit motor.Renault power
-
rob210
nagyúr
Huh ez egy ritka példány, ha nagyon nincs szétrohadva akkor vedd meg.
A kárpit a régi de a műszerfal és a box az már az új.
Amire nagyon figyelj oda.
1 A hátsó kerékjárat ív.
2 küszöb eleje és hátulja (két vége)
3 hengerfejesség vizsgálata favoritnál kötelező.
4 tornycsapágyak bölcsője mennyire van összerohadva.
5 szilentek, bár ezeket 20-30.000.-ként úgy is ki kell cserélni és 980forint darabja, de sokat elárul az autóról.
6 milyen a füstje ha 60 as tempónál visszaváltasz 3.-ikba.Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem ritkaság, ezen semmi ritkaság.
Ugyan az mint a többi csak a gazdija átszerelt rajta sok mindent.
A műszerfal pl. nekem is így nézett ki, de a gyári 90-es évjáratúban nincs box középen és nincs ford szám mérő.
Meg ködlámpa sincs. Szóval egy gondos értelmes gazdiról árulkodik.
A felni csillogása pedig a garázsról árulkodik amiben lakott eddig.Szóval ehhez Párkányban bármilyen alkatrészt megkapsz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jah egy nagyon fontos dolog, ha kinyitjátok a motorháztetőt, nézzétek meg benne a "pokróc,szivacs" épségét, nagyon sokat számít télen meg hangszigetelésben nagy szerepe van. Utánna pedig a vákuum dobot nézzétek meg de nagyon.
Ez ugyanis drága alkatrész ha szivárgás, folyás, folt van rajta, akkor jól gondold meg, ugyanis ha a fékfolyadék beszivárog a vákuumdobba és ott megeszi a gumimembránt akkor az közel 25000.-A motor tisztaságát nézzétek meg még nagyon.
Illetve beindítjátok a kocsit senki nem megy sehova.
Alapjáraton megy a szekér szépen üresben.
Motorház tető felnyit, és vár amig fel nem forr a víz vagy be nem kapcsol a hűtőventillátor.
Ha nem kapcsol be akkor ne vegyétek meg mert szar a hűtőrendszere és sokat fogtok vele szívni.Még tudnék sorolni egy csomó mindent amikre én ráfutottam, de ennyi elég.
Ezek a lényegesek.
A többi csak filléres javítás.
Összeségében egy korának megfelelő takaros kis autót néztél ki magadnak.
Sok sok kilómétert kívánok vele.
No és jó tanulást első autónak pont jó.Renault power
-
rob210
nagyúr
Mondtam hogy ritkaság.
Sejtettem, hogy ez lesz az ok, csak nem akartam már okoskodni.
Ettől az alkatrészek ugyan azok lesznek hozzá.A kilóméter óra megállás az favorit betegség azt el felejtettem írni.
Szét kell kapni ki kell egy csavart lazítani rányomni a fogaslécet a fogaskerkre ami hajtja a számlálót és a csavart meghúzni.
Nem nagy vasziszadasz.Jó üzletet csináltál, ennyiért szerintem jó állapotú autót kaptál.
A kézifék lötyögésen mit értesz?
Azon lehet csak a két csavart kell meghúzni az utastérben (utánállító)Renault power
-
rob210
nagyúr
Ha jól értem akkor el van törve az összekötő rúd a két oldal között.
Ez ugyan is ugy nézne ki, hogy jobb oldalt van az állító kar ami a két sín reteszét oldja.
De álltalában ennek az összekötő bowdenje vagy rúdja(kiviteltől függő) el van szakadva/törve.
Szerintem annyi, hogy fogsz egy fogót és azzal kiemeled a reteszt.
A másik oldalon meg a karral, esetleg létrehozod újra a kapcsolatot a két sín között.
(connecting people)
Ha más a baja akkor légyszíves fotózd le mert akkor azt már látni kéne.Renault power
-
rob210
nagyúr
Itt is van a belső.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs