Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    nagyúr

    válasz macimisi #790 üzenetére

    Hát így jobban átgondolva a te esetedben, ez nem lehet bimetál.
    Ha időközönként rendszertelenül csinálja, akkor két dolog lehet.
    Farsot szív az autó. Azaz meg kell nézni, a karburátor talpat.
    Módszer: beindítod az autót, ha nincs alapjárat akkor megkérsz családtagot havert, üljön be indítson és tartsa a fordulatot 1000/percen. Ha ez se megoldható akkor kitámasztod a gázbovden házát úgy hogy egyenletes fordulat legyen.
    Utánna Megállsz a kocsi előtt leveszed a légszűrőházat és a karburátort megfogva megmozgatod jobbra balra előre hátra.
    Irányokat betartva egyszerre egy irányba. (tehát nem megrángatni kell össze vissza.)
    Ha nem változik a fordulatszám a hangján lehet hallani illetve nem hallasz szívó hangot akkor kizárható a karburátortalp.
    Akkor még a vákuum csövek lehetnek amik időről időre kirepedeznek és kilágyulnak.
    Lehet nincs kirepedve de ha kilágyul az se jó, mert egyszer kétszer nagyobb gázadásnál, összetapad és akkor meg nem kap elég levegőt.
    Igazság szerint sok mindentől függ.

    Az első egyébként továbra is azt mondom legyen a tisztítás.
    Mert az időről időre felkavarodó kosz a karburátorban okozhatja az időszakos alapjárat vesztést.

    A karburátortalp 4800.- a vákuumcsövek pár száz forintba kerülnek.
    A tisztítás meg ingyen van.
    Te is meg tudod csinálni otthon.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák