- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Mobil flották
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
drake911
csendes tag
Tnap délután érkezett meg a csomag
Egyből neki is láttam a szerelésnek....2 órából összedobtam egyet ami működőképes! Vissza is szereltem majd elindultam tesztelni, sajnos a sebességet nemjól mérte mert a mutatót nem jól raktam vissza ,mert aztán rájöttem h a nulla sebességhelynél kell ráhelyezni majd átrakni a fém pöckön! Na elindultam újra és klappolt minden!Felújítottama az ablaktörlőket is majd rakok fel pár képet h mien lett!
Még egyszer köszönöm a csomagot!!!
-
rob210
nagyúr
Na hát akkor kedves favorit tulajdonosok.
Egy keserű tapasztalat.
Valóban igazak, a gyári értékek és tulajdonosi tapasztalatok.
Alacsonyan van az olaj teknő
2hete sikerült leparkolnom egy homokbuckára ami megütötte a teknőmet.
Most épp szervízben van az én kicsi autóm
Azon gondolkozom, hogyan lehetne csinálni egy köténylemezt, ami az esetleges ütődésektől megóvná a teknőt.
Egyenlőre olcsón megúsztam, csak egy teknőt kell cserélni bár ez is 6.000.- de még mindíg jobb, mint ha kenés nélkül lennék és összeállna a motor.Tehát minden fél ötlettel vagy már kivitelezett megoldással nyugodtan álljatok elő.
Én már tervezgetem a köténylemezt, de hát ha van már bevált megoldás.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Látom nem sok favoritos van itt
Renault power
-
rob210
nagyúr
Na most vizsgázik az autó holnap.
Remélem nevetünk és nem sírunk majd.
Bár minden rendben van rajta úgy érzem.Renault power
-
rob210
nagyúr
Itt is írom, hátha olvassátok.
Aug 20. nagy ph-s tali aláírásomban a többi info.Renault power
-
darius
tag
Jómagam is egy Favoritot használok
Olvasgattam a korábbi hozzászólásokat, nézegettem a képeket, és tetszettek.
Nálam most épp a km óra mondta be az unalmast legnagyobb bánatomra. Vettem km óra javító készletet meg km óra spirált is, csak nem tudom, hogyam szedjem szét a műszerfalat, egyáltalán hogyan jutok el a műszeregység plexije mögé. Egyelőre nem találtam útmutatót, minden épkézláb iránymutatást szívesen veszek.
Az üzemanyag szintjelző szintén típushiba, én tavaly cseréltem ki a tankban lévő egységet. -
drake911
csendes tag
bal oldalt ahol kapcsolod fel a lámpát ott kicsavarozod azt a konzolt(1csavar) majd a jobb oldalt is kicsavarod,középen kiszeded a műanyag lapot és ezután kihúzod azokat a konzolokat amit épp kicsavaroztál utánna alul előtünnek a felfogatási csavarok 2 jobb oldalt lennt és egy bal oldalt lennt....ha ezzel kész vagy akkor felfelé és kicsit magad felé húzod azt a műanyag elemet ami a műszerfalat körbeveszipicit...én ráhúztam a kormányra miután kipattintottam! ha ezzel kész vagy már csak 2 csavart kell kicsavarnod ami a műszerfalat fogja(fennt találod meg) magadfelé húzod a műszerfalat és kicsavarod a spirált és kihúzgálod a csatlakozókat és kinnt is van a műszerfal! műszerfalat pedig csak egyszerűen szét kell csavaroznod, lekell bontani a tetejét majd kicsavarni a csavarokat amik a plexit fogják, a kilóméterórát pedig a hátlapon kell villáskulcsal kicsavarnod! ha elakadtál vhol akkor írj!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Egyébként ti favoritos márkatársak nem akartok jönni a találkozóra?
Renault power
-
darius
tag
válasz drake911 #118 üzenetére
Köszi a leírást, már szét is kaptam a műszerfalat! Könnyebb volt, mint hittem. A spirált kipróbáltam, működik, a fogaskerekek épnek tűnnek, szóval egy csöppet meg vagyok lőve.
A hiba valahol a spirált fogadó részen lehet, de azt nemigen tudtam szétszedni, mindössze a a rajta átmenő kis fogaskerekes rudat tudtam kiszedni belőle, utána megállt a tudomány...Augusztus 20-án sajnos dolgozom
-
rob210
nagyúr
Ismét jobb lett egy kicsit a kocsikám.
Bekötöttem a centrálzárat.
Renault power
-
drake911
csendes tag
vagy még lehet h a kilóméterszámláló fogaskerék ragadt be a hengeren amin a mágnes van! ha tudod kézzel forgatni az a kör alakú mágnest akkor azzal a résszel nincs baj! de ha megakad néha v egyáltalán nemforog akkor ott belül a fogaskerékkel van baj! azzt meg úgy tudod kiszedni h befogatod satu padba az a fém szerkezetet úgy csináld h felül legyen fogaskerék és ótügesd ki szépen lefelé, egy olyan 4-5 mm átmérőjú dróttal cstam mikor én szedtem ki de ha nincs akkor csinálj szögből, levágod a végét és a fejét és kész is a célszerszám!
-
darius
tag
Jut eszembe, nem tudtok ajánlani egy pár bp-i skodás bontót?
-
darius
tag
Végre jutott időm átszerelni a kilométerórát. Szépen megtisztítottam meg minden, valamit mégsem csináltam jól, mert a sebesség mutató nem esik vissza nullára, hanem 10-re...
Biztos a spirál bekötésekor nem volt megfelelő a sorrend, vagy a fene tudja. Holnap ismét nekiesek -
drake911
csendes tag
tuti nem a spirállal van van a baj mert ha mér vmien sebességet akkor az jó! Operáld le a mutatót( én 2 sima csavarhúzóval feszítettem le) majd állítsd a 0 sebessségre de előtte ne nyomd még rá a fém pöcökre csak azután mikor a 0 sebességre van beállítva! Jó erősen nyomd rá a közepét neh kiessen! Ha ezzel megvagy akkor rakd át a mutató(kicsit hajlítsd meg) a fém pöckön amit nem engedi a mutatót h lemenjen 0-ra, majd hajlítsd vissza a mutatót! Remélem így már sikerül! Nekem is ilyesmi bajom volt, nem esett vissza a mutató, meg több sebességet mért a kelleténél!
További szép napot! -
rob210
nagyúr
Valami nem gömbölyű a kisautómon.
Állandóan szünni nem akaró benzinszag van az utastérben.
Szerintetek mi lehet a baja?Renault power
-
neduddgi
aktív tag
Neke most Skoda Fabiam van, ezért veszem a bátorságot, h beírjak. Azelőtt Wartburgom volt, aminek sztem sokkal jobb volt a menettulajdonsága mint a 120 L-nek pláne 105-ösnek, de tény, hogy a belső kényelem és a fékrendszer dolgában messze elmaradt mögöttük. a favoritot pont nem volt alkalmam kiismerni...
1. A Pénz nem boldogít, csak amit veszel rajta; 2. A Pénz nem boldogít, csak ha van belőle elég; 3. A pénz nem boldogít, a hiánya pedig pláne nem.
-
darius
tag
Szia Rob! A múltkoriban beszéltünk arról, hogy mit is kell csinálni akkor, ha nedves-párás időben nehezen indul a gép. Ha jól emlékszem, akkor az eloszótfedél szigetelését javasoltad, de már nem emlékszem pontosan, és lassan beköszönt megint az a fránya idő.... A elosztófedelet kicseréltem, nem ártott neki viszont tömítést, meg neki való helyet nem nagyon láttam. Kéne egy kis help.
Amúgy az óra rendesen teszi a dolgát, már nem is zavar, hogy nem nulláról indul. ez legyen a legkisebb baja!
A benzinszag okát én is a abban két csőben keresném. Én tavaly cseréltem az enyémen. -
rob210
nagyúr
Szia.
Hát én úgy oldottam meg, hogy vékony gumi lapból vágtam ki kerek tömítést a fedél átmérőjével megeggyezően.
Ezt tettem be a fedél és az alj közé a karmokkal meg ugye összeszorítottam.
A gyujtáskábelt pedig egy kics és itt a kicsi szón van a hangsúly bekentem szilopasztal.
Ott ahol a fedél és a kábel találkozik.
Így teljesen vízhatlanná vált a rendszer és minuszban is meg esőben is remekül ment a kicsikie.Ezt a két csövet a tisztítónyílásnál mondjátok? A hátsóölés alatt?
Az az igazság, hogy a tankhoz még soha se nyúltam hozzá tehát nekem az szűz területRenault power
-
darius
tag
Köszi a választ. A végén még teszek bele egy kávéfőző tömítést
Egyszer mindent el kell kezdeni. Ha kiveszed a hátsó ülést és felhajtod a kárpitot, akkor először ki kell pattintanod egy fém fedelet. Olyan, mintha egy festékesdoboz zárófedele volna. Innentről kezdve adja magát a dolog. Egy nagy csavaros kupakba torkollik két, kb 40 cm-es benzincső. A méretük mintha eltérő volna. A kocsi alján pedig láthatod, hogy hol érnek véget.
Egyedől a szűk hely miatt gyúlt meg a bajom nekem ezzel, illetve nem árt valamilyen krémet használni, amikor cseréled újra a csövet, mert nem fog felcsusszani egykönnyen. -
rob210
nagyúr
Na képzeljétek el, hogy jártam.
Írtam itt egy jó pár hozzászólással előrébb, hogy néha nincs alapjáratom, aztán ha megyek egy kicsit akkor minden helyreáll.
Rájöttem mi volt a baj.
A túlképzett előző tulaj, betett egy benzinszűrőt az üzemanyag ellátó "rendszerbe".
Nincs is ezzel baj jó az óvatosság.
Igen ám csak a hozzáértő nem a tank és a porlasztó közé tette, hanem a porlasztó visszatérő ágára.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ na mit szóltok milyen zsenik vannak még manapság is.
Most már csak mosolygok az egészen, de amikor pénteken a nagykőrösi úti felüljárón araszolgatva a dugóban folyamatosan a gázon kellett hogy járassam a lábam miközben a féket is nyomtam, na akkor kicsit morcos voltam.
Karburátor kitisztítva a kisautó újra száguld.Renault power
-
ChRiS_RS
aktív tag
Sziasztok!
Véletlenül és határtalan örömmel vettem észre, hogy itt a PH-n van skodás totyik. Juhúúú!
Csatlakoznék én is egy 88-as évjáratú 120-as tulajaként.Skodálatos kilométereket!
A 852-es kídlap telepötúsa sike#esen befejezádött.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Idén elmarad a BlizzCon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS ROG Ally
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- További aktív témák...