- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Ha valaki viszont arról talál kapcsolási rajzot, hogy a centrálzárt hova kell kötni.
Meg hogy mivel.
Az nagyon jó lenne, mert a kicsi kocsim előző gazdája egy trehány dög volt és kivágdosta a kábeleket.
Mert hogy meríti az aksit.
Nem a rövidzárat kereste meg, hanem "kikötötte" a centrálzárat.
Renault power
-
george11
senior tag
Nekem is volt anno egy fehér 105S. Eleinte faterom hajtotta8család első autója), aztán megörököltem. Kapott ültetést, warthburh karburátort(azon mechanikus a gyorsító rész, nem az a vákumos xar), meg egykét apróságot. Ment, mint a golyó, szerettem, de végül eladtam és váltottam "nyugati autóra". Aki megvette tőlem 2 hét alatt porrátörte az elejét
A felnitémára meg annyit, hogy a 9*98-as osztóra simán fel lehet tenni kúpos csavarral a 4*100-as felnit. (ezért jó a Ladára is a 4*100, vagy a Fiatra is, annak ellenére, hogy 4*98-as az osztókör).
Remélem nem hal ki a topic, mert szerintem a szoc gépek közül a legjobbak a Skodák voltak Egyszer, ha lesz némi felesleges pénzmagom, akkor veszek egy 1000MB-t, és felújítom patent állapotra, aztán veteránvizsga"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
dokar
addikt
tirovaf?
extra - SEXRay
-
#35692544
törölt tag
Azt helyesen Wartburg-nak írják Eisenach város mellett található ahol a wartburg gyár is volt a várról kapta a nevét az autó. Nekem is volt egy 353-as (1. autóm.)
de hogy a témához is szóljak a családban keresztapámnak volt 100-as meg 120 skodája amikor megvette a 120-ast megörököltük a 100-ast, azt még én is vezettem. -
george11
senior tag
válasz #35692544 #58 üzenetére
Sorry elírtam, közel van egymáshoz a H és a G betű
De a karbija akkor is jobban muzsikál a Skodán, mint a gyári, pedig csak a a második torok nyitásában különbözik a kettő
Ha lepadlózza az ember, akkor nem kezd el gondolkodni, hogy most akkor menjek, vagy mégse menjek, hanem elindul."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
rob210
nagyúr
Igen tanultam is sokat belőle.
A kérdés csak az favoritra ez működik-e.
Mert a gyári favorit karburátor átalakításhoz mindenhova írják, hogy jelentősen is megugorhat a fogyasztás.
15litert meg nem akarok beleönteni
Most olyan 5.8-6litert iszik.
Igaz kicsit vérszegény.
Renault power
-
george11
senior tag
5,8-6 liter (ezt eddig nem olvastam) Szerintem akkor ne piszkáld
Valamit valamiért. Teljesítmény, csak üzemanyagból lesz
Én a mostani gépemmel jó, ha a 10 litert tartani tudom, bár ez nem skodri (80% város 20% országút)"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
rob210
nagyúr
A gyári értéke is ennyi a könyv szerint.
Ne csodálkozz rajta.
Minden ismerősömnek 8-9 litert iszik.
A szerelő gyerek aki beállítgatta nagyon ért hozzá.
15 évig dolgozott skoda szervízben.
A könyv szerint úgy van, hogy 90-ig 5.6-5.8L/90-felett 8-9 liter.
NA most városban 90-felett nem tudsz menni.
Renault power
-
george11
senior tag
Ha jól veszem ki, akkor [link] ezen a képen a fekete basz a vákumos szabályzó.
De így a képek alapján ember nem mondja meg, hogy mit-hova
Kérdezd meg a szerelőt, aki a karbit beállította, hogy át lehet-e alakítani, látatlanban nem akarom marhaságot mondani"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
rob210
nagyúr
Holnaptól pirelliken gurulok aluval:-D
[link]Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ezt megszívtam.
Hátra fel lehet tenni az alukat, de elöl beleér a kormány gömbcsuklóba.Renault power
-
rob210
nagyúr
Tessék gyönyörködni a régi remekekben.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hu de rég nem írt senki ide.:-)
Azt tudja valaki hogy kell bekötni az 1990-es favoritba a fordulatszám mérőt?
Renault power
-
drake911
csendes tag
hello!
favorite km órát honnét tudnék beszerezni? mert nemszámolja a megtett kilómétereket mert az órában ledarálódott a réz fogaskerék :S -
rob210
nagyúr
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
-
rob210
nagyúr
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
-
drake911
csendes tag
hát már kidobtam azokat :S
de pontosan azok kellenének amit a spirál hajt meg(az benne van a legbelsejébe) de amin a fogaskerék van a vashenger azis szétment mind a 2ő úgyh az a 2 rész hiányzik ami eljuttatja a spiráltól a számsor fogaskerekéig!(2henger + 2fogaskerék)
Ha nemgyullad ki az üzemanyag minimumjelző lámpa azt h tom orvosolni?(izzó az működne)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Az új műszercsoportom.
[link]Renault power
-
drake911
csendes tag
20ikán érek haza a balatoni nyaralásból úgyh nemhiszem h eltok menni...
Múltkor szedtem szét a műszerfalat és kicseréltem benne minden olyan izzót ami nemégett! Szval más lehet a probléma...Lehet vmi csatlakozó szétcsúszott az úszónál, egyik ismerősömnek is ilyen problémája volt csak neki suzukinál, majd ha lesz időm leszedem a hátsó ülést és megnézem alatta a csatlakozást!
Visszatérve a km órához: eltod küldeni postán akkor nekem? Mit kérnél érte cserébe?
[ Szerkesztve ]
-
-
drake911
csendes tag
Na megis néztem, kikellet szedni a hátsóülést és felhajtani a kárpitot, majd jobb ülés alatt elhelyezkedik egy kör alakú lemez, azt felnyitottam csavarhúzóval, úgy mint a festékesdobozt szokták. Teli volt porral...Kitsztítottam majd megcsiszolgattam a képen bejelölt sarukat, nagyon piszkosak voltak,remélem már így működni fog, majd kiderül ha fogyóban lesz a benzin
Itt a kép: [link][ Szerkesztve ]
-
drake911
csendes tag
Melyik piros jelzésnél kapcsolna be a lámpa? Fölső v alsó? Akkor kigyulladhat a lámpa ha belemegyek egy bukkanóba és pirosba ér kicsit a mutató?
-
rob210
nagyúr
A piros lámpa akkor villan fel, ha jól van bekötve és minden működik.
Amikor az üzemanyag szint jelző gomba uszó ki minek nevezi, összezárja az érintkező lábakat. Azaz a gyárilag beállított érték alá megy a benzinszint.
Ez természetesen már 1/3-tanknál is jelentkezhet pl.: Emelkedő bukkanó, vagy akár járdán parkolás közben is.Renault power
-
drake911
csendes tag
Megvolt a mai napi szerelés és mondhatom h sikerrel jártam....szétszedtem a benzin szintmérő egységet és egyből rájöttem mivolt a probléma! Egy téglalap alakú lap fevolt tekercselve vezetékkel, és azon mozgott az úszóhoz kötött fém. A minimum jelzésnek van ott egy érintkező, amihez ha hozzáér a szintjelző fém bekapcsolja a lámpát, na ez a kis fém fentebb volt és nemtudott érinkezni! szval visszahajlítottam és megmértem műszerrel és van érinkezés!
Pár kép: 2ik képen jól kivehető a kis fém érintkező...
[link]
[link]
[link]
[link]