- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Készül a Galaxy S24 FE
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 10 - nem olcsóbb, hanem kedvezőbb árfekvésű
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #846 üzenetére
Na hol is kezdjem.
A hütővíz fogyása jelzi biztosan a hengerfejességet.
Ha fogy a víz a kocsiból és úgy fúj fehér füstöt akkor tuti hogy hengerfejes.
Az olajat nézd meg milyen van benne. Ha tejeskávé színű akkor hengerfejes.
Ha a vízben van olaj kiegyenlítő tartályt nyisd ki akkor hengerfejes.Ha ezek nem állnak fenn akkor inkább rég volt az autó használva és azért fújt fehér füstöt.
Nekem van hogy 300kilóméter után is fehér füstöt fúj a golf.
Hideg párás időben ezek az autók ezt produkálják.Következő
Na akkor a generátornak semmi baja! ezt szögezzük le akkor ugyanis 2000-es fordulaton sem lenne világitásod rendesen.
Az ékszíjat nézd meg az valószínüleg alapjáraton csúszik és ezért nem ad le elég feszt a generátor, vagy alacsonyra van beállítva az alapjáratod.
Üresben gáz nélkül 800-900között kell hogy legyen egy normálisan beállított favorit fordulatszáma amin a generátor megfelelő feszt termel. (itt kicsit mosolyogtam is 5000-es fordulatot ezzel az autóval sose fogsz elérni ott már kinéz a dugatyú a hengerfej tetején )
Szóval a ford mérőd nem biztos, hogy jól mér.Következő
A szélvédő mosó fújókáit egy egyszerű varrótűvel be lehet állítani beleszúrod a nyilásba és addig mozgatod amig jó helyre nem fúj.
A tartályban nézd meg mennyi folyadék van az nagyban meggyorsitja a reakció időt ha nem egy deci van a tartály alján akkor nehezbben kapja már fel.köv:
Intervalum kapcsoló beszerelése autósbolt 980.- intervalum relé. a biztosíték táblába be kell nyomni oda ahol a hajlított lemez köti össze a lábakat egy ilyen van a bizt táblán onnantól az alsó állása a bajusz kapcsolónak a szakaszos törlés lesz.
A végálás már macerásabb azt javaslom nyáron csináld meg mert szét kell szedni a motort ahol a csuszkákat szarul tették vissza.köv.:
Szét van kopva a kuplungtárcsád gyalázatosan és valószinűleg már fém a fémmel érintkezik.
Tárcsacsere azonnal.
Illetve tesztelése a következő képpen:
Kuplung kinyom kézifék behúz 2-esbe teszed a kocsit nagyon óvatos lassú kuplungcsúsztatással engeded fel a pedált közben 1500felett tartod a fordulatszámotde 2000alatt ebben a tartományban gázpedállal tartod az értéket.
Ha elindul az autó akkor a kuplung jó ha lefullad akkor tárcsa csere.A hang azért van mert csúszik a kuplung tehát beállítani minden képpen be kell.
Azt hiszem mindenre írtam választ.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
Amikor megvettem a favoritott nekem is voltak vele problémák:pl.:nem mentek a lámpák, aztán topított ment a távolságin elaludt,az ajtók nem nyiltak-aztán nem záródtak,most csapágy csere volt az első kerekben, de mondjuk én csak 200€-ért vettem
-
rob210
nagyúr
Ez egyálltalán nem szivató hiba.
Koszos a karbi alapjárati fúvókája és amikor áll az autó leülepszik a kosz.
Amikor mész vele annyira áramlik a benzin hogy tisztuloj egy kicsit és tud használni.
Egy alapos karburátor tisztítás után ez a jelenség meg fog szűnni.
De javaslom a tisztítás közben a benzin szűrő cseréjét is.Renault power
-
rob210
nagyúr
Itt egyébként megtaláljátok az eltűntnek hitt dokumentumot
Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
Nekem tetszik a Favorit csak egy bajom van vele.
A műszerfal olyan gyengén világít,hogy éjszaka nem látom hogy mennyivel megyek.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
valami biztosíték ott nem lesz jó, vagy rosszul érintkeznek az izzók és nem ég az összes.
Mert a favoritnak kifejezetten szép zöldes szemkímélő fénye van amit már szürkületkor is jól lehet látni.
Nappal avlóban semmi nem látszik a világításból de akkor nem is kell:-DRenault power
-
Sanyo91
csendes tag
Jól olvastam ,hogy jártatok Szlovákiában,valamilyen találkozón?
[ Szerkesztve ]
-
Joci77
csendes tag
juj de beindultatok...
-
-
Joci77
csendes tag
a kuplung...hoz
szerintem lehet a kinyomó csapágy is(az is szép hangot tud adni )
nekem egyszer szétrepült és kilyukasztotta a csapágy golyó a blokk oldalát. csapágy,fogaskoszorú és tárcsa csere után meg pár Km. mindig olajfolt volt a kocsi alatt(szét kellett szednem még 1 szer beragasztani a lyukat..
-
rob210
nagyúr
Jó dolgok ezek, de itt most ez nem lehet hiba mert a kinyomó akkor zörög csörög amikor lenyomod a pedált.
Ő azt írta, hogy terhelés alatt ad ki hangot, valamint hogy mélyen van a kuplung.
ez mind a tárcsa kopottságára utal.
Ha így jár kel vele akkor a szerkezet is cserés lesz mert szétveri.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
Köszönöm a bőséges választ!
- Igen jól értelmezed lent fog és terhelés alatt ad ki zajt. Csak most kicsit össze van fagyva az egész gépsárkány így senki nem fog neki állni tárcsát cserélni. Holnap de kipróbálom amit mondtál, egyébként nagyon finoman és szépen lehet vele indulni, és még normál hangja van egy csúsztatásnak nem a sivító fémes.
- Hűtővízből 100 km alatt bezabált fél litert, igaz, hogy állandó gyorsítás lassítás volt, mert a 34-esen tegnap 50 és 70 között lehetett gurulni úgy le volt fagyva, hazafelé pályán jöttem 80kával épp, hogy leheltem a gázt így nem sok víz fogyott, de fogyott így is vagy 2dl. 4 házra lakok a pályától így megállni nem kellett.Meleg motornál bent volt az intervallumban (minimumon), viszont mire kihült már megint csak az alján lötyög valami, vagyis fél liter hiányzik.
Szerintem, ha csak nem melegedett volna be bent is meg lehetne fagyni, viszont vissza kellett húzni a fűtést, mert volt benne vagy 25 fok. Ismerős Puntója nem melegszik be (nagyon hidegben), tényleg párás a füstje, még hosszú út után is. Olajat nézem holnap, világosban. Dolgozni nem járok kocsival, mert csak 3 km; annyi séta meg épp kell. Viszont Bp Győr ingája lesz bőven.
- Az ablaktörlő végállással nem szenvedek most, viszont, nagyon bosszantó, hogy tele tartály mosóval várnom kell 5 másodpercet mire egy ici-pici sugárban megjeneik a víz, beállítva jó lenne, de inkább csurdogál mint spriccel.
- Generátorra holnap rámérek, mert jó az alapjárat, és így is vibrál minden fény, a fényszóró, meg nagyon elhalványodik, inkább sárgul, azzal látni nem lehet. (Kb mint egy gyertya) Bízom benne, hogy így nem normális. Állítólag az elmúlt 125e km alatt senki nem nyúlt hozzá. Ja és a töltés jelző lámpa is alapjáraton föl-föl villan.A könyv linkjét meg külön köszi!!!
Egyébként lesz még vele dolgom, pl automata szivató ki van vezetve (gányolva) egy bovdennel az utastérbe, kihúzva nincs szivató betolva van
Rádió 3 hangszórós lett... stb, de először menjen biztosan, utána jönnek a csinosítások, nem szeretném, ha egy párszáz km-es út alatt valami miatt megállna.Műszarfalvilágítás. Nekem is tökéletesen világít, meglepően szép egy ilyen korú autótól. A mutató is végig, a lámpa visszajelzőjét nappal is lehet látni.
-
Ysthvaan
csendes tag
Az autó napi használatban volt mielőtt megvettem.
A generátornál nem csúszik az ékszíj, feszes, nincs elkopva, szépen megy rajta.
Valószínűleg tényleg rossz a fordulatszám mérőm, mert kipróbálásból megnyomtam neki másodikba, és 5e nél ment még volna, igaz, hogy nehezen pörgött föl magát odáig, de nem bírtam hallgatni ahogy szenved szegény.
Hogy ellenőrzöm, hogy jó-é a fordulatszámmérő, gyári van benne, nem ugrál, és reálisnak tűnik a 800as alapjárat, az 1800 körüli szivatós is. 90-nél mutat 2500-at 50-nél 1500-at (5.ben)Megyek aludni, mára senkit nem zaklatok tovább
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #888 üzenetére
Az értékrk megfelelőek a sebességhez, de hogy mitől megy neked 5000Környékére azt nem tudom, lehet hogy maga a fordulatszámmérő hibás.
Én 4600ig tudtam kihuzatni a vecsési elkerülőnél ott ment a kocsi végsebességet 157Km/h át.De életveszélyes hangja volt már úgy pörgött mint a barom.
Az autód sajnos hengerfejes azon nincs is mit nézegetni.
Ha ilyen távon ennyi hűtőfolyadék elmegy akkor ott csúnyán át van égve a hengerfej tömítés.
Vidd csak vissza ha beválalta csináltassa meg, mert az is 15.000.- / 3500.- sikolnak 2240.- a tőmítés, plusz a vezérműtengely tömítés a szelepfedél tömítés 10.000.- a munkadíj.
Akkor még kicsivel több is mint 15.000.-Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #887 üzenetére
A szivatónak örülj, hogy ki van vezetékelve, bovdenezve
Csináld meg úgyhogy ízléses legyen és használd egészséggel.
Skoda betegség a bimetál szétégése ami iszonyat fogyasztást tud eredményezni.
Így meg te szabájzod.
Bemelegszik 2 perc alatt a motor és vissza lehet tolni isten ugyse én télen is 6.7 literrel jártam, ami nagyon jó fogyasztás.
Most a golfom 8.5l fogyaszt igaz ez 1.6-os de akkor is.
Szóval jó az a kigányolt szivató, csak csinosítsd ki.Renault power
-
darius
tag
Kicsit megkésve, de boldog, kilométerekben gazdag új esztendőt kívánok Nektek!
Az idei év nekem is eseménydúsan indult. Történt ugyanis, hogy elkezdett emelkedni a vízhőfok mérője meredeken, és fűtés se volt. Persze, mert eltűnt a hűtővízből vagy 2 liter...
Eleinte nem találtam a szivárgás helyét, de végül megtaláltam a vízpumpa személyében.
A szerelőm tanácsára nem az olcsóbb, utángyártott kínai alkatrész került bele, hanem egy drágább. A kínaiban állítólag nagyon gyenge minőségű a szilent.
Remélem, sok gondom nem lesz idén a kocsival -
semetka
őstag
Jól megindult a topic
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Találtam vmit egy autóalkatrész webáruházban.
Úgy van odaírva hogy üzemanyagszivattyú.
Szóval a kérdésem hogy ami a 120-ason van nyomkodós AC pumpa helyére fel lehet-e rakni ezt az elektromosat és minden gyújtáskor nyomná autómatikusan a benyát utánna meg a relé lekapcsolná?
Mert ha igen akkor rohanok is érte.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
Erre voltam kíváncsi.
6.000.- a vízpumpa felújított a bontóban.
A cseréjét meg én mondjuk jómagam is meg tudom csinálni, de aki nem akar bükölni ilyen időben az szereltet.
8.000.- ért csinálja itt a Keresztúron a szerelő.No ezzel nem elkeseríteni akartalak, csak jelezni, hogy máskor járd jobban körbe a témát szerintem.
Renault power
-
Jansz
csendes tag
Hello rob,annyit akarok kérdezni,h fenntebb írtad,h kicserélted a kárpitot is,a plüss kárpitra?Ha igen akkor kell vmit átalakítani pl.: az ajtók borításánál mert ugye más a kilincs is? Mert én már a komplett műszeregységet kicseréltem,pechemre a bontóban egy 94-es glx-ből vetettem ki ,én meg sem néztem csak otthon szembesültem azzal a ténnyel,h nem passzolnak a csatlakozók,de megoldottam mert kicseréltem a hátsó panelt a nyomtatott áramkört,fordulatszámmérőt átforrasztottam,de a benzinszint és a vízhőfokmérőt nem bírtam kicserélni az maradt a régi.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!