Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- HarmonyOS Next rendszerrel érkezett a Huawei Mate X6
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
válasz RedCat #20155 üzenetére
Szia,
nekem pont ma hozta vissza a szerviz egy hosszú hercehurca után és nem csináltak vele semmit!
Nekem a felső fekete sávban van egy világító pixel (ha szélesvásznú filmet nézel, akkor látszik), szintén 46D7000-es TV és szintén 1 hét után vettem észre (túl a 3 napon).
Jeleztem a Samsung ügyfélszolgálatnak, akik továbbították a szervíznek, kijött az Oktogon szervíztől egy szerelő. Megnézte, de szerinte ez nem is látszik (szemüveges volt az ipse), ha akarom akkor bevizsgálja a szervíz, de ahhoz be kell szállítaniuk és majd kijön hozzájuk a Samsungtól valaki aki eldönti hogy cserés-e.
Kb. 2 és fél hét után bevitték (én kerestem őket, ők nem hívtak engem, napi 10x telefonáltam, amiből kb. 1x vették fel) és ma ugyanúgy visszahozták, mondván a pixel a B mezőben van és nem jelentős, így nem cserés. Azt nem tudom hogy mi számít B mezőnek, szakvéleményt nem kaptam, viszont karcosan és tele ujjlenyomattal kaptam vissza! Már elszállításnál rossz volt nézni mit műveltek vele a szállítók. Már akkor jeleztem nekik, hogy sértetlenül szeretném visszakapni, mert én eddig vigyáztam rá. A szállítók csak egy koszos pléddel takarták be miután kivitték a teherautóba, hiába mondtam, hogy tegyük bele az eredeti dobozába.
Sok telefonálgatás után ma abba belementek, hogy a megkarcolt káva helyett rendelnek egy újat és kicserélik.
Szóval kiváncsian várom, hogy neked kicserélik-e.Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest