- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz remington2 #682 üzenetére
nézzükcsak, fejlesztői döntés részről (tehát nem bug):
- hud... nem látszik, hogy vérzel rendesen
- hudon nem látszik, hogy mekkora a staminád
- faction wars... a trigger túl korán megy támadásra, hacsak nem futsz, akkor mire a helyre érsz, már általában késő... itt visszajutunk a stamina problémakörbe
- stamina túl gyorsan fogy => mész, elfáradsz, megállsz, mész , elfáradsz...
- néha eszméletlen távolságokra nem lehet eladni semmit...
- faction nem populálja vissza a területeket pl mutánstámadás után => szóval egyszer kiirtják őket, aztán jön egyszem stalker, aki birja 15mpig, és nincsen guide, aki 4kmre lévő eladóhelyre visszavinne...
- mutánstámadások túl erősek, gyakorlatilag 4-5 stalkert simán kivégez egy csapat boar
- random mutánstámadások, jön egy csapat kutya, majd egy csapat boar, együtt, nem pedig egymást próbálják megenni... wtf, ők is területet foglalnak?
- garbage közepén a gyárszerűség nem elfoglalható... ha nem vagy bandita, nem tudsz bemenni és kiirtani mindenkit.
- garbage gyárkapu zárva, plussz egy kmes kitérő az pedig hatalmas, figyelembe véve a minimálstaminát
- súlyhatár alacsony, főleg a stamina függvényében
- kidobni a stalkert 20 katona közé, akik közül az egyiknek pkmje van... második pálya elején... ők obokanokkal és AKkal felfegyverezve, te meg vadászpuskával... mindezt a második pálya elején
- játékos egyedül, ellenfelek többszörös túlerőben... és ha túlélnéd a támadást, néha a script 15mpn belül még egy szörnyhordát is a fejedrecsap
- miközben a ládában turkálsz, duplaklikkre átváltasz fegyverre és nem átdobod... lőszert egyenként duplaklikkel átpakolni stashbe pár mp, áthúzással percek...
- pár esetben eszméletlen újraszületése szörnyeknek/ellenfeleknek... kilövöd őket, fél perc és támadás, fél perc és megint támadás... anyátok
- túlzottan lassú a karakter mozgása a stamina miatt...
- 50ruért vesznek az ellenfelek fullos állapotú páncélt, már ahol... persze neked 20kért adnák el
- szörnyek darabjait már nem lehet eladni, mert nem esik... ejjj
- ellenfelek látnak a sötétben, ha egyvalaki meglát, mindenki meglátés még csak garbagenél vagyok... no comment. na és akkor a bugok:
bugok:
- AI nagyon rosszul (pár helyen katasztrofálisan rosszul van megírva). például katona elfut melletted, belefut a falba, és ottmarad... de láttam olyat is, hogy 15 katona álldogált együtt cordonnál a laktanya mellett, és nem reagáltak rám... illetve katona elfutott mellettem, majd masszivan a fal felé fordult, mikor meglőttem se reagált rá... gondolom végtelen ciklusba került, vagy valami egyéb rondaság történt vele. AI 45 méterről pontosan mellémdobta a háztetőre a gránátot. (15m magasra)... E? valszeg a célzási algoritmusuk túl lett egyszerűsítve, aminek következtében mindegyik mesterlövésznek minősül és tökéletesen talál fejre.
- barátságos AI nem dobál gránátot
- rádobok két gránátot ellenfeles egységekre, és jé, mindenki eltűnt... hullák sincsenek... semmi... wtf????
- memory leak. nálam még csak kétszer dobott ki, valszeg akinek 2 giga memje van, az több ilyennel találkozik. garbage collector?;>
- find quest_item_3... avagy a cuccok leírásának egyrésze egyszerűen hiányzik!
- quest_log_3: zseniális, avagy a beszédek egyrésze se müxik.
- fák egyrésze megfogja a golyót... avagy három levélen nem hatol át a páncéltörő... aham.
- ellenfeleken teljesen random mennek a golyók (sérülésmodell érdekes)... és nem vérzenek, szokás szerint (ez tervezési is lehet, de akkor meg az AI nagymértékben csal effekt).
- random kilépkedés, mindenféle konfigokon
- egy magon fut => optimalizálni neki se álltak... bónusz, hogy emiatt 1280ban egyetlen processzor képes húzás nélkül futtatni akadás nélkül... és az a q9770es, 150 körüli áron.
- hova tűnt a nap garbageon és cordonnál... swampnál még megvolt. DX10 módban mégiscsak nappal világos van... akkor viszont ez nem DX10, mert ott már működik az, hogy csak a nap, mint szuperfényforrás világít, és némi egyéb ambient fényekkel nem állítunk elő hasonló hatást...
- árnyékok bugosak, adott esetben eszméletlenül ronda grafikai glitcheket csinálnak
- ha frakció tagja vagyok, a saját frakcióhoz tartozó helyet miért foglaltathatom el az ellenfélnek?
- durva hibák a fizikában... pl kutya nekiugrik bokornak előre, majd nyílegyenesen felemelkedik két méterig...ez alapján mondom, hogy amit kiadtak, az egy béta. ilyen szintű tervezési/programozási hibák egyszerűen nem mardhatnak bent egy rendes bétateszt után.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs