- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spec
őstag
válasz balazsmartin #2112 üzenetére
Na itt jön a gond. Szerintem a felhasználónak se nem joga, se nem kötelessége mérlegelni, hogy egy eszköz esetében a rendellenes működés szoftveres, vagy hardveres. Ha van hibajelenség, akkor garanciális probléma, vissza kell vinni és kész. Az hogy mi okozza, majd a szerviz, vagy a gyártó kideríti. Ha javítható, akkor javítják, ha nem akkor cserélik, vagy visszaadják a lóvét.
Amúgy netes rendelés esetében él a 14 napos elállási jogod is, ahol még csak igazából indokolnod sem kell miért akarod visszaadni a készüléket. Még baja sem kell legyen, elég ha simán nem tetszik. És azért 2 hét alatt sok minden kiderül egy telefonról használat közben szerintem.[ Szerkesztve ]
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs