Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spec

    őstag

    válasz balazsmartin #2112 üzenetére

    Na itt jön a gond. Szerintem a felhasználónak se nem joga, se nem kötelessége mérlegelni, hogy egy eszköz esetében a rendellenes működés szoftveres, vagy hardveres. Ha van hibajelenség, akkor garanciális probléma, vissza kell vinni és kész. Az hogy mi okozza, majd a szerviz, vagy a gyártó kideríti. Ha javítható, akkor javítják, ha nem akkor cserélik, vagy visszaadják a lóvét.
    Amúgy netes rendelés esetében él a 14 napos elállási jogod is, ahol még csak igazából indokolnod sem kell miért akarod visszaadni a készüléket. Még baja sem kell legyen, elég ha simán nem tetszik. És azért 2 hét alatt sok minden kiderül egy telefonról használat közben szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    "They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine

Új hozzászólás Aktív témák