- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz viharhozo #126 üzenetére
El kell keserítselek: az autómentes városok lesznek a jövő. Ahogy korábban is írtam: a személyenként egy 2x4 m-es fémdoboz onnét kezdve nem lesz fenntartható, hogy mindenkinek telik rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Rolly
veterán
válasz viharhozo #136 üzenetére
diesel tiltás... mivel jobb egy benzines?
HA megnézed a mai euro normákat diesel és benzin hasonló elvárások vannak a kétféle üzemanyagot használó autókhoz. Egyik picit jobb CO2-ben mag rosszabb szálló porban és fordítva... És azt se felejtsük el, hogy kőolajból lehet dieselt benzint és egyébb anyagokat előállítani, de minden is van nem lehet az, hogy akkor dieslt tiltjuk és akkor azt nem gyártunk a kőolajból...
Házkorszerűsítés egyszerűen olyan drága lett az alapanyag és a szakmunka drágulása miatt, hogy egyre tobb háznál sajnos nem éri meg ez nagyon szomorú mert a legzöldebb energia az el nem használt energia... De amíg fele annyiból megvan a napelem és az elektromos kazán mint a hőszigetelés addig előbbit fogják választani az emberek... (és ettől ez még zöldebb de nem zöld megoldás).
Két ismerős is saját költségen szigetelni akarták a házat és egyszerűen nem jön ki a matek mert 20-25 éves megtérülése lenne (legjobb esetben) a szigetelésnek. És itt olyan házakról beszélünk amit 1980ban építettek
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz viharhozo #136 üzenetére
Úgy mondod, mintha vagy-vagy kellene legyen, pedig igazából mindkettőt is kellene csinálni. Lakásokat is korszerűsíteni és autókat is (vagyis visszaszorítani). Öko-tanulmányok szerint a leginkább hatékony elrendezés amúgy a városi élet, ahol lényegében mindent, amire szükséged van elérsz gyalog vagy bringával.
-
Bibby
addikt
válasz viharhozo #126 üzenetére
Tehát értsük jól: az a megoldás, hogy mindenki költözzön el onnan, ahova te a zajos és büdös autóddal menni akarsz.
Mert te fizettél azért hogy a város mellé a pacsirtarétre költözz.
Azt is tudod, hogyha mindenki odaköltözik melléd, akkor ugyanolyan zajos és büdös lesz?Ελευθερια η θανατος
-
opr
veterán
válasz viharhozo #136 üzenetére
Igazabol ma mar siman lehet gazdasagi alapon is (mindenfele eztra tamogatas nelkul szamolva) elektromos auto mellett donteni.
Egyreszt ma mar a hoszabb utak se lehetetlenek, meg egy ~15 millas elektromos autoval sem. Ezeket pedig nem a golffal kell hasonlitani, mert nagyon mas liga, hanem a hasonlo szintre extrazott BMW, Audi, Mercedes, Lexusokkal, es ott azonnal az jon ki, hogy meretre - szolgaltatasra - komfortra azonos szintre hozva ma mar nem az a helyzet, hogy "talan majd megterul", hanem hogy ~ugyanannyiba kerul megvenni, utana meg nagyon sokkal olcsobb.
Aztan innentol kezdve egyeni preferencia meg elethelyzet kerdese, hogy ki mit valaszt es miert.
Egy folyamatosan egy seggel Munchen - Szecsot jarkalo teruleti kepviselonek rohadtul nem alternativa a villany, es nem is lesz meg egy jo darabig, viszont egy 90% varosi, plusz 1-2 havonta egyszer hoszabb ut, esetleg evente egyszer kulfoldi nyaralas felhasznalas eseten -ha tudja otthon tolteni sajat aramrol- ma mar viszont azonos kategorian belul mar bekerulesi koltsegnel is nyer a villany, "cost of ownership"-ben, plane a hasznalt arakat es elveulest is nezve viszont mar olyan sokkal nyer, hogy konkretan orultnek kell lenni, hogy ne azt vegye az ember.A ketto kozotti felhasznalasra meg -szerintem- a toyota hybridek a legjobb megoldasok jelenleg.
Szoval, nalam ugy nez ki jelenleg az okossag, hogy:
- Folyamatos hosszu utakra hybrid vagy dizel, korulmenyektol, markapreferenciatol fuggoen
- Atlagos felhasznalasra, varos/varoskozeli ingazasra, ha nem tud otthon tolteni, vagy egy kategoriaval a villany alatt akar arban nezni, hybrid
- Atlagos felhasznasra, ha tud otthon este tolteni, villanyEzek az eszervek, barmi mas meg hobbi, az mas, ott mas ervrendszerek vannak es nincs ertelme ilyen szempontbol beszelni rola.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...