- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #327 üzenetére
szerintem nincs igazad... tény hogy többet fogyaszt mint mondjuk egy sima Ioniq vagy Model3 de nem is akkora autó szélesebb és magasabb ami nem tesz jót az elektromos autók fogyasztásának ahogy a hatchback forma sem (PSA ugyanolyan hajtáslánca az eC4-ben kb 10%-kal fogyaszt kevesebbet 4,3 m-es autóban mint e208-ban ami csak 4 m súly magasság szélesség hasonló)
Tehát nem a Hyundai felejtett el hajtásláncot tervezni, hanem nem sikerült megerőszakolniuk a fizikát...
A kinézet meg szubjektív dolog kinek mi tetszik... nekem se jön be a belseje de a külseje bejön (főleg matt fényezéssel)
Az akkuban meg nem hiszem, hogy újra probléma lesz szerintem igen csak odafigyelnek az LG Chem visszahivások után -
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #327 üzenetére
Valamilyen alternatív valóságban lehetsz: [link]