Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
ph Megnéztük mit tud a sík paneles, nagy képfrissítési rátájú, 4K felbontású gamer kijelző.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
G Astra inkabb az izles teljes hianyanak az archetipusa. Meg a 15-20 eves, vagy azzal azonos aru kocsik kozott is rengeteg van,ami nem annyira ocsmany. H-tol mar teljesen ok kineztre az Astra,de a G akkora lepra, hogy elobb ulnek F-be, mint abba. Egyedul a Coupe nez ki valahogy, de abba meg olyan motorokat pakolnak, hogy kothetsz moge egy kutat is.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Vesa
veterán
Azért Te is masszívan próbálod önigazolni magad itt folyamatosan, nem csak az általad ugyanzezzel vádolt cikkíró. Lassan ott tartasz, hogy a G Astra a világ legjobb autója...Holott valójában az átlagnál is szarabb és számos típust lehetne felhozni, ami A-ból B-be furikázni jobb választás lenne.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Fikázásról szó sincs, csak megjegyeztem, hogy Te is pont azt csinálod, amit a cikkírónak tulajdonítasz.
Az általad hivatkozott alapon, a G Astra is felvágás, hiszen járhatnál robogóval is, vagy trabanttal, vagy kis Polszkival. Azok számláit nézve még inkább beljebb lennél...Szóval maradjunk annyiban, hogy mindenki anayagi lehetőségeihez mérten dönti el, mi éri meg és mi nem. A cikk írójának az i3 is megéri. Period.A tudomány a valóság költészete!
-
Snoop-y
veterán
En ugy lattam, hogy 10 ora alatt tett meg 1000km-t. Az eleg jo atlagnak mondhato.
Basel-bol mo-ra 1017 km nagyjabol 11 ora alatt szoktam megtenni ugy, hogy mindenhol a max + 10% -al megyekNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Coyot
őstag
Erre a felhasználásra még mindig a dízel lesz a nyerő. Ez a mutatvány sehogy sem meggyőző főleg hogy a végén még 2-3 percet tölt valahol ahol 10% range-t kap ha jól láttam.
Én meg még mindig egy seggel leülöm ezeket a távokat egy tankolással, pedig egy kistankos régi pdtdi-m van.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-vitya-
őstag
-
-vitya-
őstag
Leesett index, woww Oslóban majd rendbe teszik.
Vajon létezett bármilyen autó, amelyiken sosem rontottak el semmit? És garanciális visszahívás/javítás sem volt rajta? Ugye nem.Aztán nekem szólsz be, hogy elvakult vagyok? Megdöbbentően csodás a szemellenzős gondolkodásod. Nem érek fel hozzád.
Amúgy meg lehet vele tenni 2780km-t, 24 óra alatt
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
ncc1701
veterán
Ezek az idők nekem mindig scifi kategóriák. Anyával most voltunk az alpokban nyaralni, 550km, nekünk 8 óra volt az út. Mert megálltunk pisilni, cseréltünk, mert a tököm vezet ennyit, megálltunk enni, megálltunk nézelődni, lábat nyújtani. Egy valós 200-250km-t tudó vellanyos kocsival sem lett volna ez az idő több. Az emberek nagy része szerintem nem kamion söfőr, h egy műszakot megállás nélkül levezessen.
-
ncc1701
veterán
Ja, a becsületesnepper féle video? Van abban valami, amit írsz, de szerintem nem sok ember kocsikázik ennyit. Azt senki sem írta sehol, h aki naponta megy bécsbe, annak milyen jó a vellany, mert arra a dízel való.
De évente meg 1-2x belefér, pláne, ha az autó visszahozza az árát, mert otthon töltöd. Ilyenkor arra a pár óra pluszra leszámolva az éves pár 100eft spórolást az üzemanyagon, szerintem elég jó kis órabér jön ki. -
-vitya-
őstag
A nepper nem ért a vellanyhoz. Maxra tölti, és így nem használja ki, hogy 5-60% akku kapacitás között lehet jó gyorsan tölteni. Több megálló, de rövidebb, és kész is, nyert volna vele vagy 3 órát.
Én vezettem már sok belső égésű modellt, de a szemellenzősség nem jellemző rám. Elismerem a régi autóimat is, jók voltak. De mikor elkezdtem villanyautózni, utána jártam, hogy hogyan tudom leghatékonyabban használni, hogy lesz legkevésbé problémás.
Aki ezt nem hajlandó megtenni, mert azt hiszi, hogy Ő már mindent tud, sosem kell tanulnia többé, az belefut az ilyen hibákba, és elbukja a pár órácskát. Hibázott. Ezt amúgy egy későbbi videóban el is ismerte.
[ Szerkesztve ]
-=Витя=-
-
-vitya-
őstag
bocsáss meg mindent tudó bamba!
Csak halkan megjegyzem, nem azzal van baj, hogy mennyivel ért oda... 9-10% teljesen jól adja ki. Ott gyorsan tölt.
Azzal volt baj, hogy feltöltötte teljesen, nem pedig 60%-ra csak. Hogy védje az akkut, a töltés egyre lassul, minél jobban feltöltötte már magát, tehát, mikor eléri a 60%-ot, és 100kW alá esik a töltés sebessége, abba kell hagyni, továbbmenni. Én csak ennyit mondtam. Ezt hibázta. Te mit olvastál ki szavaimból?-=Витя=-
-
ncc1701
veterán
Helyesbítek: mikor otthon sem fogod tudni tölteni kvázi áram árában, azaz rátesznek valami formában adót. Az ingázók otthon töltenek. Úgyhogy addig számolgass csak a 36ft/kw-al. Azaz valami 5-600ft/100km, szemben a benzines mennyivel is? Egyen mondjuk 5 litert, az mondjuk 2000ft, azaz negyede. Én évi 30ekm-t ingázok, nem fogok számolgatni, most keveset eszik az új autóm, de nem annyira mindegy, h havi 40eft, vagy 10eft a költség, mert utóbbi már bkv bérlet ára.
-
-vitya-
őstag
Tesla töltőállomások európában
autópályák mellet max 100, de inkább 50 kilométerenként van Nyugat Európában. Ez tény. minden más user error.
-=Витя=-
-
ncc1701
veterán
Engedd már el a teslát. Renault zoé újonnan 8M. Hasonló kategóriás/méretű füstös 4-4.5M. Vagy ott a leaf-ford focus, kemény 1M a diffi, az már nagyon hamar bejön. De többnyire jelenleg nem rentábilis, de lásd norvégokat. Ők sem hülyék.
Amúgy model3 tesla tudtommal valami 17M, egy 5-ös bömös, ami hasonló kategória, sem olcsóbb.
Ja, még a zoé is feltölt huszon perc alatt 80%-ra, a 4 órát nem tudom, honnan vetted.
-
E.Kaufmann
addikt
Szerintem már lenyugodhatnál. Vettük, a villanyautó szar, a BMW-é meg pláne, nem kell több G Astra igazolás már, köszönjük.
PS:
Amúgy már milyen rossz, hogy a mi környékünkre egy ilyen gagyi autógyár jön, nem pedig egy Opel[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
nagyúr
-
nagyúr
Az energiasűrűség nyilván nem fogja elérni a benzinét soha, de azért nem ilyen fekete-fehér a dolog. Például a benzin energiasűrűsége se fogja elérni sose a plutóniumét, mégse akarunk atomhajtású autót. Az üzemanyagtartály mérete egy dolog, de ott van az egész hajtáslánc mérete/súlya is. Azért egy villanymotor töredéke egy dízelmotornak méretben és súlyban is, aztán nincs váltó, kipufogó stb., szóval van ott még mozgástér bőven.
Ha sikerülne megduplázni a súly/kwh arányt, és az ára is még feleződik a mostanitól, (ami szvsz egyáltalán nem lehetetlen, sőt) már elég is lenne, hogy lenyomja a belsőégésűt. Ha tud valós 500 km-t (20-80% merítés között), a mostani ár feléért, akkor árban már versenyképes, fenntartásban meg sokkal jobb.Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Direkt csinálod ezt amúgy? Szólj, mert akkor nem zavarlak tovább...
Hány kilós egy V6-os 3.2-es hajtáslánc? Tehát számoljuk bele a motort a váltót, a kipufogót, egyéb sallangokat. Mindjárt nem 180 kiló lesz az.
Persze még így is kevesebb, mint az akkupakk, de pont arról beszéltem, hogy most még nem, de 10 éven belül meg de. Ha lefelezed a 750 kilós akkupakkot akkor is sokkal nehezebb? Ugye, hogy ugye? Ha még az árát is lefelezed, akkor meg még ugye, hogy ugyébb.
Most nem versenyképes a villanyos, de már nincs messze tőle egyáltalán. 10 év múlva nincs olyan isten, hogy jobban megérje egy belsőégésű...Aki él és nem boldog, az téved!
-
moha21
addikt
-
nagyúr
válasz bambano #1028 üzenetére
A vezérlése bonyolultabb? Ez már tényleg a nap vicce... Biztos bonyolultabb vezérelni egy akksicsomagot, mint 4-6 injektort meg DPF-et meg szelepvezérlést meg anyámkínját. Nem is szoktak ezek elromlani. Oh wait
Biztos ezért van, hogy naponta találkozni olyannal, hogy egy elektromos autónak az határozta meg az élettartamát, hogy elromlott a vezérlése (én még ilyenről nem hallottam, de biztos volt már ilyen...), de olyanról még nem hallotttunk, hogy a nagynyomású szivattyú meg az injektorok megadták magukat. LOLTöbb komolyságot, ha kérhetném...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
moha21
addikt
válasz bambano #1028 üzenetére
"a tömeg nem azért számít ebben kérdésben, hogy hány kiló, hanem azért, mert a tankban csak pár kiló műanyag van, az akksipakkban meg egy rakás akksi, elektronika, szenzorok, hőmérséklet-menedzsment, töltésvezérlés, stb."
A tömeg nem csak ezért számít, hanem azért is , mert a mozgási energiához némi köze van. ERgó egy nagyobb tömegű tárgyat gyorsítani és lassítani is a tömegével arányosan nagyobb energiával lehet.Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
nagyúr
válasz bambano #1083 üzenetére
Milyen bajokra gondolsz? Már ami nem "valószínűleg így is maradt", hanem amiről tudsz, hogy így is maradt? Elolvastad a linkelt tesztet, vagy bármelyiket, vagy csak a szokásos troll szint? Én elolvastam, és nem írnak szoftverhibáról. Pont azért késett ennyit, hogy kijavítsák, amit meg nem tudtak, azt majd később bele teszik (semmi fontos, kényelmi extra csak).
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz bambano #1085 üzenetére
Idéznéd a szoftverhibás részt a tesztből? Léccilécci, ctrl-c ctrl-v elég lesz. Csak hogy tudjam, mit mutassak a reporvosnak a következő látásvizsgálatkor.
Igen, a fejlesztést elcseszték, nem kicsit, nagyon, de pont azért késett ennyit, mert ennyi kellett, hogy megoldják. A jelek szerint megoldották.
Mennyiben támasztja alá azt a légből kapott megállapításodat, hogy "valószínűleg így is maradt", hogy kirúgták a felelőst? Szvsz pont azt támasztja alá, hogy ő elcseszte, kerestek helyette valaki mást, aki meg megoldotta.[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz bambano #1088 üzenetére
Ja hogy nem tudod idézni. Rendben.
Azt írtad, hogy azon kívül, hogy a szoftverével több baj volt, mint egy átlagos w10 patch kedden és ez valószínűleg így is maradt?
A tesztek pont azt erősítik, hogy ez nem van így, mindegyik dícséri a szoftveres megoldásokat. Egy "hibát" említenek, amit én is írtam a 1084-ben, ami a világ kb. összes többi autójában benne sincs, hogy a szélvédőre vetíti majd a navi nyilait, oda, ahol az út van, amire kanyarodnál. Ezt a szoftverével több baj volt, mint egy átlagos w10 patch kedden és ez valószínűleg így is maradt? kategóriába sorolni legalábbis erős trollkodásnak érzem.
Ez pont nem szoftverhiba, hanem egy funkció, ami most nincs benne, de majd benne lesz, ha úgy érzik. Az autó működik szoftverhiba nélkül, sőt, elég jónak tűnik, elég sokat fogunk látni belőle az utakon a következő pár évben.A személyeskedésre nem reagálnék.
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz bambano #1090 üzenetére
Ja, hogy nem érted, mi a különbség a szoftverhiba és egy be nem került funkció között?
Így már világos.
A fék meg az elektromos autókon ilyen, szokni kell, a totalcaros teszter meg még nem szokta meg. Nyilván amikor először fékezett ABS-es autóban, akor is meglepődött, hogy visszarugdos a fékpedál. Nem baj, majd megszokja.
De egyébként ez tényleg gáz, a Mazda például meg tudta csinálni rendesebben, de ez se nagyon fér bele a "szoftverhiba" kategóriába...Aki él és nem boldog, az téved!
-
ncc1701
veterán
válasz bambano #1090 üzenetére
Nem az a baj, h te butaságot írsz, hanem inkább az, h a tesztelő is rutintalan. Az összes vellany kocsi ilyen, van egy határozott átmenet a generátoros visszatáplálós fék, és a valódi fék között. Megszokod, ha vezeted, nem dráma. Cserébe, mikor mondjuk 200ekm után kell féket cserélni, akkor viszont nincs panasz. Ügyes sofőr gyakorlatilag erős visszatáplálás mellett üzemi fék nélkül tud akár városban is közlekedni.
-
Graphics
Jómunkásember
Most olvastam csak el a cikket, reagálok is erre a végtelen buta első hozzászólásra..
Ismerősnek van, kipróbáltam, mint oktató is azt mondom ,hogy ez nem a BMW-s mentalitás fellegvára, ez egy nagyon korrekt élhető autó.
Lehet neked rongyrázás, de 7 millióért nem igazán kapsz jobbat a jelen piacon.
Ördögtől való találmánynak nézik az emberek, lehet időszakos lufi lesz ,de jelen helyzetben én is erre hajlok, vagy egy Toyota hibridre..
Nem azért mert rongyrázás, hanem mert ha család lesz, akkor kell egy nagyobb jármű, és a Jazz már kicsi lesz erre ,bármennyire is jó a praktikuma.
Nem vennék én se BMW-t... i3-at viszont igen, mert próbáltam, és jó. Lehet Te vagy negatív és sztereotíp, illetve bizonygatod az igazad, viszont az biztos, hogy nagyon nagy erény az életben, ha EL TUDOD FOGADNI más értékrendjét... Azonosulni nem kell vele....De leszólni se
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs