- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé.
Így van ezzel kb mindenki aki egyszer váltott.Grat az autóhoz!
-
félisten
válasz E.Kaufmann #847 üzenetére
"Max vegye a vállalkozás nevére és termelje ki a vállalkozás, ha valakinek sok a dolga szerte az országban és kipárnázott bálnával közlekedne."
Ebben az esetben maximálisan megértem a "bálnát", általában családfenntartó és a halála vagy munkaképtelensége 4-5 ember életét teszi tönkre.
Városon belül tök jó a Jazz, de amikor évi 100+ ezrest tekersz bele az autóba, akkor statisztikailag is esélyes vagy arra, hogy valami gyökér megöljön a tuning szarával.
A jó hír, hogy ezt tartós bérletben érdemes nyomni, 3 év alatt kijön, hogy ~kvázi az értékvesztést fizeted és mindenről számla van amit elszámolsz. -
félisten
válasz Donki Hóte #864 üzenetére
A tesla olyan nyereséggel gyárt autót amiről a többi nagy konszern csak álmodik.
-
félisten
válasz Feketelaszlo #867 üzenetére
Én is próbáltam keresni, de most minden az SP500 marginnal van tele. Van forrásod?
-
félisten
válasz Feketelaszlo #870 üzenetére
Valahol olvastam, hogy még a model 3 is meglepően nyereséges, és folyamatosan optimalizáják a gyártást.
-
félisten
-
félisten
A jövőről beszélés neked általában nem válik be.
Hogy is volt a tesla drága és szar, és hiába tudnának negyedévente 100k+ autót gyártani, úgyis csökken a kereslet és tönkre fognak menni, mert nem is nyereségesek?Meg egyébként is utáljuk a sok gazdag hülyét, aki 10 millióért vesz ilyen dodzsem szart ahelyett, hogy venne 300k-ért corsát és tankolna a különbségből.
Vagy az otthoni töltést nem bírja a hálózat, nem baj, hogy pár kw-ról van szó.
A többieknek: mi ezt FB-on vagy 6-8 éve nyomjuk 1v1, nem tegnap kezdtük.
De inkább arra jutottam, hogy függesszük fel, majd beszéljük róla 5-10 év múlva.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Snoop-y #1002 üzenetére
Ez azért nem ennyire egyszerű.
Én km/ft alapon számolom az autót minden költséggel(amiben benne van a végső vételár-eladási ár is).Ebből érdemes kiindulni:[link]
A jeep-ekről nem igazán hallottam jókat, de nem vagyok benne a témában, biztosan utánaolvasnék.
Az viszont tuti, hogy dízelesen sokat kell menni, hogy kiadja a matek. -
félisten
válasz stickermajom #1071 üzenetére
-
félisten
válasz Sethdobaloah #1190 üzenetére
Az egyes számú autóba én tavasz - ősz között általában vagy egyszer, vagy ennyit se tankolok.
Az éves futás is kevesebb mint 5k.
Néha gondolkodom rajta, hogy nem is kéne, de bevásárolni kényelmes és ha esik akkor is jó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Autós topik
- Főzőcskés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Filmvilág
- HTPC (házimozi PC) topik
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...