Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @modd3r -

    If I understood correctly, your comment was sarcastic ;)
    Our support team answers each and every user that opens a support ticket. Was this not the case with your ticket?

    @Horhe13 -

    At this stage, one Viber number can be assigned with only one device simultaneously (except for Viber Desktop). When you try registering to Viber with the same number on a second device, the first device immediately deactivates, and its data (message history, Recents, etc.) is deleted.

    In other words, Viber can be registered on one mobile phone, and many Desktop apps, with the same number. The Desktop application MUST have a working Viber app on a mobile phone in order to work. There is no workaround for this unfortunately :(

    In future versions we are considering to add an option to register the same Viber number on multiple devices. Once we have news on that, we'll let you know :)

    ===========

    @ modd3r -

    Ha jól értettem, a megjegyzés volt gúnyos;)
    A támogató csapat válaszol minden egyes felhasználó megnyitja a támogatási jegyet. Ez volt a helyzet a jegyet?

    @ Horhe13 -

    Ebben a szakaszban egy Viber számot lehet rendelni csak egy eszközt egyszerre (kivéve a Viber Desktop). Amikor megpróbál regisztráció a VIBER azonos számot egy másik eszköz, az első készülék azonnal kikapcsol, és az adatok (üzenetek történelem, Legutóbbiak, stb) törölni kell.

    Más szóval, Viber lehet regisztrálni egy mobiltelefonnal, és sok asztali alkalmazások, és ugyanazt a számot. A Desktop alkalmazás KELL egy működő Viber alkalmazás a mobiltelefon, hogy működik. Nincs megoldás erre a sajnos: (

    A későbbi verziókban gondolkodunk, hogy adjunk egy lehetőség, hogy regisztráljon az azonos Viber számot több eszköz. Ha már hír, hogy, akkor tudd :)

Új hozzászólás Aktív témák