Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    Hi,
    Én egy hivatalos képviselőjének Viber. Azért vagyok itt, hogy segítsen :)
    Kérem, bocsásson meg, a magyar nem olyan jó, ezért írok angol nyelven:

    Please feel free to ask me any question or suggestion for Viber. We are here to assist and receive user feedback.

    Thank you in advance,
    the Viber Team.

  • ViberMedia

    tag

    @havri1 -
    Please try to elaborate on the problem, with more specific details, so i can assist :)

    @St3ven -
    This is a known problem, and we are working to fix it. We hope to release a new update soon that will solve this issue.
    We apologize for the temporary inconvenience.

    -------------

    @ havri1 -
    Kérjük, próbálja meg, hogy dolgozza ki a probléma, több konkrét részletek, így tudok segíteni :)

    @ St3ven -
    Ez egy ismert probléma, és azon dolgozunk, hogy javítani. Reméljük, hogy kiadja az új frissítés hamarosan, hogy megoldja ezt a problémát.
    Elnézést kérünk az átmeneti kellemetlenségért.

  • ViberMedia

    tag

    It is our pleasure to help :)

    There shouldn't be any special memory requirement for the officially compatible phones. In other words, after the next update, this error message should not appear anymore.

    You can find the full list of supported phones here: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/238/40/is-your-nokia-s40-compatible-with-viber-system-requirements

    -----------------

    Ez a mi öröm, hogy segítsen :)

    Nem szabad semmilyen különleges memória követelmény a hivatalosan kompatibilis telefonokat. Más szóval, miután a következő frissítés, ez a hibaüzenet nem jelenik meg többé.

    Itt található a teljes listát a támogatott telefonok itt:

  • ViberMedia

    tag

    @Lacus_84 -
    Hi,
    Adding our calling feature to Viber for Nokia is something we are checking these days (to see how much time it might take, or even if it is technologically feasible on all devices). Unfortunately we still don't have release dates yet, or any official announcements, but we are working on it these days and we hope to publish news soon :)

    @g0dl -
    1.When you use Viber, you can tell indirectly if your contact is online as follows:

    When you make a Viber call, you will first see "Calling". It will change to "Ringing" if your contact is online and their phone is literally ringing.
    When you text, "Delivered" means the message has been received on the other side's phone (they're online). If you only see "Sent", it means it's been sent from you, but pending the other side to come online (they're offline at the moment). So, if messages remain at "Sent" and do not become "Delivered", you might want to check with your destination contact whether or not they are connected to the internet.

    2. Not yet. Viber for PC/Mac is something we are planning in the future. We recommend that you stay tuned for news and updates :)

    @zol.com -
    Unfortunately this is true - Alcatal devices are not compatible with Viber. You can find the full list of officially supported devices here: http://bit.ly/Hm5k9p

  • ViberMedia

    tag

    Bocsánatot kérek egy fordító, hogy lefordítani a magyar, de nekem nincs más választásom;)

    Egyébként - Én itt lesz válaszolni a kérdésekre, és meghallgatja a felhasználók javaslatait.

    ------------------------

    I apologize for using a translator in order to translate to Hungarian, but I don't have any other choice ;)

    Anyway - I will be here to answer your questions and listen to our users' suggestions.

  • ViberMedia

    tag

    Today, Viber offers its free service (calls and messages) only between Viber users. If you try to call a non-Viber user through the application, it will simply switch to a regular (cellular) call.

    Currently, Viber's focus is on adding platforms, features and integrating with more platforms, as well as improving overall system performance. At the same time, we are working on additional premium services that will generate revenue once they become available. The basic Viber service - Viber to Viber phone calls and text messages - will ALWAYS be free.

    ----------------------------------------------------

    Ma Viber kínál ingyenes szolgáltatás (hívások és üzenetek) csak között Viber felhasználók. Ha megpróbálja felhívni a nem Viber felhasználót az alkalmazás, akkor egyszerűen átválthat rendszeres (celluláris) hívást.

    Jelenleg Viber középpontjában az áll, hozzátéve állványok, funkciók és integrálja a több platformon, valamint javítja a teljes rendszer teljesítményét. Ugyanakkor, dolgozunk a további prémium szolgáltatásokat, amelyek bevételt amint azok elérhetővé válnak. Az alap Viber szolgáltatás - Viber a VIBER telefonhívások és szöveges üzenetek - mindig ingyenes lesz.

  • ViberMedia

    tag

    @magicbox -

    These are known requests from our users, and we plan to include these features in future versions.
    Meanwhile, we invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. The more people join on a request, the faster it will become reality :)

    You can find it here: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

    ---------------------------

    Ezek ismert kéréseket a felhasználók, és azt tervezzük, hogy ezeket a szolgáltatásokat a jövőben változatban.
    Közben meghívjuk Önt, hogy adja meg a Feature Request oldalt, és írjon javaslatot ott, vagy csatlakozni egy meglévő hasonló javaslatot. Minél több ember csatlakozik kérésére, annál gyorsabban válik valósággá :)

    Megtalálható itt: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

  • ViberMedia

    tag

    Hi,

    @Edenyke -
    Viber notifies users who saved your number in their contact list only once, when you installed Viber for the first time. The goal of this feature is to let people know that they can now connect easily and for free.
    When we implemented this feature, we received very positive feedback from our users, so we decided to keep it.

    We understand that this feature may be problematic for some users, and we apologize if any inconvenience was caused. If you would like to disable this feature, then we invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. The more people join on a request, the faster it will become reality :)

    You can find it here: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

    In addition, note that in the future we plan to introduce a feature that lets you block Viber numbers. Once we have news, we will notify our users :)

    -----------------

    VIBER értesíti a felhasználót, aki megmentette a számot a saját kapcsolati listában csak egyszer, mikor telepítette Viber az első alkalommal. A cél ez a funkció, hogy a többiek is tudják, hogy már csatlakoztathatja egyszerűen és ingyen.
    Amikor végre ezt a funkciót, kaptunk nagyon pozitív visszajelzéseket a felhasználók, ezért úgy döntöttünk, hogy tartsa.

    Tisztában vagyunk azzal, hogy ez a funkció problematikus lehet egyes felhasználók számára, és bocsánatot kérünk, ha esetleges kellemetlenségért okozták. Ha szeretné letiltani ezt a funkciót, akkor kérjük, hogy írja meg a Feature Request oldalt, és írjon javaslatot ott, vagy csatlakozni egy meglévő hasonló javaslatot. Minél több ember csatlakozik kérésére, annál gyorsabban válik valósággá :)

    Megtalálható itt: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

    Ezen túlmenően, vegye figyelembe, hogy a jövőben is tervezzük bevezetni a funkció lehetővé teszi, hogy blokkolja Viber számokat. Ha már hír, értesíteni fogjuk a felhasználók :)

  • ViberMedia

    tag

    @Dubfire81 -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

    (The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

    @Edenyke , @Fecogame and @tylerddd -

    First, please make sure that both the phones you are using are fully compatible with Viber (you can find this information in our official HelpDesk).

    Also: sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.

    When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    ------------------------

    @ Dubfire81 -

    A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

    (Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

    @ Edenyke, @ Fecogame és @ tylerddd -

    Először is, győződjön meg arról, hogy mind a telefon használata teljes mértékben összeegyeztethetők Viber (megtalálja ezt az információt a hivatalos HelpDesk).

    Továbbá: néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes recepció bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, akkor a telefon borítja a térerõ.

    Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, számos más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

  • ViberMedia

    tag

    @Steve (AMD) -

    As explained above, we are still working on adding voice services to Viber for Symbian. When we have news, we will publish it officially throguh our Facebook page :)

    ---------

    @ Steve (AMD) -

    Mint fentebb kifejtettük, még mindig dolgozunk hozzá hang szolgáltatás a VIBER Symbian. Ha van hír, akkor közzé hivatalosan throguh Facebook oldalunkon :)

  • ViberMedia

    tag

    @The Best AMD -

    The voice option in Viber for Blackberry is not available yet. We are working here in the company to add it to the application, and we hope to complete it soon.

    @zol.com -

    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    If the quality of call on WiFi is bad, then it could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    -----------------------

    @ The Best AMD -

    A hang opció Viber Blackberry még nem áll rendelkezésre. Azon dolgozunk itt a társaság adja hozzá az alkalmazást, és reméljük, hogy töltse ki hamarosan.

    @ zol.com -

    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

    Ha a minőség a hívás WiFi rossz, akkor lehet, hogy a hálózat kapcsolódik a zárolás VIBER forgalom.

    1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
    2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

  • ViberMedia

    tag

    @Rubbi -

    Hi,
    At this stage we are unsure when (and if) we will have an update for Viber for Windows Phone 7.5.
    Note that we are looking into Viber for the new Windows Phone 8 these days, but unfortunately we still don't have any official news at the moment.

    When we do have news, we will publish it on our Facebook page :)

    ---------------

    Hi,
    Ebben a szakaszban vagyunk, nem biztos, amikor (és ha), akkor van egy frissítés Viber for Windows Phone 7.5.
    Ne feledje, hogy keresünk a Viber az új Windows Phone 8 ezekben a napokban, de sajnos még mindig nincs hivatalos hír ebben a pillanatban.

    Mikor mi van hír, akkor közzé azt a Facebook oldalunkon :)

  • ViberMedia

    tag

    @RUBBI -

    Our pleasure to help :)

    @GrandeP -

    Connection problem may be caused by network disturbances or blocks:
    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    @deminos -

    Try to go to the phone settings and make sure all volume settings are set to the highest, then try again.
    However, please note that at this stage we don't officially support custom ROMs with Viber. Running Viber on a custom ROM results in various side effects (sometimes total lack of functionality), but we can't afford to support all custom ROMs out there. We are continuously working to adapt Viber to more and more ROMS, but meanwhile - you might want to contact the ROM developer for further support - they may be able to resolve this issue.

    ----------------------

    @ Rubbi -

    Mi öröm, hogy segítsen :)

    @ GrandeP -

    Csatlakozási probléma oka lehet a hálózati zavarok vagy blokkok:
    1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
    2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

    @ deminos -

    Próbálja meg megy a telefon beállításait, és győződjön meg arról, hogy minden hangerő-beállítás a legmagasabb, majd próbálja újra.
    Ne feledje azonban, hogy ebben a szakaszban nem hivatalosan támogatja az egyéni ROM Viber. Futás Viber egy egyéni ROM eredményeket különböző mellékhatások (néha teljes hiánya alkalmassága), de nem engedhetjük meg magunknak, hogy támogassa minden egyéni ROM odakint. Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber egyre több ROM-ok, de közben - érdemes kapcsolatba lépni a ROM fejlesztő további támogatást - ezek lehet, hogy megoldja ezt a problémát.

  • ViberMedia

    tag

    @KMT -

    Did you make sure you have the latest version of Viber on your Nexus S?
    If so, please take a minute a report this problem to our Support Team. They will look into the problem and hopefully we will include a solution in our next update.

    @Brasco86 -

    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network (especially Vodafone networks across Europe). Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    -----------------

    @ KMT -

    Hasznosnak győződjön meg arról, hogy a legújabb verzióját Viber a Nexus S?
    Ha igen, kérjük, szánjon egy percet jelentés ezt a problémát ügyfélszolgálatunkkal. Fogják vizsgálni a problémát, és remélhetőleg lesz egy megoldást a következő frissítést.

    @ Brasco86 -

    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat (különösen a Vodafone hálózat Európa-szerte). Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

  • ViberMedia

    tag

    @Brasco86 -

    If you are not receiving the SMS with the code, please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    -------------

    Ha nem kapja meg az SMS-t a kódot, kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

  • ViberMedia

    tag

    Viber itself is totally free, meaning we (Viber) don't charge anything from you.

    Since Viber uses the internet, both sides of the conversation must be connected to either WiFi or 3G. If a user is connected to WiFi - that user is not paying anything for sure. If the user is connected to 3G, the user *may* be paying his cell company for the data (about 0.25MB per minute of call), but that depends on the specific data plan that he has with his cellular company, and needs to be verified with them.

    * Note that when a user is abroad using the cellular network (and not WiFi), there may be high Roaming charges by your cellular company for the data used.

    -----------

    Viber maga teljesen ingyenes, ami azt jelenti (VIBER) nem számít fel semmit.

    Mivel Viber használja az internet, mindkét oldalát beszélgetés kell kötni, hogy vagy WiFi vagy 3G. Ha egy felhasználó csatlakozik a WiFi-ről -, hogy a felhasználó nem fizet semmit, az biztos. Ha a felhasználó csatlakozik a 3G, a felhasználó * esetleg * fizet cellájában cég az adatok (körülbelül 0.25MB percenként a hívás), de ez függ az adott adat terv, hogy ő az ő celluláris cég, és meg kell ellenőrizni kell őket.

    * Ne feledje, hogy amikor a felhasználó külföldön a mobilhálózaton keresztül (és nem WiFi), lehet, hogy a magas barangolási díjak az Ön celluláris vállalat a felhasznált adatok.

  • ViberMedia

    tag

    @Balacce2 -

    Yes,
    As explained above, it could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic. In order to verify this, please follow these steps:

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    @vilmaboy -

    I am not sure I fully understood your question (sorry, I am using a translator). Please try to explain it again and I will do my best to assist :)

    -----------------------

    @ Balacce2 -

    Igen,
    Mint fentebb kifejtettük, ez lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja a VIBER forgalom. Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
    2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

    @ vilmaboy -

    Nem vagyok benne biztos, hogy teljes mértékben megértette a kérdést (bocs, Én használ a fordító). Kérjük, próbálja meg elmagyarázni újra, és én minden tőlem telhetőt, hogy segítse :)

  • ViberMedia

    tag

    @magicbox -
    This is a known issue and we hope to resolve this problem in future versions of Viber.
    Is your device fully compatible with Viber? You can check the list here: http://bit.ly/Hm5k9p

    @advanced1982 -
    What phone do you have? Does this problem happen on both 3G and WiFi?

    @KMT -
    Oh, sorry. I thought I wrote the link ;)
    Here it is: http://bit.ly/ukGVJ0

    --------

    @ magicbox -
    Ez egy ismert probléma, és reméljük, hogy megoldja ezt a problémát későbbi változataiban Viber.
    Ez a készülék teljes mértékben kompatibilis a Viber? Meg tudja nézni a listát itt: http://bit.ly/Hm5k9p

    @ advanced1982 -
    Milyen telefon van? Vajon ez a probléma történik mind a 3G és a WiFi?

    @ KMT -
    Ó, sajnálom. Azt hittem, én írtam a linket
    Itt van: http://bit.ly/ukGVJ0

    [ Szerkesztve ]

  • ViberMedia

    tag

    @advanced1982 -

    Hmm... please try uninstalling Viber, rebooting your phone, then reinstalling (note that this will cause deletion of your message history). If this still doesn't help, please use this direct link to report the problem to our Support Team: http://bit.ly/ukGVJ0

    @SPF -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

    (The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

    @littlemamba -

    You can find the full list of supported Symbian devices here: http://bit.ly/U7sUIR
    If your device is on the list, please try to describe the problem with more details :)

    ------------

    @ advanced1982 -

    Hmm ... kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, újraindítás a telefont, majd újratelepítése (ez okozza törlését az üzenet történelem). Ha ez még mindig nem segít, kérjük, használja ezt a közvetlen kapcsolatot jelentse a problémát a mi Support Team: http://bit.ly/ukGVJ0

    @ SPF -

    A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

    (Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

    @ littlemamba -

    Itt található a teljes listát a támogatott Symbian eszközök itt: http://bit.ly/U7sUIR
    Ha a készülék be van kapcsolva a listán, kérjük, próbálja meg leírni a problémát részletesebben :)

  • ViberMedia

    tag

    @Eddy89 -

    I hope I understood your problem correctly ;) Please check this page for a solution to your problem: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/173/29/wp7-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

    -----------------

    Remélem, jól értettem a problémát helyesen;) Kérjük, ellenőrizze ezt az oldalt a megoldást a problémára: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/173/29/wp7-contact-list-is-not-showing-your-friends-as-viber-users

  • ViberMedia

    tag

    @Edenyke -

    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Please note that having full 3G reception doesn't mean your internet's bandwidth is at the maximum expected. When you see a "full reception bar", it merely means that physically, your phone is covered with the cellular signal.

    When it comes to the bandwidth itself, your connection could still be slow due to various different reasons, such as being in an area with many other users from the same provider, thus congesting the network.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    ---------------------

    @ Edenyke -

    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

    Kérjük, vegye figyelembe, hogy miután a teljes 3G vétel nem jelenti az internet a sávszélesség a maximális várható. Amikor megjelenik a "teljes recepció bar", csupán azt jelenti, hogy fizikailag, akkor a telefon borítja a térerõ.

    Amikor a sávszélesség is, a kapcsolat még mindig lassú miatt különböző okok miatt, mint például, hogy egy olyan területen, számos más felhasználók ugyanazt a szolgáltató, így congesting a hálózatot.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

  • ViberMedia

    tag

    Sorry ;)

    My Hungarian is not so good, so I wanted to make sure that I give him a full answer of my own ;)
    I apologize for the double answer.

  • ViberMedia

    tag

    @toju87 -

    Hi,

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

    (The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

    -------------

    A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

    (Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

  • ViberMedia

    tag

    @Lacko84 and @poli27 -

    The calling feature in Viber is not available for all platforms at the moment. It is only available for iPhones, Android phones, and some Windows Phone devices.
    In the future, we plan to bring the calling feature to more platforms, like Blackberry and Nokia (Symbian) phones.

    @g0dl -

    I'm not sure I fully understand the question.. could you please try to explain again? (in English perhaps?)

    -----------------------

    @ Lacko84 és @ poli27 -

    A hívó funkciója Viber nem áll rendelkezésre az összes platformon a pillanatban. Ez csak az iPhone, Android telefonok, és néhány Windows Phone készülékek.
    A jövőben azt tervezzük, hogy a hívó funkció több platformon, mint a Blackberry és a Nokia (Symbian) telefonok.

    @ g0dl -

    Nem vagyok benne biztos, hogy teljesen értem a kérdést .. tudnál kérjük, próbálja megmagyarázni újra? (angolul talán?)

  • ViberMedia

    tag

    válasz g0dl #549 üzenetére

    Thank you for the detailed information!

    We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0
    With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it

    Thanks in advance :)

  • ViberMedia

    tag

    @attiati -

    Viber uses about 0.25-0.3MB per minute of call, and very small amounts for text messages (around 1KB).

    @CHIP-85 -

    The source of this issue could greatly vary. Please read this short page in our HelpDesk, outlining some possible workarounds that will help reboot synchronization of the contact list: http://bit.ly/rRtPqk

    (The instructions refer to iPhone, but are relevant to all phones nevertheless).

    -----------------------

    @ attiati -

    Viber használ mintegy 0,25-0.3MB percenként a hívás, és nagyon kis mennyiségben a szöveges üzenetek (kb. 1KB).

    @ CHIP-85 -

    A forrás a kérdés nagyban változhat. Kérjük, olvassa el ezt a rövid oldal a HelpDesk, felvázolva néhány lehetséges megoldásokat, amely segít újraindítása szinkronizálása a kapcsolati lista: http://bit.ly/rRtPqk

    (Az utasításokat lásd iPhone, de fontos, hogy minden telefon mégis).

  • ViberMedia

    tag

    @Motorhead -

    Hi,
    What phone do you have? Which version of operating system?

    Have you tested Viber with a few different contacts, and when connecting to a few different WiFi networks?

    ---------------

    Hi,
    Milyen telefon van? Melyik verzióját az operációs rendszer?

    Már tesztelt Viber egy néhány különböző kapcsolatok, és ha csatlakozik néhány különböző WiFi hálózatok?

  • ViberMedia

    tag

    @motorhead -

    I apologize for the confusion.. it is hard to use a Translator in order to communicate ;)
    We will look into the problem and see what can be done.

    Note that soon (hopefully a few weeks) a new update of Viber for Android should be released. Once it is available, please test it and let me know if the problem persists, or it was solved.

    --------------

    Elnézést kérek a zavart .. nehéz használni Translator annak érdekében, hogy kommunikálni;)
    Meg fogjuk vizsgálni a problémát, és mit lehet tenni.

    Ne feledje, hogy hamarosan (remélhetőleg néhány héten) új frissítése Viber Android fel kell szabadítani. Ha rendelkezésre áll, kérjük, próbálja ki, és tudassa velem, ha a probléma továbbra is fennáll, vagy megoldódott.

  • ViberMedia

    tag

    @Orsolya0725 -

    Just to clarify:

    1. Are you unable to receive the code now (you enter your number, but the code simply does not arrive).
    2. Or you see an error message when trying to activate Viber?

    Which option of the two is correct? ;)
    Or the problem is different?

    ------------

    Csak tisztázni:

    1. Ön nem tudja fogadni a kódot már (akkor adja meg a számot, de a kód egyszerűen nem érkezik.)
    2. Vagy megjelenik egy hibaüzenet, amikor megpróbálja aktiválni Viber?

    Melyik lehetőség a két helyes? ;)
    Vagy a probléma más?

  • ViberMedia

    tag

    @Motorhead -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    ---------

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

  • ViberMedia

    tag

    @asker_2 -

    When you use Viber, you can tell indirectly if your contact is online as follows:

    When you make a Viber call, you will first see "Calling". It will change to "Ringing" if your contact is online and their phone is literally ringing.
    When you text, "Delivered" means the message has been received on the other side's phone (they're online). If you only see "Sent", it means it's been sent from you, but pending the other side to come online (they're offline at the moment). So, if messages remain at "Sent" and do not become "Delivered", you might want to check with your destination contact whether or not they are connected to the internet.

    In the future we might add an "Online" status message, but we still don't know when this will happen.

    -----------------

    Amikor használja Viber, meg tudja mondani, ha a közvetett érintkezés interneten a következő:

    Ha szobát Viber hívást, akkor először olvassa el a "Hívás". Meg fog változni a "Csengőhang", ha a kapcsolat az online és a telefon cseng szó.
    Amikor a szöveg "Megérkezés" az üzenet meg is érkezett a másik oldalon a telefon (ők online). Ha csak lásd: "Sent", ez azt jelenti, hogy a már elküldött, de amíg a másik oldalon, hogy jöjjön online (ők nem elérhető jelenleg.) Tehát, ha üzenet továbbra is a "Sent", és nem válnak "szállítjuk", érdemes ellenőrizni az úticél érintkezés függetlenül attól, hogy csatlakozik az internethez.

    A jövőben talán hozzá egy "Online" állapot üzenetet, de még mindig nem tudom, ha ez fog történni.

  • ViberMedia

    tag

    @KMT -

    I am not entirely sure I understand your meaning... please try to elaborate, so I could respond :)
    Thank you!

  • ViberMedia

    tag

    @KMT -

    Thank you for the clarification - I understand now :)
    This is an interesting point. We kindly ask that you take a minute and report the details of this issue to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0

    Thanks in advance :)

    @Ultegra21 -

    I must apologize, I am not entirely sure I understood the problem...
    Please try to explain it again with more details (or as suggested here, in English ;) )

    Thank you!

    @ MERY -

    Please make sure that your device is on the list of officially compatible phones: http://bit.ly/Hm5k9p
    If it is not there, then this may be the source of the problem :/
    Anyway, we are planning to release a major update for the application very soon. When it is available, please test it. This may solve the problem.

    @pepike1 -

    Unfortunately this option (blocking a user on Viber) is not available yet. It is a known request by users, and we are considering to add it in future version. Meanwhile, we invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. The more people join on a request, the faster it will become reality :)

    You can find it here: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

    ------------------------

    @ KMT -

    Köszönöm a felvilágosítást - Most már értem :)
    Ez egy érdekes pont. Kérjük, hogy veszel egy perc, és számoljon be a kérdés, hogy a támogatói csapatunk használatával közvetlen linken: http://bit.ly/ukGVJ0

    Előre is köszönöm :)

    @ Ultegra21 -

    Elnézést kell kérnem, nem vagyok teljesen biztos, hogy megértette a problémát ...
    Kérjük, próbálja meg elmagyarázni újra További részletek (vagy ahogy azt itt, angolul;))

    Köszönöm!

    @ MERY -

    Kérjük, győződjön meg róla, hogy a készülék a listán hivatalosan kompatibilis telefonok: http://bit.ly/Hm5k9p
    Ha nincs ott, akkor ez lehet a probléma forrását :/
    Különben is, azt tervezi, hogy kiadja a jelentős frissítés az alkalmazás nagyon hamar. Amennyiben rendelkezésre áll, kérjük, próbálja ki. Ez megoldja a problémát.

    @ pepike1 -

    Sajnos ezt az opciót (blokkoló a felhasználó VIBER) még nem áll rendelkezésre. Ez egy ismert kérés a felhasználók, és fontolgatja, hogy hozzáadja a jövőbeli verziókból. Közben meghívjuk Önt, hogy adja meg a Feature Request oldalt, és írjon javaslatot ott, vagy csatlakozni egy meglévő hasonló javaslatot. Minél több ember csatlakozik kérésére, annál gyorsabban válik valósággá :)

    Megtalálható itt: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

  • ViberMedia

    tag

    Hi everyone,
    As some of you have already noticed, we have released a new version of Viber - 2.3.0 !

    What's new?
    - (Android only) Use your own ringtones from Android as your Viber ringtones!
    - (Android only) Reply to cellular (regular) SMS using Viber.
    - Include cool emoticons in your Viber text message.
    - Share Stickers with your Viber contacts.
    - Add a custom location to your Viber texts.
    - Many other enchancements and improvements.

    So, make sure you download the latest version! :)
    Please feel free to let us know your thoughts, questions and comments, we'd be happy to hear from you.
    Thanks,
    Viber

    ------------------------------

    Hi everyone,
    Mivel néhány már észrevette, már kiadott egy új változatát Viber - 2.3.0!

    Mi újság?
    - (Android only) Használja saját csengőhangokat Android, mint a Viber csengőhangokat!
    - (Android only) Válasz cellás (rendszeres) SMS segítségével Viber.
    - Beleértve hűvös hangulatjelek a Viber szöveges üzenetben.
    - Oszd meg Matricák Viber kapcsolatok.
    - Adjon hozzá egy egyéni helyet a Viber szövegeket.
    - Sok más enchancements és fejlesztések.

    Szóval, győződjön meg róla, töltse le a legújabb verziót! :)
    Ne habozzon, ossza meg velünk a gondolatait, kérdéseit és észrevételeit, mi szívesen hallani.
    Thanks,
    Viber

  • ViberMedia

    tag

    @Serricon and @noorbertt -
    Regarding your question -

    The new feature on Android allows you only to *reply* to a text message that was received, through Viber.
    It doesn't mean that your regular SMS's are transmitted through Viber.

    It is simply a feature for simplicity and convenience :)

    @MERY -
    We are very happy to hear that the problem has been fixed :) Enjoy!

    --------------

    @ Serricon és @ noorbertt -

    Ami a kérdés -

    Az új funkció az Android segítségével csak * válasz * egy szöveges üzenet érkezett, VIBER-en keresztül.
    Ez nem azt jelenti, hogy a normál SMS továbbítják VIBER-en keresztül.

    Ez egyszerűen egy funkció az egyszerűség és a kényelem :)

    @ MERY -
    Örömmel hallom, hogy a problémát nem állapítottak meg :) Jó szórakozást!

  • ViberMedia

    tag

    @Libus -
    Viber for Blackberry still does not offer our calling service. We are working on it these days, and we will inform you once we have news.

    @noorbertt -
    I'm not entirely sure I understand the problem... please try to explain again (possibly in English). Thank you :)

    ------------------

    @ Libus -
    VIBER Blackberry egyelőre még nem jelent meg a hívási szolgáltatást. Dolgozunk rajta ezekben a napokban, és mi értesítjük, amint van hír.

    @ noorbertt -
    Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy értem a problémát ... kérjük, próbálja megmagyarázni újra (lehetőleg angol nyelven). Köszönöm :)

  • ViberMedia

    tag

    @nemén -
    Please note that Viber does not officially support Dual SIM functionality (Viber will keep its original identity, i.e the number with which you first registered).

    @gabesz.1986 -
    What exactly do you mean? I'm not sure sure I fully understood the problem. I apologize, could you explain again? Maybe in English :)

    -------------

    @ nemén -
    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a Dual SIM alkalmassága (Viber fogja tartani az eredeti identitását, azaz a számot, amellyel első nyilvántartásba).

    @ gabesz.1986 -
    Mit is jelent ez? Nem vagyok biztos benne biztos, hogy megértette a problémát. Elnézést, meg tudná magyarázni újra? Lehet, hogy az angol :)

  • ViberMedia

    tag

    @PANDA -

    Please try rebooting your phone, then try to download Viber again from OviStore.
    If it still doesn't work, then we kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    Thanks in advance :)

    @zzz03 -

    This is a known issue on Viber for Windows Phone, and we hope to fix it soon.
    We apologize for the temporary inconvenience :/

    --------------

    @ PANDA -

    Kérjük, próbálja meg újraindítás a telefont, majd próbálja meg újra letölteni Viber OviStore.
    Ha még mindig nem működik, akkor kérjük, hogy vegye egy perc, és számoljon be a probléma, hogy a támogatói csapatunk ezt a direkt link: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha benyújtja a jegyet, kérem győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-címet a mi beszélgetés). Ezzel az információval, a fejlesztő csapat remélhetőleg képes lesz megtalálni az a probléma forrását, és végső soron megoldását.

    Előre is köszönöm :)

    @ zzz03 -

    Ez egy ismert probléma a Viber for Windows Phone, és reméljük, hogy hamarosan kijavítani.
    Elnézést kérünk a kellemetlenségért ideiglenes :/

  • ViberMedia

    tag

    Hi everyone,
    I apologize for my late response.

    @Romeo619 -
    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    @szokelaszlo -
    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.
    Unfortunately, there is nothing we (Viber) can do to help in this case :(

    @Handball94 -
    As you said, Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    ------------

    Hi everyone,
    Bocsánatot kérek az én későn reagáltak.

    @ Romeo619 -
    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

    @ szokelaszlo -
    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.
    Sajnos, nincs semmi, amit (VIBER) tehetünk, hogy segítsen ebben az ügyben: (

    @ Handball94 -
    Ahogy mondta, Viber hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

  • ViberMedia

    tag

    @nimfas -

    Viber stays available for calls and messages even if it closed. However, we always recommend our users to keep Viber running in the background (in the Multitasking). This way, Viber does not consume much battery, but it ensures better availability.

    @Romeo619 -

    Great news! Enjoy :)

    ----------

    @ nimfas -

    Viber marad elérhető hívások és üzenetek akkor is, ha zárva. Azonban mindig ajánljuk a felhasználók folyamatosan Viber fut a háttérben (a multitasking). Így Viber nem fogyaszt sok elem, de ez biztosítja a jobb elérhetőségét.

    @ Romeo619 -

    Nagy hír! élvez :)

  • ViberMedia

    tag

    @Handball94 -

    With newer and newer releases we try to add compatibility to more and more devices. We still don't know exactly when we will support Alcatel phones, but when we have news we'll keep you informed :)

    Meanwhile, we recommend that you contact XDA forums and see if they can offer you a third-party solution for this one-sided voice problem.

    @nimfas -

    I apologize - I use Google Translator as you can understand, and I'm doing the best I can to write Hungarian ;)
    Viber stays available to receive calls and messages even when it is completely shut down, thanks to Apple's Push Notification system.

    About the rest of your question, Handball94 gave you a correct answer :)

    @huby80 -

    Unfortunately Viber is limited when using headsets. Sometimes it is due to problems with the device or the headsets. Anyway, we plan to add support for more and more headsets in future versions.

    -----------

    @ Handball94 -

    Az újabb és újabb kiadásokban megpróbálunk hozzáadni kompatibilitás egyre több eszközt. Még mindig nem tudjuk pontosan, hogy mikor fogjuk támogatni Alcatel telefonok, de amikor már hírek fogjuk Önt tájékoztatni :)

    Közben, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba XDA fórumokon, és hátha tudnak ajánlani egy harmadik fél megoldás erre egyoldalú hang probléma.

    @ nimfas -

    Bocsánatot kérek - Én a Google Translator, amennyit csak lehet megérteni, és csinálom a legjobban tudok írni magyar;)
    Viber marad elérhető fogadhatunk hívásokat és az üzeneteket akkor is, ha teljesen leállt, köszönhetően az Apple push értesítési rendszer.

    A többi a kérdést, Handball94 adott neked egy helyes választ :)

    @ huby80 -

    Sajnos Viber korlátozott használata fejhallgatók. Néha problémák miatt a készülék, vagy a headset. Különben is, azt tervezzük, hogy adjunk támogatást több és több headsetek későbbi változataiban.

  • ViberMedia

    tag

    @bbbr -

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    @kdava -

    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to:
    1. Test Viber on a few different WiFi networks, and see that it works fine.
    2. Contact your cell company and confirm this with them.

    @max1221 -

    What phone do you have?

    --------

    @ bbbr -

    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

    @ kdava -

    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy:
    1. Test Viber egy néhány különböző WiFi hálózatok, és nézd meg, hogy működik.
    2. Lépjen kapcsolatba a sejt cég és ezt velük.

    @ max1221 -

    Milyen telefon van?

  • ViberMedia

    tag

    válasz max1221 #655 üzenetére

    Please note that Viber does not officially support your device yet, and that may be the reason for the problems you are experiencing. Here is the full list of officially supported devices: http://bit.ly/Hm5k9p
    We are continuously working to adapt Viber to more and more devices, and we hope to attend to the problems with your device soon. We apologize for the inconvenience.

    ------------

    Felhívjuk figyelmét, hogy a VIBER hivatalosan nem támogatja a készülék még, és ez lehet az oka a problémákat tapasztal. Itt a teljes lista a hivatalosan támogatott készülékek: http://bit.ly/Hm5k9p
    Folyamatosan dolgozunk, hogy alkalmazkodni Viber, hogy egyre több és több eszközt, és reméljük, hogy vegyenek részt a problémák a készülék hamarosan. Elnézést kérünk a kellemetlenségért.

  • ViberMedia

    tag

    I am not fully I understood what you wrote here (I apologize, I am using a translator for Hungarian).

    @bbbr -

    Please try to explain again the problem. What error message exactly do you see? (please quote it).
    Also, when exactly do you get it? Please try to explain it step-by-step.

    @Twine -

    Which problem are you getting? Which error message?
    What phone are you using?

    -----------

    Én nem teljesen értettem, hogy mit írt here (Bocsánatot kérek, Én használ egy fordító a magyar).

    @ bbbr -

    Kérjük, próbálja meg újra megmagyarázni a problémát. Milyen hibaüzenet pontosan látsz? (kérjük, idézem).
    Továbbá, ha pontosan nem érted? Kérjük, próbálja meg elmagyarázni, hogy lépésről-lépésre.

    @ Zsineg -

    Milyen probléma akarsz kilyukadni? Melyik hibaüzenet?
    Milyen telefont használ?

  • ViberMedia

    tag

    @twine -

    Thank you, now I understand the problem :)

    We kindly ask that you take a minute and report the details of the problem to our support team using this direct link: http://bit.ly/ukGVJ0 (when you submit the ticket, please make sure to add the URL of our conversation). With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.

    * Make sure to write in English.

    Thanks in advance :)

    @RUBBI -

    We are not sure yet when we will release the update for Windows Phone with our new emoticons and stickers. When we have news, we will inform you :)

    --------

    @twine -

    Köszönöm, most már értem a problémát :)

    Kérjük, hogy veszel egy perc, és számoljon be a probléma, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://bit.ly/ukGVJ0 (ha benyújtja a jegyet, győződjön meg róla, hogy adjunk az URL-címet a beszélgetésünk ). Ezzel az információval, a fejlesztő csapat remélhetőleg képes lesz megtalálni az a probléma forrását, és végső soron megoldását.

    * Győződjön meg róla, hogy írni angolul.

    Előre is köszönöm :)

    @ Rubbi -

    Mi nem biztos még, amikor majd engedje el a frissítés a Windows Phone az új hangulatjelek és a matricákat. Ha van hír, akkor tájékoztatjuk Önöket :)

    [ Szerkesztve ]

  • ViberMedia

    tag

    @zol.com -

    Unfortunately not at the moment :(
    We recommend to keep trying newer versions when they are released.

    @Twine -

    Great news!
    Enjoy :)

    ---------

    @ zol.com -

    Sajnos pillanatnyilag nem: (
    Javasoljuk, hogy folyamatosan próbál újabb verziók, amikor megjelent.

    @ Zsineg -

    Nagy hír!
    élvez :)

  • ViberMedia

    tag

    @Sauces -

    Have you tried rebooting the app?
    Also, have you tried uninstalling and reinstalling the application? (please note that this will result in deletion of all of your message history)

    @hardysok4 -

    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    @mara84 -

    Could you please try to explain the problem again? In English if possible, please ;)

    --------

    @Sauces -

    Próbálta újraindítása app?
    Is, próbáltál már eltávolítani és újratelepíteni a kérelmet? (kérjük, vegye figyelembe, hogy ez azt eredményezi, törlését összes üzenet történelem)

    @hardysok4 -

    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

    @mara84 -

    Tudna kérjük, próbálja meg elmagyarázni a problémát újra? Magyarul, ha lehetséges, kérjük;)

  • ViberMedia

    tag

    @Szamy76 -
    Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options).

    In addition, you may try to register to Viber with a different number (for example - your home landline number, a friend's number, etc.), in order to determine whether the problem is specific with your number, or a general one.

    @mara84 -
    I am not sure I fully understand the problem... could you please explain again? (maybe in English, if possible).
    Thanks in advance :)

    ------------

    @ Szamy76 -
    Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja ki mind az SMS-t és az automatikus vételi opció).

    Ezen felül, akkor megpróbál regisztrálni a VIBER egy másik számot (például - az otthoni vezetékes számát, egy barátja szám, stb), annak megállapítása érdekében, hogy a probléma nem egyedi a számod, vagy olyan általános.

    @ mara84 -
    Nem vagyok benne biztos, hogy teljesen értem a problémát ... tudná kérjük, fejtse ki újra? (talán angolul, ha lehetséges).
    Előre is köszönöm :)

  • ViberMedia

    tag

    @Miki6801 -

    This is a known issue - notifications about incoming Viber calls or messages can only be seen when Viber is running.

    We hope to fix this issue in the future, and when we have news we will let you know. We apologize for the inconvenience :(

    -----------

    Ez egy ismert probléma - értesítést bejövő Viber hívások vagy üzenetek csak akkor látható, ha Viber fut.

    Reméljük, hogy oldja meg a kérdést a jövőben, és ha van hír akkor tudd. Elnézést kérünk a kellemetlenségért: (

  • ViberMedia

    tag

    válasz Dzsabba #702 üzenetére

    Hi,

    We need a phone number because we want to confirm that the user who is trying to register is indeed the phone owner.
    The reason we use phone numbers, and not emails or anything else, is to keep Viber as simple as possible - we want to avoid the process of logging in with username and password - we want the Viber ID to simply be the real phone number of the user.

    -----------

    Szükségünk van egy telefonszám, mert azt akarjuk, hogy erősítse meg, hogy a felhasználó, aki próbál regisztrálni valóban a telefon tulajdonosa.
    Az ok az általunk használt telefonszámokat, és nem e-maileket, vagy bármi mást, az, hogy Viber a lehető legegyszerűbb - el akarjuk kerülni a folyamat bejelentkezés felhasználónévvel és jelszóval - szeretnénk a Viber ID egyszerűen csak az igazi telefonszámát a felhasználó számára.

Új hozzászólás Aktív témák