- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Találtam egy ingyenes vpn-t, amivel működik a Viber Vodafone hálózaton is.
Most tesztelen, eddig nagyon jó :-Dhavri
-
havri1
félisten
SurfEasy -ről van szó.
Van hozzá androidos kliens, ingyenesen kell regisztrálni egy accot, amivel alapből 750 mb havi adatot kapsz ingyen.
Androidon beállítod, elindítod, és máris megy a viber. Ma tesztelgettem, működik.[ Módosította: mukibuci ]
havri
-
pimespo
csendes tag
Sziasztok!
Van egy pár problémám a Viberrel Nokia Lumia 920-al.
Teljesen össze-vissza működik.
Van úgy, hogy hívnak, de nálam nincs semmilyen jelzés, de utána 5 perc múlva el kezd csengeni, holott már nincs is valójában hívás folyamatban. Ez jellemző az üzenetekrei is.
Viszont időnként jól működik. Hosszab alvó állapot után egyáltalán nem tudok semmit fogadni.
A beállításoknál ki kapcsoltam a wifi elalvást.
Próbáltam már azt is, hogy hagyom futni a háttérben, de úgy sem jó.
Nagyon kiszámíthatatlan a működése.
Iphone , Blackberry, Androidos telfonoknál nem volt ilyen probléma.
Esetleg másnak is vannak ilyen vagy jó tapasztalatai?
Esetle a support (ViberMedia) tud e mondani valami biztatót?[ Szerkesztve ]
-
szabozeee
aktív tag
Üdv.!
Segítségre lenne szükségem.
Az a gondom, hogy elég lassan töltötte be a telefonom a galériát, de eddig nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget. Tegnap nézegettem a fényképeket, és akkor vettem észre, hogy pl. a viber galériájában 17000 fénykép van, a 17000 féyképből valódi csak kb. 20 darab volt, a többi az jpg kiterjesztésű fálj nagyon kis méretű, és nem én csináltam őket, megnyitni nem tudom őket, ezt valami generálja gondolom. Kitöröltem az összeset tegnap. Ma reggelre 4 darab jelent meg ismét az éjszaka folyamán.Az egyik kollégámnak is ugyan ez a hibája de két különböző telefon...Ha valaki találkozott ilyennel, az adhatna tippet, hogy mit csináljak..
Előre is köszi.
Zeee
Hala Madrid :)
-
ViberMedia
tag
@szabozeee -
This is a known issue, and we're hoping to fix it in our upcoming update. We apologize for the temporary inconvenience, and we'd appreciate if you could get back to us after installing our next update and report whether or not the problem has been fixed
Thank you!
=================
Ez egy ismert probléma, és reméljük, hogy rögzítse a következő frissítést. Elnézést kérünk a kellemetlenségért ideiglenes, és örülnék, ha meg tudná vissza hozzánk telepítése után a következő frissítés, és beszámol arról, hogy a probléma javításra került
Köszönjük!
[ Szerkesztve ]
-
szabozeee
aktív tag
válasz ViberMedia #1361 üzenetére
Akkor tudnak a problémáról, és reméljük a következő frissítéssel elmúlik..
Köszi a segítséget..
Zeee
Hala Madrid :)
-
jozso1989
őstag
Sziasztok! Lehet már volt róla szó, lusta vagyok, meg munkám miatt nincs időm visszakeresni. Ha írnak nekem, a Viber bekapcsolja a kijelzőt, ami nem túl előnyös dolog, mert akkut fogyaszt, ráadásul ha a zsebemben van, akkor a nadrágom ha hozzáér a kijelzőhöz kikapcsolja a zenét, stb... Szóval elég kellemetlen. Létezik erre valamiféle megoldás? Már mindent kikapcsoltam az opcióknál... ez a probléma továbbra is fennáll.
Jah és ha írnak folyamatosan megállítja a zenét pl. egy pillanatra, amikor hallgatom (ez is idegesítő)...
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
Gstyler
senior tag
Sziasztok! 2 napja nem túl egészséges a VIBERem!
Az üzenetek órákon keresztül "küldés" állapotban maradnak (tehát nincs elküldve, kézbesítve), majd egyszer csak életre kel és az összes elküldött és beérkező üzenet elmegy/megjön.
Az érdekes az, hogy van amikor a "küldés" állapotban lévő üzenetet is megkapja a másik fél, bár én választ nem kapok!
Ma ismét ez történik. Egyedi probléma vagy találkozott vki ilyennel? -
kispeter69
tag
sziasztok. fel telepitettem a vibert,müködik,de nem találom a kilépés gombot állandóan fut .azt szeretném ne fusson a háttérben.hogyan tudom ezt meg oldani .köszönöm. csak ha használni akarom akkor..
[ Szerkesztve ]
-
modd3r
őstag
jozso1989: Ez sajnos ilyen.
Gstyler: Néha nekem sem küldi el rögtön az üzenetet, de az esetek 90%-ban nincs gond a küldéssel. Szerintem ha nem megy el, akkor túlterhelt a Viber hálózata.
kispeter69: Milyen oprendszer van a telódon? Mert pl.: Android-on a "További opciók"-nál legalul ott a "Kilépés" gomb.
-
kispeter69
tag
köszönöm ,.közben meg is adtad a választ.újraraktam és előjött a menüpont./nem értem először miért nem volt ott..ooo
-
ViberMedia
tag
@jozso1989 -
This is a known issue. In our next version (Viber 4.0) we will add an option to disable this
@Gstyler-
We are not aware of any special problem in our servers.
It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer or your Internet Service Provider)
@kispeter69
As modd3r mentioned, the "Exit" button can be found inside the "More" tab, at the bottom.
======================
@ jozso1989 -
Ez egy ismert probléma. A mi következő verziója (Viber 4.0) mi adjuk a lehetőséget, hogy tiltsa ezt
@ Gstyler-
Nem tudunk olyan speciális probléma a mi szervereket.
Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.1.. Először is, kérjük próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása.) Mik az eredmények?
2.. Továbbá, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a router vagy tűzfal:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot az útválasztó gyártója vagy az Internet Service Provider)
@ kispeter69
Mint modd3r említettük, az "Exit" gombot, belül található a "More" fülre, az alján.
-
jozso1989
őstag
válasz ViberMedia #1370 üzenetére
And when will you release the new version? Any ideas?
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
zseko
veterán
Megy most valakinek a viber? Nálam halott, be se jelentkezik "Megszakadt a kapcsolat a szolgáltatással" üzenet van csak. Az érdekes az, hogy amíg át nem kapcsoltam wifire addig azt jelezte hogy be vagyok jelentkezve, tehát nem írt ilyet csak nem jelezte mások állapotát. Most már mindegy hogy wifi vagy mobilnet, nem működik.
HR24.hu
-
ludus
aktív tag
Sziasztok!
Többen is jeleztétek hogy Lumia 610-en gond van a viberrel... Most én is belefutottam, sikerült azóta valami megoldást találni?
Köszönöm! -
pimespo
csendes tag
Az összes Windows telefonon problémás a Viber... Egyenes és egyértelmű választ nincs még.
Egyébként ma este 8-tól nem ment a Viber nekem se, de még laptopról sem.
Én tettem fel kérdést Nokia 920-al kapcsolatban, de nem hiszem, hogy lesz rá megnyugtató válasz.
Szépen be is tettem a telót a dobozába, be a fiókba, addig használok egy alap androidos telót, azzal legalább nincs gond a Viber fogadással. Majd előveszem, ha lesz egy normális VOIP app a jövőben.[ Szerkesztve ]
-
jozso1989
őstag
Már jó, működik (android)!
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
ViberMedia
tag
Hi everyone,
There was a temporary disruption in our servers, and that might have caused some problems with using Viber.
We immediately worked on solving the problem, and all should be back to normal now. If you still experience any issues, please let me knowWe apologize for the inconvenienced some of you experienced.
==============
Szia mindenkinek,
Volt egy átmeneti zavar a szerverek, és lehet, hogy okozott problémát a Viber.
Azonnal dolgoztunk a probléma megoldásában, és minden kell vissza a normális most. Ha továbbra is tapasztal problémákat, kérem tudassa velemElnézést kérünk a kellemetlenségekért néhányan tapasztalt.
-
pimespo
csendes tag
Na az előző hozzászólásomat elnyelte a blogmotor, bepötyögöm újra.
Valószínűleg az operációs rendszer gyártója is ludas egy kicsit, bizonyára nem ad meg minden támogatást a fejlesztőknek.Ez igaz lehet a Skype esetében is hiszen nálam Lumia 920 nál ugyan ezek a problémák.
A Gmail fiókra érkező levelek is órákat késnek, ha push van beállítva. Viszont a hotmailos levelek azonnal megérkeznek.
Vagy az is lehet, hogy a Windows Phone rendszer egyszerűen nem alkalmas jelenleg normálisan a harmadik féltől származó alkalmazások hibátlan háttérben való futtatására.
Remélem nem az lesz, mint a Blackberry 10-nél, ugyanis 2 napja jelentették be, hogy az ígérgetésekkel ellentétben nem lessz rá Viber.
Amúgy az is érdekes, hogy a Viber fejlesztői nem komunikálják túl a Windowsos platformon való működés hiányosságait.
ViberMedia sem reagált még az ezzel kapcsolatos kérdésekre, gondolom nem véletlenül... -
ViberMedia
tag
@Pimespo -
Could we please ask that you rephrase or explain the question again? We might have not understood it fully so
we didn't give you a full answer.Thank you!
==============
Tudnánk kérje, hogy ismételje, vagy megmagyarázni a kérdés? Lehet, hogy nem értették meg teljesen így nem ad teljes választ.
Köszönjük!
-
pimespo
csendes tag
válasz ViberMedia #1382 üzenetére
The problem is:
If the screen is locked, an incoming call is not displayed.
Ringing for 5 minutes later, when no call is in progress.
The notice comes five minutes later (incoming call).
Don't show any notification, only when app is started.
The WIFI active even when the phone is sleeping (checked).Nokia Lumia 920
I have LTE and Wi-Fi connection.A következő a probléma:
Ha a kijelző le van zárva, a bejövő hívás nem jelenik meg.
5 perccel később csörög, amikor már nincs hívás folyamatban.
Az értesítés 5 perc múlva jön meg. (nem fogadott hívás).
Nem jelennek meg az értesítések, csak akkor, ha elindítom az alkalmazást.
A wifi kapcsolat aktív miközben a telefon alszik(ellenőrizve).
Rendelkezem WIFI és LTE kapcsolattal. -
Jim-X
őstag
Sziasztok!
Ma történt velem, hogy kivettem a sim kártyát az új telefonomból (iPhone5) és beraktam a régibe, amin tökéletesen ment a viber.
Miután visszaraktam a sim kártyát az új telefonomba, eltűntek a kontaktok.
Próbálkoztam újratelepíteni többször is, de a vége az lett, hogy amikor a viber aktiválásnál bekéri a számomat a tovább gomb megnyomása után a következő üzenet fogad: Érvénytelen telefonszám.
Ha rákattintok, hogy próbálja újra, akkor is ugyanez a helyzet...
Nem fogadja el valamiért a telefonszámomat, amivel már évek óta viberezek...Valami megoldás?
Üdv:Jim
A játék az nem játék!
-
ViberMedia
tag
@Pimespo -
Please see this page in our HelpDesk for a possible solution: http://helpme.viber.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/455/29/messagescalls-notification-issue
If it doesn't work and the problem persists, then we would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
*Make sure to write the ticket in English
@Jim-X -
Please try removing Viber, wait 24 hours, reinstall and try again (make sure you try both the SMS and the automated call options). You may also try to register to Viber through a few different WiFi networks.
Does it still fail?
====================
@ Pimespo -
Kérjük, olvassa el ezt az oldalt a HelpDesk egy lehetséges megoldás:
Ha ez nem működik, és a probléma továbbra is fennáll, akkor nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets / Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.
Előre is köszönöm
* Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul
@ Jim-X -
Kérjük, próbálja meg eltávolítani Viber, várjon 24 órát, újra, és próbálja újra (győződjön meg róla, próbálja mind az SMS-és az automatikus vételi opció). Ön is megpróbál regisztrálni a VIBER útján néhány különböző WiFi hálózatokhoz.
Vajon még mindig nem?
-
Jim-X
őstag
válasz ViberMedia #1386 üzenetére
Hi!
Nem kapok sms-t, se hívást, mivel el sem jutok addig! Amikor kéri a telefonszámot országhívó nélkül, akkor beírom és a "tovább" gombra kattintva nem a következő oldal jön be, hanem egy üzenet, hogy "érvénytelen telefonszám"
Próbáltam más wifi-vel, azzal sem müködik!
Próbáltam másik telefonszámmal, azzal müködött... Csak az én számomat nem fogadja el valamilyen okból...
Üdv
A játék az nem játék!
-
bijesz
aktív tag
Sziasztok,
Egy érdekes és valószínűleg ritka problémám van, mert nem találtam a neten sehol erre utalást.
Egy mtk6589 alapú készülékkel az én oldalamon a hang szakadozik véletlenszerű időközönként és véltelenszerű időtartamra. A másik oldalon semmi probléma. Ezt csinálja wifi-n és 3g-n is, a wifi hálózat nincs terhelve ez nem lehet gond.
Szóval gyanítom az én oldalomon van a gond, kérdés mi lehet?
-
jozso1989
őstag
A Viber alkalmatlan telefonálásra. Nekem Xperia SP-n (ami nem szar telefon azért) túl halk 3g-n, wifin meg szakadozik (lol). Használd üzenetküldésre, másra nem jó androidon, sajnos.
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
KamuMazsola
őstag
Öcsédnek mondd meg, hogy próbálja meg kisebb verziószámúval, nekem is az vált be y300-on. (2.3.2)
Valaki írta régebben, hogy nem csörög és az üzeneteket is csak akkor kapja meg, ha felébreszti a telefont, kapcsolja be az állandó adatkapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
ViberMedia
tag
@bijesz and @jozso1989 -
What Android version is running on your device?
It could be that the device or the Android version are the source of the problem here.We would appreciate if you could take a minute and report the details to our support team using this direct link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
When you submit the ticket, in the line called: "Through which channel did you submit your initial inquiry", please make sure to choose "Technical Forum". With this information, our development team will hopefully be able to find the source of the problem, and ultimately resolve it.
Thanks in advance
*Make sure to write the ticket in English
@havri1 -
If there is a problem with Viber on Huawei Y300, you might want to try and upgrade the firmware version.
You can find it here: http://www.huaweidevice.com/worldwide/downloadCenter.do?method=toDownloadFile&flay=software&softid=NDcxNDI=====================
@ Bijesz és @ jozso1989 -
Milyen Android verzió fut a készüléken?
Lehet, hogy a készülék, vagy az Android változat a forrása a probléma.Nagyra értékelnénk, ha meg tudná venni egy perc, és jelentse a részleteket, hogy a támogatói csapatunk ezzel a közvetlen link: http://helpme.viber.com/index.php?/Tickets/Submit/RenderForm/1
Amikor be a jegyet, a sorban az úgynevezett: "Through melyik csatornát kerültél be a kezdeti érdeklődés", kérjük, győződjön meg róla, hogy válassza ki a "Technikai Fórum". Ezt az információt, a fejlesztő csapat, remélhetőleg lesz képes megtalálni a probléma forrását, és végül megoldani.
Előre is köszönöm
* Győződjön meg róla, hogy írjon a jegyet angolul
@ Havri1 -
Ha van egy probléma a Viber a Huawei Y300, akkor érdemes kipróbálni, és frissítse a firmware verziót.
Megtalálható itt:http://www.huaweidevice.com/worldwide/downloadCenter.do?method=toDownloadFile&flay=software&softid=NDcxNDI=
-
KamuMazsola
őstag
válasz ViberMedia #1393 üzenetére
Ez egy régi verzió B175, új verzió B190,B194, B196, B197
Üdv.: KamuMazsola
-
jozso1989
őstag
válasz ViberMedia #1393 üzenetére
Android 4.1.2... It shouldn't be the problem.
HTC One (M7) 4.4.3 with Sense 6.0 It DOES make Sense! :P Az Android és a minőség itt kezdődik... :)
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #1392 üzenetére
Huawei Ascent G510 a típusa.
Nem a szóban forgó.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
zseko
veterán
válasz jozso1989 #1390 üzenetére
Azért ez így nem teljesen helytálló. Többször is telefonáltam már ezen keresztül, és bár nem tökéletes mert időnként kissé bugyborékos vödörhang volt pár másodpercig, de 40 percet ennél nagyobb gond nélkül végigtelefonáltam már nem is egyszer. Még 2G-n is ment, igaz az már valóban nem egy nyerő hangminőség.
Nálam S4 másik oldalon i5 volt(van), 3G-n. Wifivel nem nagyon használom.HR24.hu
-
kissandris
csendes tag
Sziasztok!
Van tippetek, mi lehet a megoldás?
Van egy samsung galaxy ace-em a legkisebb vodafone csomaggal + 100 MB-os zsebnettel. Eddig ment a viber, de pár hete be nem érkezik üzenet, a küldötteket pedig sent-ként, majd pár perc után nem elküldhetőnek jelzi, pedig a másik megkapja az üzenetet. Egy irányba működik tehát, olyan, mintha a viber szervertől nem jönne be üzenet a telefonra, se a másoktól kapott, se a küldött üzenet kézbesítési visszaigazolása. (Telefonálni nem próbáltam viberrel, csak az üzenetküldés funkció érdekel). Frissítettem a legújabb verzióra, de nem segített. Wifivel sajnos nem tudtam még kipróbálni, de megteszem, amint olyan helyen járok.
Mióta a probléma miatt elkezdtem utána olvasgatni, belefutottam abba az infoba, hogy a voda korlátozza a vibert, viszont fura, hogy korábban ment ugyanezzel a csomaggal, ráadásul küldeni még mindig tudok üzenetet, még ha úgy is látom, mintha nem ment volna el. Emiatt vagyok bizonytalan, hogy alkalmazás hiba vagy szolgáltatói korlát-e az ok.
Ami mindenképp gyanús, hogy az üzenet history-t visszanézve számla fordulónap után kezdett el szarakodni. Elképzelhetőnek tartjátok, hogy a vodafone egyik hónapról a másikra korlátozza le a voip programokat? (mert mondjuk feltűnik neki, hogy pár hónapig milyen sok sms-t küldtem, nyár óta meg alig, és nem lépem túl az előfizetésben foglalt keretet..)
Ha wifivel megy majd, és így gyanúsan a voda korlátozás az ok, amiért nem megy az üzenet küldés, valami VPN kliens segíthet, hogy tudjam használni?Köszi
Andris
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Napelem
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hálózati / IP kamera
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...