- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Akkor nagyon meg fognak lepődni.
-
Narancskoma
tag
Szerintem Európában mindig a kísérletezgető néhány százalék veszi ezeket a telókat. Ezen kívül meglepődnék, ha a huawei növekedése nem torpanna meg, de legalábbis ne mérséklődne az eddigi hírek alapján.
-
-
Shyciii
veterán
Akkor még egyszer:
"üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára..."
Ennek semmi köze, hogy a termék mennyire minőségi vagy sem. Ha a kereskedelemben dolgoznál, akkor tudnád, tapasztalnád, hogy egy termék esetén édeskevés, hogy mennyire minőségi, mennyire nem. Semmire sem biztosíték ez.
-
#65577472
törölt tag
Nem vetítettem le Ukrajnára. Xiaomit és Huaweit kajálják az emberek, szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra? Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet. Bevált recept, nem kérdéses, hogy meglesz a gyümölcse, ehhez nem kell varázsgömb.
-
Shyciii
veterán
AKkor lássuk egyesével, mert látom semmi közöd nincsen a kereskedelmi szektorhoz:
"szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra?"
Még egyszer leírom. Egy termék sikerességének nem sok köze van ahhoz, hogy mennyire képes terjeszkedni az adott cég. Nagyon sok példa van a történelemben, hogy nem csak hogy jó, de forradalmi termékek tüntek el a süllyesztőben, mint ahogy rengeteg példa van, hogy fos a termék, de még sikeres a cég, és gyakorlatilag mindenhol ott van.
"Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet."
Milyen és mennyi operátori szerződéseket kötött világszerte? Felsorolod? Melyek azok a nagy operátorok, akiknek tömegével vannak ügyfeleik, így a Vivo nagy lefedettséggel bírhat?
Mennyi offline boltja is van? Mely országban és mennyi is elérhető? Mekkora is a szervízhálózata? Hol vannak a szervízei? Mert én nézem a hivatalos oldalát, és Oroszország, India, és Távol-Kelet a hivatalos és ennyi, nuku, nyista. Én elhiszem hogy Wikipédiásan nyomod a szöveget, hogy ígyx meg úgy, csak a való életben nem így működik a kereskedelmi szektor (sem). -
Stabi83
senior tag
A Vivot ne egy kezdő cégként kezel és képzeld. Az hogy szolgáltatóhoz bekerülhessen először is az alapokat kell megteremteni európában és épp ezt teszik.
Ha azt hiszed hogy nincs élet az operátorokon kívül akkor meg tévedsz.
A Vivo mint BBK csoport tagját így lenézni elég merész. Az OnePlus is szépen bejött pedig nem látom hogy minden sarkon menne a marketing és a akciók. A Xiaomi sem az operátori értékesítésel tört be.A kereskedelemhez meg annyi közöm van csak hogy kb 15 éve foglalkozom vele és 8 éve van saját vállalkozásom ( mobil és informatika )
[ Szerkesztve ]
Mate 20 Pro -> iPhone XS Max -> Note 10+ -> OP 7T Pro + CAT S61-> Z Flip
-
Shyciii
veterán
Stabi83
Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik. -
Shyciii
veterán
válasz mjani1172 #13 üzenetére
Hiába mondod neki. Látod, 17 éve dolgozik a kereskedelemben, és már totál fals ábrával kezd, és utána még tetézi a hülyeségekkel. Stabi83-nak leírtam, hogy pl Xiaomi mit csinált az elismerés miatt, és miért csinálhatta meg, és miért nem lehet épp ezért hozzá sem hasonlítani a Vivo-t, mint ahogy a Huaweihez sem, dehát hiába. Úgy látszik kereskedők között is van olyan aki 2 lépésnél távolabb képtelen bármit is felmérni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED