Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz Stabi83 #12 üzenetére

    Stabi83

    Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
    Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik.

Új hozzászólás Aktív témák