- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Shyciii
veterán
Akkor még egyszer:
"üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára..."
Ennek semmi köze, hogy a termék mennyire minőségi vagy sem. Ha a kereskedelemben dolgoznál, akkor tudnád, tapasztalnád, hogy egy termék esetén édeskevés, hogy mennyire minőségi, mennyire nem. Semmire sem biztosíték ez.
-
Shyciii
veterán
AKkor lássuk egyesével, mert látom semmi közöd nincsen a kereskedelmi szektorhoz:
"szerinted a Vivo nem lesz sikeres úgy, hogy veszett jó telefonokat dob piacra?"
Még egyszer leírom. Egy termék sikerességének nem sok köze van ahhoz, hogy mennyire képes terjeszkedni az adott cég. Nagyon sok példa van a történelemben, hogy nem csak hogy jó, de forradalmi termékek tüntek el a süllyesztőben, mint ahogy rengeteg példa van, hogy fos a termék, de még sikeres a cég, és gyakorlatilag mindenhol ott van.
"Operátori szerződéseket köt, offline boltokat nyit, szervizhálózatot működtet."
Milyen és mennyi operátori szerződéseket kötött világszerte? Felsorolod? Melyek azok a nagy operátorok, akiknek tömegével vannak ügyfeleik, így a Vivo nagy lefedettséggel bírhat?
Mennyi offline boltja is van? Mely országban és mennyi is elérhető? Mekkora is a szervízhálózata? Hol vannak a szervízei? Mert én nézem a hivatalos oldalát, és Oroszország, India, és Távol-Kelet a hivatalos és ennyi, nuku, nyista. Én elhiszem hogy Wikipédiásan nyomod a szöveget, hogy ígyx meg úgy, csak a való életben nem így működik a kereskedelmi szektor (sem). -
Shyciii
veterán
Stabi83
Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik. -
Shyciii
veterán
válasz mjani1172 #13 üzenetére
Hiába mondod neki. Látod, 17 éve dolgozik a kereskedelemben, és már totál fals ábrával kezd, és utána még tetézi a hülyeségekkel. Stabi83-nak leírtam, hogy pl Xiaomi mit csinált az elismerés miatt, és miért csinálhatta meg, és miért nem lehet épp ezért hozzá sem hasonlítani a Vivo-t, mint ahogy a Huaweihez sem, dehát hiába. Úgy látszik kereskedők között is van olyan aki 2 lépésnél távolabb képtelen bármit is felmérni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Ez a mondat angolul?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- OLED TV topic
- HBO Max & OD topic
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- További aktív témák...
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...