- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyciii
veterán
Akkor még egyszer:
"üzletileg elég nagy hiba, hogy ha valaki a Xiaomi és Huawei eredményét látva ugyanazt a következtetést vonja le más kínai cég esetében is. Arról nem beszélve, hogy európai piac össz eredményeit levetíteni Ukrajnára..."
Ennek semmi köze, hogy a termék mennyire minőségi vagy sem. Ha a kereskedelemben dolgoznál, akkor tudnád, tapasztalnád, hogy egy termék esetén édeskevés, hogy mennyire minőségi, mennyire nem. Semmire sem biztosíték ez.
-
Shyciii
veterán
Stabi83
Attól, hogy a Vivo a BBK csoport tagja, attól még nem pontosan ugyanazon jogok, feltételek, és legfőképp nem ugyanaz a stratégia jellemzi, mint a Oneplus-t. A másik, hogy a szépen bejött fogalom kevés. Konkrétan az EU eladási listán, vagy az USA eladási listán a béka segge alatt vannak. Tehát a távol-keleten kívűl ők nem piaci tényezők (újabb példa, hogy kiváló termék önmagában kevés, dehát a 17 éve kereskedelemben dolgozó kollégának ezt is hiába mondja az ember). Oneplus marketing akciuókat nem látod? Ez érdekes, mert tele van velük a net, és még más márkákat is fricskázzak, hogy így vonják magukra a figyelmet. Nem utolsósorban a Oneplus már auz első One telefonjukkal erősebben nyomták a marketinget Kínán kifelé is, mint a Vivo teszi: Never Settle, flagship killer.
Xiaomi meg nem operátori értékesítéssel tört be, hanem a másik véglettel: végtelenül olcsóan adják a telefonjaikat. Így kvázi piaci részesedése nő, viszont a telefonjain igen kicsi a nyeresége. Dehát ő ugye jóval több lábon áll, mint az Apple, így megteheti: roller, tv,. notebook, táskák, szónikus fogkefék, okos otthon stb, úgyhogy ő megint más, mint a Vivo, megint nem lehet hasonlítani, vagy levonni vele a következtetést, és átvinni más cégre ugyebár, de ezt is kihagyta Barkin a számításokból, pedig hát 17 éve a kereskedelemben dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ASUS routerek
- E-roller topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Robogó, kismotor
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPhone topik
- Steam Deck
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...